Όταν οι επιχειρηματικοί στόχοι σας απαιτούν να κατευθύνετε με κάθε τρόπο τους πελάτες σας σε ένα συγκεκριμένο σημείο – για παράδειγμα, στο κατάστημα σας ή στο γραφείο όπου εργάζεστε – καλό είναι να εργαστείτε ώστε η ιστοσελίδα σας να καταταχθεί ιδιαίτερα υψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης Google για αυτή τη συγκεκριμένη τοποθεσία (είτε πρόκειται για πόλη, νομός, ή Χώρα). Αυτό ονομάζεται Local SEO (τοπικό SEO) και η βασική διαφορά με την υπηρεσία προώθησης SEO είναι ότι τα πάντα περιστρέφονται και εστιάζουν στην τοποθεσία. Αυτός ο τύπος SEO είναι ιδανικός για τις επιχειρήσεις που διαθέτουν φυσικά σημεία προώθησης ή καταστήματα. Όλες οι καταχωρήσεις πρέπει να είναι σχετικές για τον τοπικό πληθυσμό και οι μηχανές αναζήτησης πρέπει να παρέχουν σχετικά αποτελέσματα στους πελάτες που πραγματοποιούν μια αναζήτηση.

Τα βήματα για την εκτέλεση του τοπικού SEO στον ιστότοπό σας έχουν ως εξής:

Αναζήτηση τοπικών λέξεων κλειδιά

Η βελτιστοποίηση ιστοσελίδων ξεκινά με λέξεις-κλειδιά, και το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση του τοπικού SEO. Ας πούμε ότι είστε ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης καθαρισμού χαλιών στη Γλυφάδα. Πώς θα σας βρει στο διαδίκτυο κάποιος που μένει στη Γλυφάδα; «Καθαρισμός χαλιών στη Γλυφάδα» είναι οι πιο προφανείς λέξεις-κλειδιά που έρχονται στο μυαλό μας, και επίσης οι πιο ακριβείς. Τι με κάνει τόσο σίγουρο; Είναι αναλυτικές και καταγράφουν πλήρως την πρόθεση του χρήστη: τι θέλει (μια υπηρεσία καθαρισμού χαλιών) και που το θέλει (στη Γλυφάδα). Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας μιας εταιρείας που λειτουργεί με φυσικό κατάστημα τοπικού ενδιαφέροντος για αυτό το είδος λέξεων-κλειδιών είναι μια ασφαλής και αποτελεσματική διαδικασία.

Κάτι πολύ σημαντικό που μπορεί να σας παρέχει η εταιρεία digital agency που θα συνεργαστείτε για το SEO, είναι το εργαλείο που θα σας δώσει ακριβής εικόνα του όγκου αναζητήσεων από πραγματικούς χρήστες, ώστε να γνωρίζετε ποια keywords είναι τα πιο αποτελεσματικά, καθώς και να σας προτείνει παραλλαγές των λέξεων-κλειδιών ώστε να είστε σε θέση να μετρήσετε τη χρησιμότητά τους. Για να καταστήσετε το εργαλείο ακόμα πιο αποτελεσματικό για το Local SEO, επιλέξτε την τοποθεσία σας στις ρυθμίσεις και παρακολουθήστε την στήλη στατιστικών στοιχείων της τοπικής αναζήτηση της Google στον πίνακα (κάντε κλικ στο πάνω μέρος της στήλης για να ταξινομήσετε με βάση τις περισσότερο δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά που αναζητήθηκαν τοπικά).

Εάν έχετε μεγάλη εμπειρία πάνω στο αντικείμενό σας και ξέρετε πώς να γράψετε εξειδικευμένο περιεχόμενο, θα προσφέρετε στην ιστοσελίδα σας ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Οι μελλοντικοί πελάτες σας θα σας δουν ως επαγγελματία, και οι μηχανές αναζήτησης θα εκτιμήσουν αυτό που κάνετε σχετικά με το ψάξιμο εννοιών.

Βεβαιωθείτε ότι παρακολουθείτε τις τοπικές ταξινομήσεις των λέξεων-κλειδιών με τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η εταιρεία digital marketing που θα τρέξει την καμπάνια σας. Μπορείτε να επιλέξετε την τοποθεσία στις Ρυθμίσεις -> Μηχανές αναζήτησης -> Προσθήκη μηχανής αναζήτησης.

Βελτιστοποίηση ιστοσελίδας για κινητές συσκευές

Χάρη στο Διαδίκτυο για κινητά, το πλησιέστερο σημείο αγοράς απέχει μόλις μία φωνητική εντολή. Εάν θέλετε να σας βρίσκουν εύκολα με αυτόν τον τρόπο, συμπεριλάβετε μια βελτιστοποίηση ιστοσελίδας για κινητές συσκευές στο τοπικό σας SEO. Θα τη χρειαστείτε για να προσελκύσετε όλους τους χρήστες του διαδικτύου που έχουν μεταφερθεί σε κινητά – και αυτοί πλέον αποτελούν μια σημαντική πλειοψηφία.

Βελτιστοποιήστε τον ιστότοπό σας για μια σωστή προβολή και μια εύκολη χρήση σε κινητές συσκευές. Εκτελέστε μια δοκιμή φιλικότητας προς κινητά στις σελίδες του ιστοτόπου σας με τη βελτιστοποίηση για κινητές συσκευές με τα ειδικά εργαλεία που που μπορεί να σας διαθέσει μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων και δείτε αν μπορείτε να τις βελτιώσετε.

Όνομα, διεύθυνση, αριθμός τηλεφώνου

Επίσης γνωστό ως NAP – η ιερή τριάδα του Local SEO που χρησιμοποιείται για την αναγνώριση της επιχείρησής σας στο διαδίκτυο. Το NAP θα σας εξυπηρετήσει καλύτερα ως ένα κείμενο άγκυρα ενός backlink που οδηγεί στον ιστότοπό σας, αλλά ακόμη και μια μη συνδεδεμένη αναφορά είναι χρήσιμη.

Η πιο σημαντική απαίτηση του NAP είναι η συνοχή. Το όνομα της εταιρείας σας, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου πρέπει να είναι τα ίδια παντού. Εάν δεν είναι, θα προκαλέσετε σύγχυση τόσο στους πιθανούς πελάτες σας όσο και στις μηχανές αναζήτησης που συσχετίζουν το NAP σας με τον ιστότοπό σας. Γράψτε το πάντα σωστά, και αν αυτό αλλάξει, θα πρέπει να το αλλάξετε οπουδήποτε αυτό εμφανίζεται.

Google My Business

Εάν αναζητήσετε μια εταιρεία στο Google, πιθανότατα θα την δείτε σε έναν χάρτη ακριβώς στα αποτελέσματα αναζήτησης, με διεύθυνση και αριθμό τηλεφώνου. Εύχρηστο, έτσι δεν είναι; Πώς μπορείτε να το κάνετε ίδιο για τη δική σας επιχείρηση;

Θα πρέπει να υποβάλετε μια καταχώριση στο Google My Business. Γεμίστε το με όσο περισσότερες πληροφορίες μπορείτε, συμπεριλαμβανομένου του NAP της εταιρείας σας, τις ημέρες και ώρες λειτουργίας, φωτογραφίες του κτιρίου και τη διεύθυνση URL του ιστότοπου. Με αυτόν τον τρόπο, οι πληροφορίες της επιχείρησής σας θα εμφανίζονται στους Χάρτες Google, στο Google+ και στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Η εταιρεία σας θα αποκτήσει ακόμη και το δικό της γράφημα γνώσης.

Δομημένα δεδομένα

Οι Χάρτες Google και τα δομημένα δεδομένα είναι ένας θανατηφόρος συνδυασμός. Το ένα σας προβάλλει στο χάρτη, τα άλλα δείχνουν στους ερευνητές όλες τις σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας χωρίς να χρειάζεται να κάνουν ξανά κλικ. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να προσθέσετε έναν επιπρόσθετο κώδικα στις σελίδες που θέλετε να ενισχύσετε και οι πληροφορίες θα εμφανίζονται ακριβώς στα αποτελέσματα αναζήτησης Google. Το θέμα είναι, ότι πρέπει να φτάσετε αυτές τις σελίδες στη σελίδα νούμερο ένα της Google αρχικά. Τα δομημένα δεδομένα διατίθενται σε διαφορετικές μορφές, αλλά η Google συνιστά τη χρήση του JSONLD.

Τοπική κατασκευή συνδέσμων

Υπάρχουν πολλοί κατάλογοι επιχειρήσεων (όπως το διάσημο Yelp) όπου μπορείτε να υποβάλετε την καταχώρηση της εταιρείας σας. Οι χρήστες συχνά στρέφονται σε αυτούς τους καταλόγους πριν από το Google για να βρουν την υπηρεσία που χρειάζονται, έτσι, είναι ζωτικής σημασίας να δημιουργήσετε την παρουσία σας σε αυτά. Υποβάλετε τις καταχωρήσεις σας μόνο στους καταλόγους που σχετίζονται με το αντικείμενο της επιχείρησής σας. Το θέμα των backlinks σας πρέπει να είναι σχετικό με τον ιστότοπό σας, αλλιώς θα βλάψουν το SEO σας.

Συγκεντρώστε θετικές κριτικές

Οι πελάτες εμπιστεύονται ο ένας τον άλλον. Μια μόνο κριτική μπορεί να ανεβάσει ή να καταστρέψει μια επιχείρηση. Δώστε στους πελάτες σας την καλύτερη υπηρεσία που μπορείτε να προσφέρετε και στη συνέχεια ζητήστε τους να αφήσουν μια κριτική για τον ιστότοπό σας – τις περισσότερες φορές, θα το κάνουν. Συλλέξτε όσα περισσότερα θετικά σχόλια μπορείτε και προβάλλετέ τα τόσο offline όσο και online και πολλοί περισσότεροι πελάτες θα σας προτιμήσουν.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

 

Αυτά τα είδες;