Η έννοια του Marketing Automation δεν είναι εύκολο να εξηγηθεί σε λίγες προτάσεις, αλλά η Techopedia προσφέρει έναν αρκετά συνοπτικό ορισμό:

Το marketing automation είναι η χρήση λογισμικού και υπηρεσιών που βασίζονται στο Web για την εκτέλεση, τη διαχείριση και την αυτοματοποίηση εργασιών και διαδικασιών digital marketing. Αντικαθιστά χειρωνακτικές και επαναλαμβανόμενες διαδικασίες marketing (ηλεκτρονικά μηνύματα, social media, ορισμένες ενέργειες στην ιστοσελίδα) με ειδικά σχεδιασμένο λογισμικό και εφαρμογές που προσανατολίζονται στην απόδοση.

Υπάρχουν βασικά τρεις κατηγορίες του marketing automation

Καταγραφή συμπεριφορών

Η καταγραφή συμπεριφορών, είναι ένα είδος «νοημοσύνης» που αναφέρεται στη χρήση κωδικών παρακολούθησης για την παρακολούθηση των ηλεκτρονικών συμπεριφορών των πελατών. Οι έμποροι μπορούν στη συνέχεια να αναλύσουν και να προσδιορίσουν τα μοτίβα που τελικά χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν τμήματα αγοράς που βασίζονται σε συμπεριφορές. Η Amazon ήταν η πρώτη μεγάλη επιχείρηση που το έκανε αυτό καλά και σήμερα οι περισσότεροι πελάτες της Amazon θα παραδεχτούν ότι η γνώση της για τις προηγούμενες συμπεριφορές τους βελτιώνει την εμπειρία χρήσης της ιστοσελίδας.

Κατεύθυνση προς την τελική πώληση

Η επιχειρηματική ανάπτυξη επικεντρώνεται στη μετακίνηση δυνητικών πελατών από την κορυφή της διοχέτευσης πωλήσεων (αρχική ενημέρωση) στο τέλος της διοχέτευσης (έτοιμοι για αγορά) κάνοντας πράγματα όπως η κατάτμηση και η καλλιέργεια με βάση τα ενδιαφέροντα που εκφράζονται, τις βαθμολογίες ή τις μετατροπές που πληρούν τις προϋποθέσεις με βάση την εφαρμογή και την πρόθεση, για μια προσπάθεια τελικής πώλησης βασισμένη σε έναν συνδυασμό μέτρων συμπεριφοράς. Η αυτοματοποιημένη επιχειρηματική εξέλιξη στηρίζεται για να λειτουργήσει στο email marketing, το Social media marketing, την προώθηση SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης) και το content marketing.

Αυτοματοποιημένες εργασίες

Η αυτοματοποίηση της ροής εργασίας αναφέρεται γενικά σε εσωτερικές διαδικασίες όπως η κατάρτιση προϋπολογισμού και ημερολογίου ενεργειών marketing, η διαχείριση ψηφιακών περιουσιακών στοιχείων και οτιδήποτε άλλο χρειάζονται οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις για να τρέξουν επιτυχώς ενέργειες digital marketing.
Καθώς η τρίτη κατηγορία μπορεί να είναι σημαντική για μεγάλες μάρκες όπως η Procter & Gamble, η General Mills και άλλους γιγαντιαίους εμπόρους, η μεγάλη πλειοψηφία των επιχειρήσεων θα αποκομίσει τον μεγαλύτερο επιχειρηματικό αντίκτυπο από εργαλεία και διαδικασίες που σχετίζονται με τις δύο πρώτες. Γιατί; H καταγραφή συμπεριφορών και η κατεύθυνση προς την τελική πώληση είναι προσβάσιμες και για τους μικρότερους οργανισμούς και επικεντρώνονται στην κύρια γραμμή, όπου οι περισσότερες επιχειρήσεις χρειάζονται σήμερα βοήθεια.

Τα πλεονεκτήματα χρήσης του marketing automation:

Σε μια πρόσφατη δημοσκόπηση του Hatchbuck, το 74% των ερωτηθέντων ανέφερε το «εξοικονόμηση χρόνου» ως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του marketing automation, ακολουθούμενο από την «αυξημένη εμπιστοσύνη των πελατών» στο 68% και από τα «έγκαιρη επικοινωνία» και «αυξημένες ευκαιρίες» στο 58% και τα δύο. Αυτό, σε συνδυασμό με το ότι το 80% των επιχειρήσεων ανέφερε ότι το marketing automation αύξησε τον αριθμό και την ποιότητα των πελατών, φανερώνει το γεγονός πως το marketing automation κέρδισε εύκολα τη φήμη του ως «μεταμορφωτικό» επιχειρηματικό εργαλείο.

Εδώ είναι μια γρήγορη αναφορά στα τα πιο ισχυρά οφέλη που μπορούν να περιμένουν οι επιχειρήσεις από την ανάπτυξη του marketing automation:

  • Κατακόρυφη αύξηση πωλήσεων βάση καλοσχεδιασμένης στρατηγικής
  • Μεγάλη πιστότητα πελατών
  • Σταθερά επαναλαμβανόμενες πωλήσεις
  • Κορυφαία εμπειρία πελάτη
  • Βελτιωμένες μετατροπές, με χαμηλότερο κόστος ανά μετατροπή
  • Βελτιωμένη διατήρηση πελατών και σχέσεων
  • Βελτιωμένη ευθυγράμμιση του marketing με τις πωλήσεις
  • Επίδειξη δύναμης ROI στο marketign

Πώς μπορείτε να εφαρμόσετε το marketing automation στην online δραστηριότητα σας

Η VNG συνεργάζεται με τις πιο σύγχρονες πλατφόρμες Marketing Automation παγκοσμίως και προσφέρει κορυφαίο λογισμικό βάση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου ανάπτυξης μιας online δραστηριότητας που καλύπτει τον πελάτη σε όλο το φάσμα. Επικοινωνήστε μαζί μας να ερευνήσουμε τις λύσεις που είναι κατάλληλες για τη δική σας επιχείρηση.

 

 

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;