Το Loyalty Marketing είναι το αποδεδειγμένο συμπλήρωμα της στρατηγικής σας στο SEO.

Όσο αφορά τη στρατηγική απόκτησης πελατών, η προκύπτουσα πώληση δεν πρέπει να είναι το τέλος της διαδικασίας.

Πρέπει να είναι η αρχή ενός κύκλου αγορών και η πιθανή έναρξη μιας μακροχρόνιας σχέσης μεταξύ επωνυμίας και πελάτη.

Είναι κάτι απλό. Και παρόλο που δαπανώνται ίσως 2.500 έως 5.000 ευρώ το μήνα για τις υπηρεσίες SEO, τα brand μπορεί πραγματικά να σπαταλούν τα χρήματά τους.

Εάν δεν συνεχίζουν την προσπάθεια για να κάνουν αυτούς τους πελάτες να επιστρέφουν τακτικά.

Συνδέοντας την αφοσίωση και το SEO, οι έμποροι και οι υπηρεσίες τους μπορούν να σχεδιάσουν μια σαφή γραμμή μεταξύ της ανακάλυψης και της διατήρησης του πελάτη, με αποτέλεσμα να λαμβάνουν μια υψηλότερη πελατειακή αξία.

Για να κατανοήσετε καλύτερα τη σχέση μεταξύ αφοσίωσης και SEO, εξετάστε τον τρόπο με τον οποίο η Amazon προσελκύει και διατηρεί τους αγοραστές.

Οι άνθρωποι αναζητούν ένα συγκεκριμένο αντικείμενο.

Η Amazon προσφέρει στη συνέχεια μια σειρά επιλογών που βασίζονται στην παρελθούσα συμπεριφορά αυτού του πελάτη και στα προϊόντα τα οποία παρόμοιοι αγοραστές έχουν αξιολογήσει θετικά.

Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι ότι μόλις ολοκληρωθεί η πώληση και παραδοθεί το προϊόν, η Amazon συνεχίζει και ρωτάει για την εμπειρία υπό τη μορφή αξιολόγησης.

Ο γίγαντας e-tail παρουσιάζει επίσης συστάσεις για το τι αγοράζουν άλλοι άνθρωποι που πραγματοποίησαν την ίδια αγορά.

Όλα βασίζονται στα πρότυπα των συνδέσεων που οι καταναλωτές επιδεικνύουν έμμεσα στην Amazon.

Η κατανόηση του πελάτη θέτει τα θεμέλια της αφοσίωσης και είναι κάτι στο οποίο πρέπει να δεσμευτούν όλα τα brands.

Σε μια εποχή στην οποία η εξατομίκευση, η οποία περιλαμβάνει την παρατήρηση των πιο ακριβών χαρακτηριστικών αγοράς για έναν πελάτη, τα εμπορικά σήματα πρέπει να βρουν έναν τρόπο σύνδεσης μεταξύ της αφοσίωσης και της αναζήτησης marketing.

Στον πυρήνα του, το Loyalty Marketing αφορά την παροχή κινήτρων για τη συμπεριφορά των καταναλωτών που θα προκαλέσουν την εμπλοκή και θα κινήσουν την επιχείρηση. Και εδώ, η πώληση είναι ένας βασικός στόχος, αλλά δεν είναι ο τελικός στόχος.

Ορισμένες από τις ενέργειες που μια επιχείρηση θα θέλει να δει από έναν πιστό πελάτη θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν δραστηριότητες οικοδόμησης μάρκας.

Όπως κοινοποίηση μιας φωτογραφίας στα κοινωνικά μέσα και προσθήκη ετικέτας σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο, υπηρεσία ή έκπτωση. Πολλά προγράμματα αφοσίωσης ενθαρρύνουν επίσης τους χρήστες να αφήσουν μια θετική κριτική μέσω μιας ποικιλίας κινήτρων.

Με τον πολλαπλασιασμό των διαδικτυακών οδηγών, ο ρόλος των κριτικών έχει γίνει ένα κρίσιμο μέρος της στρατηγικής περιεχομένου μιας εταιρείας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;