Ψάχνετε νέους τρόπους για να δημιουργήσετε υψηλή επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας;

Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις γνωρίζουν ήδη την ισχύ της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO). Η βελτιστοποίηση τοποθεσιών και περιεχομένου για μηχανές αναζήτησης, όπως η Google, βοηθάει στην αύξηση της επισκεψιμότητας σε ιστότοπους, κατευθύνοντας περισσότερους πιθανούς πελάτες στην επωνυμία σας. Ωστόσο, το SEO δεν είναι ο μόνος να αυξήσετε το traffic.

  1. Δημιουργήστε ενδιαφέρον περιεχόμενο.

Το καλό περιεχόμενο παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο SEO. Πηγαίνει, όμως και πιο πέρα απ’ αυτό. Οι χρήστες ενδιαφέρονται περισσότερο στο να επισκέπτονται μια ιστοσελίδα με ενδιαφέρον και βοηθητικό και καλογραμμένο περιεχόμενο.

Είναι πιθανό να το μοιραστούν με τους φίλους τους και το κοινό τους. Αυτό οδηγεί άμεσα σε μεγαλύτερο traffic στο site σας.
Είναι σημαντικό να γράφετε για το Blog σας μικρά κείμενα των 500 λέξεων αλλά και μεγαλύτερα, περίπου 1500-2000 λέξεις. Όσο περισσότερο σε βάθος μπορείτε να πάτε σε ένα θέμα, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να συνδεθείτε με έναν πιθανό πελάτη.

2. Καταχωρήστε την επιχείρησή σας σε ηλεκτρονικούς καταλόγους.

Η καταχώρηση της επιχείρησής σας σε ηλεκτρονικούς καταλόγους και ιστοσελίδες είναι ένας απλός τρόπος για την αύξηση της επισκεψιμότητας. Οι περισσότεροι από αυτούς τους ιστότοπους σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε ένα προφίλ που παραθέτει σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή σας, ενώ περιλαμβάνει έναν σύνδεσμο στον ιστότοπό σας. Οι επισκέπτες θα μπορούν να σας βρουν σε αυτούς τους ιστότοπους όταν αναζητούν σχετικές λέξεις-κλειδιά ή προϊόντα και υπηρεσίες. Βρείτε καταλόγους σχετικούς με την επιχείριση και τον τομέα σας.

3. Να είστε ενεργοί στα social media.

Αρχικά, να είστε σίγουροι ότι προωθείτε υλικό, δημοσιεύσεις και χρήσιμες πληροφορίες για το κοινό σας.
Επίσης, να απαντάτε στα σχόλια και τις ερωτήσεις των πελατών σας. Δείχνει σεβασμό και ενδιαφέρον.

4. Δημοσιεύετε τα άρθρα σας σε σχετικές ιστοσελίδες.

Το δικό σας blog δεν είναι το μόνο μέρος που μπορείτε να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας. Μπορείτε επίσης να δημοσιεύετε τα άρθρα σας σε άλλα ιστολόγια ή σε ιστότοπους σχετικά με θέματα που είναι σημαντικά για το κοινό σας. Όταν γράφετε είναι σημαντικό να συμπεριλάβετε συνδέσμους προς τον δικό σας ιστότοπο.

5. Προσκαλέστε άλλους να γράψουν στο site σας.

Ένας άλλος τρόπος για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας είναι να προσκαλέσετε άλλους bloggers να γράψουν. Αυτό σας βοηθά να προσφέρετε ακόμα ευρύτερο περιεχόμενο στους αναγνώστες σας, ενώ παράλληλα οδηγείτε νέους επισκέπτες στον ιστότοπό σας. Ο επισκέπτης blogger θα προωθήσει το περιεχόμενό του στο δικό του δικτυακό τόπο και μέσω των κοινωνικών καναλιών, γεγονός που ενισχύει την προβολή για το δικό σας site.

6. Χρησιμοποιήστε την email marketing στρατηγική σας.

Συμπεριλαμβάνοντας σχετικούς συνδέσμους στο email μάρκετινγ, μπορείτε να εργαστείτε για να οδηγήσετε πιο σχετικούς χρήστες στην ιστοσελίδα σας.
Εάν δε διαθέτετε αυτή τη στιγμή μια λίστα μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα χρειαστεί να δημιουργήσετε μία.

8. Δημιουργήστε μια στρατηγική για τις διαφημίσεις σας στα social media.

Οι πελάτες σας, καθώς και οι μελλοντικοί περνούν ώρες στα social media.
Αφού μάθετε ποια είναι αυτά τα κανάλια, μπορείτε να επωφεληθείτε από την ευκαιρία να προσεγγίσετε το κοινό σας και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας μέσω διαφημίσεων στα κοινωνικά μέσα.
Το Facebook έχει μία από τις πλατφόρμες διαφημίσεων με τα καλύτερα αποτελέσματα. Με προηγμένες λειτουργίες στόχευσης, μπορείτε να περιορίσετε το κοινό σας για να βεβαιωθείτε ότι όσοι βλέπουν τη διαφήμισή σας είναι οι άνθρωποι που είναι πιθανότερο να ενδιαφέρονται. Μπορείτε να στοχεύσετε βάση δημογραφικών στοιχείων, όπως η τοποθεσία και η ηλικία ή τα ενδιαφέροντα που σχετίζονται με το εμπορικό σήμα σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.