Οι περισσότεροι επιχειρηματίες γνωρίζουν ήδη τη δυναμική που έχουν τα Social Media ως ένας τόπος συγκέντρωσης εκατομμυρίων καταναλωτών και αναζητούν συνεχώς τρόπους να εισβάλλουν στα «απόρθητα» αυτά μέσα με στόχο να διεκδικήσουν αύξηση της πελατείας τους και των πωλήσεων τους.

Ελάχιστοι όμως έχουν κατανοήσει με ακρίβεια τον τρόπο λειτουργίας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ακόμα λιγότεροι έχουν καταφέρει κατά κάποιο βαθμό να τα αξιοποιήσουν.

Τι όμως πρέπει τελικά να κάνει μια επιχείρηση προκειμένου να αποκομίσει κέρδος από τα Social Media;

Να διαθέτει μια αξιόλογη επαγγελματική παρουσία

Μια επαγγελματική σελίδα στα Social Media είναι το ατομικό κανάλι προβολής για μια επιχείρηση. Η σελίδα είναι ο καθρέπτης και η εικόνα της εταιρείας, οπότε πρέπει να είναι προσεγμένη και σωστά ενημερωμένη. Πρέπει να μπορεί να επικοινωνήσει το προφίλ της επιχείρησης και ο χρήστης με μια ματιά να μπορεί να καταλάβει που βρίσκεται και τι έχει να περιμένει. Αν δεν είστε σίγουροι ότι το αποτέλεσμα της σελίδας σας είναι αυτό που πρέπει, ή ακόμα νομίζετε ότι χρειάζεται μια πιο επαγγελματική όψη, απευθυνθείτε στους ειδικούς. Η σχεδίαση της εικόνας ενός εταιρικού λογαριασμού στα Social Media πρέπει να είναι απόλυτα επαγγελματική.

Να εντοπίσει το στοχευμένο κοινό της και να το αυξήσει θεαματικά

Για να υπάρξει επιτυχία πρέπει να υπάρχει κόσμος, πρέπει να υπάρχει κοινό. Πρέπει η επιχείρηση να δημιουργήσει «ρεύμα» και να κάνει «δικό» της το κοινό που την ενδιαφέρει. Η υπηρεσία αύξησης στοχευμένου κοινού στα Social Media είναι ένας εξαιρετικός τρόπος ώστε η κάθε επιχείρηση να αποκτήσει το κοινό που την ενδιαφέρει.

Να μάθει καλά το κοινό της και να μπορεί να αλληλεπιδρά μαζί του

Η κάθε επιχείρηση έχει δική της κουλτούρα και δική της γλώσσα επικοινωνίας. Το ιδανικό είναι αυτή η κουλτούρα να μπορέσει να περάσει στο κοινό με τέτοιο τρόπο, ώστε ο κώδικας επικοινωνίας να είναι κοινός για την πλειοψηφία των fans της. Αν επιτευχθεί αυτό, τότε η επιχείρηση θα απολαμβάνει την άψογη αλληλεπίδραση με το κοινό της και αυτό αργά ή γρήγορα θα μετατραπεί σε πιστότητα και κύρος. Η επιχείρηση θα αποκτήσει πιστό κοινό, άρα πιστούς πελάτες. Για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο, θα πρέπει πρώτα να «διαβάσει» το κοινό της. Να ξέρει με ποιους έχει να κάνει. Τι τους αρέσει και τι όχι, τι είναι αυτό που εκτιμούν περισσότερο. Αυτό έρχεται με 3 πράγματα: δοκιμές, δοκιμές, δοκιμές. Η επιχείρηση πρέπει να δοκιμάζει στοχευμένο τρόπους επικοινωνίας και θεματολογίας που θα υιοθετεί ή θα απορρίπτει ανάλογα το ενδιαφέρον που θα υπάρχει.

Να κατανοήσει πως στα Social Media υπάρχει για να επικοινωνεί με το κοινό της

Όχι, δεν είσαι στα Social Media για να σε βρίσκει όποιος σε ψάχνει. Δεν είσαι στα Social Media για να προωθείς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου από ένα ακόμα κανάλι, έστω κι αν αυτός είναι ο μόνος σου στόχος. Είσαι μόνο για να επικοινωνείς με το κοινό σου. Αν το καταλάβεις αυτό, θα κινηθείς εντελώς διαφορετικά. Κι αν το πετύχεις, τότε θα έχεις μια μεγάλη επιβράβευση. Το κοινό σου θα σε αξιολογήσει θετικά και τότε θα υπάρξει μια ραγδαία ανάπτυξη των πωλήσεων σου και αύξηση των πελατών σου. Αυτό δες το ως «bonus» σωστής χρήσης των Social Media. Το απολαμβάνουν ήδη όσοι σταμάτησαν να αναρτούν μόνο τιμές, προσφορές και προϊόντα…

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;