Είναι πολύ σημαντικό να ξεκινάτε σωστά, πολύ πριν από την ημέρα έναρξης της επιχείρησής σας και να έχετε μελετήσει όλες τις λεπτομέρειες. Το ίδιο ισχύει και για τον φυσικό αλλά και για τον ψηφιακό κόσμο. Όμως πολλοί, σαφώς εσφαλμένα, θεωρούν την ανάπτυξη της online δραστηριότητας κάτι διαφορετικό και σίγουρα απλούστερο από την αντίστοιχη ενός φυσικού σημείου, οπότε δε δίνουν καμιά σημασία και λέξεις όπως digital marketing είναι ακόμα άγνωστες στο λεξιλόγιο τους.

Σε αυτό το άρθρο, θα μάθετε πως να αποφύγετε συνηθισμένα λάθη πριν εξελιχθούν σε βαθιά προβλήματα.

#1 – Ονομάσια που μπερδεύει

Οι καταναλωτές πρέπει να είναι σε θέση να σας βρουν μέσω μιας επώνυμης αναζήτησης, αναζητώντας την επιχείρησή σας με το όνομά της, αφού ακούσουν για αυτή. Εάν ονομάσετε το κατάστημα αντρικών ρούχων σας «Yacht Club», μην εκπλαγείτε αν η Google παρουσιάζει τοπικές μαρίνες σε αυτούς που πραγματοποιούν αναζήτηση αντί για ένα επώνυμο αποτέλεσμα για την επιχείρησή σας. Μπορείτε να σχεδιάσετε να δημιουργήσετε το είδος της αρχής που επιτρέπει στην Google να γνωρίζει ότι οι άνθρωποι που αναζητούν » Banana Republic » ψάχνουν για ρούχα και όχι για μαθήματα πολιτικών επιστημών, αλλά αυτό απαιτεί χρόνο και στις πρώτες σας ημέρες ένα αόριστο όνομα θα μπορούσε να επιβραδύνει την ανάπτυξη της αναγνώρισης της μάρκας σας και της SEO βαθμολογίας σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

#2 – Όνομα που περιορίζει μελλοντική ανάπτυξη

Εάν το επιχειρησιακό σας σχέδιο περιλαμβάνει ανάπτυξη σε άλλες προσφορές υπηρεσιών ή άλλες γεωγραφικές αγορές, μην συνδέεστε με ένα όνομα που σας περιορίζει. Για παράδειγμα, μια νέα επιχείρηση εστίασης στη Θεσσαλονίκη ελπίζει ότι μια μέρα θα προσφέρει πλήρεις υπηρεσίες και θα ανοίξει ένα δεύτερο κατάστημα στην Αθήνα. Αυτό θα επιτευχθεί πιο δύσκολα αν έχουν ονομάσει την επιχείρησή τους και κατ’ επέκταση την νέα ιστοσελίδα τους «Pizza Thessaloniki». Βεβαιωθείτε ότι το όνομά σας μπορεί να περιλαμβάνει τη μελλοντική ανάπτυξη. Ενώ είναι πολύ έξυπνο να χρησιμοποιείτε βασικές και ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά στο όνομα της επιχείρησής σας, βεβαιωθείτε ότι δεν θα σας κρατήσουν πίσω στο μέλλον.

#3 – Ανύπαρκτη τοποθεσία ή ανύπαρκτη έδρα

Μην κάνετε το λάθος να πιστεύετε ότι μπορείτε να διαθέσετε στο εμπόριο μια τοπική επιχείρηση με μια ταχυδρομική θυρίδα ή ένα εικονικό γραφείο χωρίς προσωπικό, ως δημόσια σας διεύθυνση. Και οι δύο δε θα επιτρέψουν την εταιρεία σας να βρεθεί σε τοπικές καταχωρίσεις επιχειρήσεων, περιορίζοντας σοβαρά την online προβολή σας στο διαδίκτυο. Αν δεν έχετε ακόμα ένα πραγματικό γραφείο, χρησιμοποιήστε τη διεύθυνση κατοικίας σας και καταχωρίστε τον εαυτό σας μόνο σε εκείνους τους καταλόγους που σας επιτρέπουν να αποκρύψετε τη διεύθυνσή σας, εάν έχετε ανησυχίες σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής σας ζωής.

#4 – Ανεπιθύμητη τοποθεσία

Όσον αφορά το Local SEO, κατά πάσα πιθανότητα θα ταξινομείστε μόνο στα τοπικά πακέτα της Google για την πόλη στην οποία βρίσκεστε, φυσικά. Εάν ανοίγετε μια τοποθεσία πέρα από τα όρια μιας μεγάλης πόλης, την οποία ελπίζετε να εξυπηρετήσετε, μην περιμένετε να καταταχθείτε σε τοπικό επίπεδο για τις αναζητήσεις των μεγάλων πόλεων.

Εάν η επιτυχία της επιχείρησής σας εξαρτάται από την εξυπηρέτηση μιας μεγάλης κοντινής πόλης, τότε η κατοχή ενός γραφείου σε αυτό το μέρος είναι απαραίτητη. Για να δείτε την ιδέα της Google για τα σύνορα οποιασδήποτε πόλης, αναζητήστε την στο Google Maps. Οτιδήποτε εκτός του κόκκινου ορίου είναι πιθανό να είναι εκτός ισχύς.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;