Ένα τεράστιο πλεονέκτημα για την επιχείρησή σας όταν προσπαθείτε να μετατρέψετε τους επισκέπτες σε πωλήσεις, είναι οι landing pages. Αυτή μπορεί να είναι μια οποιαδήποτε σελίδα στην οποία κάποιος φτάνει μετά από ένα κλικ σε μια διαφήμιση ή άλλα στοιχεία digital marketing στο διαδίκτυο. Είναι επίσης σημαντικό να σημειώσετε ότι οι σελίδες προορισμού υπάρχουν ξεχωριστά από την ιστοσελίδα της εταιρείας σας και συνήθως χρησιμοποιούνται ως εργαλείο για μια ενιαία καμπάνια marketing.

Ένα δωρεάν, βασικό μάθημα για τη δημιουργία επιτυχημένων σελίδων προορισμού μπορεί να βρεθεί στο thelandingpagecourse.com. Δεν θα ασχοληθούμε διεξοδικά με τα βασικά στοιχεία του αποτελεσματικού σχεδιασμού της landing page αυτή τη στιγμή, αλλά σίγουρα αξίζει να ασχοληθείτε κάνοντας μια πιο εμπεριστατωμένη ανάλυση όλων των επιμέρους στοιχείων που τη συναποτελούν και εμπλέκονται με αυτή. Οι σελίδες προορισμού εξυπηρετούν τον διπλό σκοπό της συλλογής πελατών και της προετοιμασίας των πιθανών πελατών. Και τα δύο είναι απαραίτητα βήματα για να επιτευχθεί η αύξηση των online πωλήσεων.

Υπάρχουν δύο τύποι σελίδων προορισμού:
Οι landing pages παραγωγής πελατών χρησιμοποιούνται για την καταγραφή πληροφοριών ενός χρήστη/εταιρείας ως αντάλλαγμα για κάτι άλλο. Αυτό σχετίζεται με την ιδέα «δώστε προτού ζητήσετε».
Οι landing pages μέσω «κλικ» χρησιμοποιούνται για να προσελκύσουν τον επισκέπτη στο συγκεκριμένο προϊόν ή υπηρεσία που προσπαθείτε να πουλήσετε. Ο στόχος είναι να δώσετε στον επισκέπτη σας αρκετές πληροφορίες ώστε να πραγματοποιήσει μια αγορά.
Οι landing pages στοχεύουν σε μία κλήση για δράση. Αντί να γεμίσετε τους επισκέπτες με πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας και όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε, είναι σημαντικό να περιορίσετε την εστίαση σε έναν συγκεκριμένο στόχο στο μυαλό σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφαιρέσει τυχόν επιπλέον πληροφορίες που δεν είναι απαραίτητες για την διαφημιστική καμπάνια  που έχετε σχεδιάσει και βεβαιωθείτε ότι έχετε συμπεριλάβει μόνο μία φόρμα ή έναν σύνδεσμο κλήσης για δράση για να τα χρησιμοποιήσουν οι επισκέπτες.

Το πιο σημαντικό στοιχείο της σελίδας προορισμού σας είναι ότι πρέπει να πραγματοποιεί την υπόσχεση που έδωσε η πηγή της διαφήμισής σας. Εάν η διαφήμισή σας λέει «Αποκτήστε 50% έκπτωση στους υπολογιστές εδώ», θα πρέπει να καθησυχάσετε τον επισκέπτη το συντομότερο δυνατό στη σελίδα προορισμού που θα του παρουσιάσετε. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να τοποθετήσετε την κλήση για δράση στην πηγή της διαφήμισής σας ως επικεφαλίδα στη σελίδα προορισμού σας. Ένας άλλος τρόπος είναι να βεβαιωθείτε ότι η γραμματοσειρά, ο χρωματισμός και οι εικόνες που χρησιμοποιούνται στη διαφήμισή σας αντιγράφονται στη σελίδα προορισμού σας σε κάποιο βαθμό.

Αν τα παραπάνω σας φαίνονται ενδιαφέροντα αλλά δύσκολα να τα επιτύχετε, μην χάνετε άλλο χρόνο. Υπάρχει μια εταιρεία digital marketing που έχει την εμπειρία, το πάθος και τη θέληση για να φτιάξει την landing page που θα απογειώσει τα κέρδη σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;