Η αύξηση επισκεψιμότητας σε μια ιστοσελίδα είναι από τους δείκτες που πάντα πρέπει να κινούνται ανοδικά και πάντα κοιτάζουμε για να αξιολογήσουμε την δημοφιλία της και κατά πόσο αυτή είναι επιτυχημένη ή όχι. Έτσι, ο ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας πρέπει να ασχολείται συνεχώς με το να μελετά τα στατιστικά στοιχεία και να τα ερμηνεύει.

Οι χρήστες μπορούν να βρουν και να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας μέσω των social media, των μηχανών αναζήτησης, τις πληρωμένες online διαφημίσεις, δημοσιεύσεις blog, και πολλές άλλες πηγές κυκλοφορίας. Θα πρέπει να καταλάβετε αυτές τις πηγές, προκειμένου να βελτιώσετε την ιστοσελίδα σας.

Το Google Analytics σάς παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις πηγές κυκλοφορίας στην ενότητα «Απόκτηση» (παλαιότερα γνωστή ως Πηγές Επισκεψιμότητας).

Στο τμήμα Επισκόπηση, θα μάθετε πώς ένα μεγάλο μέρος της κυκλοφορίας σας προέρχεται από οργανική αναζήτηση και πληρωμένη αναζήτηση, παραπομπές, κοινωνικές πλατφόρμες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, άμεσες επισκέψεις, και άλλες πηγές.

Εάν παρατηρήσετε ότι δεν έχετε πολλή κίνηση από την οργανική αναζήτηση, τότε θα πρέπει να εργαστείτε πάνω στη στρατηγική SEO σας.

Εδώ είναι ένα σχέδιο δράσης για να ενισχύσετε το SEO στην ιστοσελίδα σας:

Η διαφήμιση είναι το α και το ω. Αυτό θα πρέπει να είναι ο ακρογωνιαίος λίθος ολόκληρης της στρατηγικής marketing. Πώς σκοπεύετε να μιλήσουν για εσάς; Πώς σκοπεύετε να φτάσετε μπροστά στο σωστό κοινό;  Δημιουργήσατε τις συνθήκες ώστε να μιλήσουν για εσάς ιστοσελίδες & blogs που συγκεντρώνουν υψηλή επισκεψιμότητα και ασκούν επιρροή; Όσο περισσότερη διαφήμιση λαμβάνετε, τόσο περισσότερο εγκυρότητα θα κερδίσουν τα backlinks, τα οποία θα δημιουργήσουν μια ισχυρή ώθηση του SEO.

Ανακαλύψτε σχετικές λέξεις-κλειδιά και χρησιμοποιήστε τες σε πρωτότυπο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας στη σελίδα σας. Αυτή είναι η τυπική και υπερ-προφανής στρατηγική SEO σας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει το αναγκαίο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας για να προσελκύσετε κυκλοφορία αναζήτησης για τις λέξεις-κλειδιά που περιγράφουν καλύτερα την επιχείρησή σας. Κάθε προϊόν, υπηρεσία και οποιαδήποτε χρήση θα πρέπει να έχουν ένα ειδικό URL για αυτό. Βεβαιωθείτε ότι η κύρια λέξη-κλειδί για κάθε σελίδα είναι στην ετικέτα του τίτλου της ιστοσελίδας.

Επενδύστε στο blog σας. Ξεκινήστε να το τροφοδοτείτε συστηματικά και με συγκεκριμένη χρονική συχνότητα που θα έχει βάση την επανάλειψη και τη μονιμότητα. Το Blogging σας βοηθά να κερδίσετε μια συνεχώς αυξανόμενη επισκεψιμότητα. Συνήθως, όσο καλύτερο το περιεχόμενο που δημιουργείτε, τόσο περισσότερο η επισκεψιμότητα του site σας θα αυξηθεί. Συνήθως λεπτομερή “how to” και εκπαιδευτικά άρθρα είναι αυτά που χρησιμοποιούνται περισσότερο για τη δημιουργία περιεχομένου που να αποκτά κυκλοφορία. Σύντομα άρθρα ενημέρωσης – δεν φέρουν πολύ βάρος. Δώστε προσοχή στο εξής: Τα καλύτερα άρθρα είναι τα δημοσιευμένα άρθρα. Αν δεν μπορείτε να εξασφαλίσετε μια συνέπεια στην δημοσίευση νέων θεμάτων στο blog σας, δοκιμάστε την κορυφαία υπηρεσία μας συγγραφής πρωτότυπου περιεχομένου για blog.

Ας μιλήσουμε για έναν άλλο σημαντικό δείκτη της συμπεριφοράς των χρηστών: Πόσες επισκέψεις έχετε λάβει από τα social media; Εάν η απάντηση είναι «όχι αρκετές», τότε θα πρέπει να δώσετε μεγαλύτερη προσοχή στην παρουσία σας εκεί και σίγουρα θα χρειαστεί να σχεδιαστεί μια στρατηγική Social media marketing που θα αποφέρει τα μέγιστα αποτελέσματα.

Να πώς μπορεί να γίνει αυτό:

Οδηγήστε τη μετατροπή. Η απλή διάδοση του περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι αρκετή. Εκτελέστε αναζητήσεις για να βρείτε τις συνομιλίες όπου απαιτείται το εμπορικό σήμα σας. Μόλις βρείτε αυτές τις συνομιλίες, λειτουργήστε ως πόρος. Μην πουλήσετε. Δώστε χρήσιμες απαντήσεις και λύσεις. Αυτή η χρήσιμη ενέργεια θα προσελκύσει περισσότερους οπαδούς και επισκέπτες στην ιστοσελίδα.

Καταπλήξτε τους με εικόνες. Τίποτα δεν συλλαμβάνει καλύτερα την προσοχή από τις μεγάλες εικόνες. Γίνετε μια μάρκα γνωστή για την παροχή όμορφου περιεχομένου εικόνας. Αυτό θα κερδίσει συμπάθειες και την προσοχή που χρειάζεστε για να ξεκινήσετε τις συνομιλίες.

Προσφέρετε μια υπηρεσία. Αν δεσμευτείτε να απαντήσετε στις ερωτήσεις και τις ανησυχίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, θα δείξει την πραγματική ανθρώπινη πλευρά του διαδικτυακού εμπορικού σήματός σας. Αυτό οι άνθρωποι το βλέπουν από μίλια μακριά. Να θυμάστε, το μάρκετινγκ αφορά τις σχέσεις. Οι αρχικές σχέσεις είναι το κλειδί για την οικοδόμηση μακροχρόνιων σχέσεων με τους πελάτες.

Οι Αμειβόμενες Παράμετροι Αναζήτησης είναι επίσης σημαντικές. Αν διατηρείτε μια διαφημιστική καμπάνια AdWords, προφανώς θέλετε να ξέρετε πόσο αποτελεσματική είναι. Αν δεν είστε ευχαριστημένοι με τα αποτελέσματα, θα πρέπει να εργαστείτε πάνω στις πληρωμένες διαφημίσεις αναζήτησης και να τις κάνετε πιο ελκυστικές για το κοινό-στόχο σας.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;