Το Facebook μπορεί να μην είναι το νεότερο από τα κοινωνικά δίκτυα, αλλά είναι σίγουρα μια από τις πιο χρήσιμες και διαδεδομένες πλατφόρμες για τους marketeers. Για παράδειγμα, το 93% των διαφημιζόμενων των κοινωνικών μέσων χρησιμοποιεί διαφημίσεις Facebook, γεγονός που υποδηλώνει σαφώς τη μεγάλη αξία τους.

Και αν πιστεύετε ότι τα στατιστικά αυτά είναι ενθαρρυντικά και αποτελούν κίνητρο, δείτε 9 ακόμα χρήσιμες συμβουλές για να απογειώσετε τη στρατηγική σας και να οδηγήσετε το Facebook μάρκετινγκ στο επόμενο επίπεδο!

1. Το 39% των χρηστών του Facebook λένε ότι ακολουθούν τις επιχειρηματικές σελίδες του Facebook για να λαμβάνουν ειδικές προσφορές

Προσφέροντας αποκλειστικές προσφορές σε όσους σας ακολουθούν στο Facebook, δίνει κίνητρο στο κοινό-στόχο σας να πατήσει το κουμπί «Like».
Αυτή η τακτική δουλεύει τόσο για μεγάλες όσο και για μικρές επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, μια πιτσαρία έχει αποκτήσει εξαιρετικά μεγάλο αριθμό followers μόνο και μόνο επειδή προσφέρει μετά από κλήρωση, σε αυτούς που κάνουν «like» ή σχολιάζουν στις δημοσιεύσεις τους, μια πίτσα δωρεάν.

2. Η μέση οργανική επισκεψιμότητα μιας δημοσίευσης (post) είναι μόνο περίπου το 6,4% των συνολικών like της σελίδας

Υπήρξε μια φήμη στον κόσμο του μάρκετινγκ ότι αυτό φτάνει μόνο στο μέσο όρο του 2% των συνολικών like της σελίδας, αλλά στην πραγματικότητα είναι περισσότερο από 6,4%.
Ενώ έχετε μεγάλο αριθμό φίλων στη σελίδα σας, οι χρήστες του Facebook που τους αρέσει η σελίδα σας δεν θα κάνουν τη δουλειά για εσάς – θα πρέπει να δημιουργήσετε engaging posts ανεξάρτητα από το πόσα likes θα έχετε. Όσο περισσότερο καταλαβαίνετε πώς να δημιουργήσετε «εμπλοκή» των χρηστών και συμμετοχή τους στις δημοσιεύσεις σας, τόσο το καλύτερο.

3. Το 47% των χρηστών του Facebook επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας μέσω της mobile εφαρμογής

Αυτό σημαίνει ότι σχεδόν οι μισοί από όλους τους χρήστες του Facebook βλέπουν τις διαφημίσεις σας στο κινητό τους. Επιπλέον, οι χρήστες των εφαρμογών των κινητών είναι χωρίς αμφιβολία οι πιο συχνοί χρήστες καθώς έχουν πρόσβαση όλο το 24ωρο σε σχέση με τους χρήστες υπολογιστών.
Τι σημαίνει αυτό; Το περιεχόμενο σας πρέπει να είναι φιλικό προς τα κινητά.
Εκτός από τη διασφάλιση ότι όλες οι σελίδες στις οποίες οδηγούν οι διαφημίσεις σας είναι φιλικές προς τα κινητά, θα πρέπει να δημοσιεύετε περισσότερες κατακόρυφες φωτογραφίες και βίντεο και να διασφαλίζετε ότι οι μεγάλες σε περιεχόμενο δημοσιεύσεις είναι ευκολοδιάβαστες, περιορίζοντας τη χρήση του κουμπιού «διαβάστε περισσότερα».

4. Μία μελέτη επισημαίνει ότι το πιο αποτελεσματικό μήκος για τίτλους διαφημίσεων στο Facebook είναι οι τέσσερις λέξεις, με περιγραφή-σύνδεσμο 15 λέξεων

Ενώ υπάρχει σίγουρα μια καλή ώρα και ο κατάλληλος τόπος για πιο εκτεταμένο περιεχόμενο, οι διαφημίσεις σας στο Facebook και οι περιγραφές συνδέσμων προφανώς δεν είναι. Αυτές οι τέσσερις λέξεις στον τίτλο και κάποιες περισσότερες πληροφορίες στην περιγραφή του συνδέσμου, είναι η καλύτερη συνταγή για να προσελκύσουν ακόμα περισσότερους αναγνώστες. Μην τις υπερβείτε αφού τελικά θέλετε ένα υψηλό CTR.

5. Τα βίντεο με ήχο αυτόματης αναπαραγωγής ενοχλούν το 80% των χρηστών

Οι περισσότεροι από μας χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα και συγκεκριμένα το Facebook ενώ βρίσκονται στο μετρό, στην τάξη ή περιμένοντας στη στάση του λεωφορείου. Είναι φυσικό να ενοχληθούν οι περίοικοι αν ακουστεί ξαφνικά ο ήχος ενός βίντεο. Το γεγονός αυτό οδηγεί τους χρήστες να έχουν κλειστό τον ήχο. Ως εκ τούτου, είναι σκόπιμο να βάζετε υπότιτλους και κείμενα στα βίντεο ώστε να μην είναι απαραίτητος ο ήχος.

6. Τα βίντεο με υπότιτλους αυξάνουν το χρόνο προβολής κατά περίπου 12%

Οι υπότιτλοι στα βίντεο παρακινούν τους χρήστες να παρακολουθήσουν περισσότερη ώρα όπου κι αν βρίσκονται. Έτσι θα κατανοήσουν καλύτερα αυτό που βλέπουν.

7. Η διαφήμιση με video που δημιουργήσατε έχει 3 δευτερόλεπτα προκειμένου να αιχμαλωτίσει την προσοχή του θεατή

Τρία δευτερόλεπτα; Ακούγεται σαν τίποτα. Κι όμως το βίντεό σας έχει άπειρες ευκαιρίες να κεντρίσει την προσοχή ακόμα και σε τόσο μικρό διάστημα.
Παράλληλα με τους υπότιτλους, θα πρέπει να εξασφαλίζετε ότι τα 3 πρώτα δευτερόλεπτα του βίντεο είναι ενημερωτικά, έχουν μια γεύση σασπένς και κυρίως ότι δεν αποκαλύπτουν τα πάντα αλλά προκαλούν το θεατή να δει και το υπόλοιπο περιεχόμενο.

8. Οι πιο σύντομες δημοσιεύσεις έχουν περίπου 23% περισσότερη αλληλεπίδραση σε σχέση με τις μεγαλύτερες στο Facebook

Σύντομη και εικαστικά ωραία: μια συνταγή για τις δημοσιεύσεις σας στο Facebook. Αιχμαλωτίστε την προσοχή του ακροατηρίου σας γρήγορα και εύκολα και εξασφαλίστε ότι η σελίδα στην οποία οδηγεί το ποστ θα διατηρήσει το ενδιαφέρον τους ακόμα περισσότερο.

9. Τα βίντεο ποστς έχουν τα περισσότερα «share» από κάθε άλλη δημοσίευση

Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος να εντάξετε περιεχόμενο με βίντεο στη μάρκετινγ στρατηγική σας. Κατά μέσο όρο, ένα βίντεο γίνεται share περίπου 89.5 φορές.

Όταν εξετάζουμε εταιρίες με επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ, το παραπάνω είναι ένα στοιχείο που συμβάλει στην επιτυχία τους. Για παράδειγμα, αυτό το βίντεο από τη Glossier έλαβε 15 shares, ενώ το ποστ με φωτογραφία (του ίδιου ακριβώς προϊόντος) έλαβε μόνο ένα share.

To Facebook, το πιο διαδεδομένο από τα κοινωνικά δίκτυα προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις για τις επιχειρήσεις.
Ελπίζουμε ότι αυτά τα στατιστικά στοιχεία και οι συμβουλές θα σας καθοδηγήσουν προς τη σωστή κατεύθυνση για να επιτύχετε καλύτερα αποτελέσματα στο Facebook το 2020.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;