Ο #1 λόγος που οι πληρωμένες διαφημίσεις αποτυγχάνουν.

Ξέρετε πια ότι το digital marketing είναι απαραίτητο για την ανάπτυξη μιας εταιρείας ώστε να οδηγηθεί σε περισσότερες πωλήσεις. 

Είμαστε λοιπόν στο στάδιο που έχετε δημιουργήσει μια νέα online διαφημιστική καμπάνια εταιρείας. Το online marketing έχει στόχο να πουλήσει κάτι ή να προβάλλει κάτι. Να οδηγήσει τους επισκέπτες ξανά σε μια ιστοσελίδα, ή σε αρκετές σελίδες στο website σας ώστε στη συνέχεια αυτοί οι επισκέπτες να μετατραπούν σε πελάτες.

Έτσι αγοράζετε διαφήμιση Facebook, διαφήμιση Instagram, ίσως και στο LinkedIn και στο Twitter. Ίσως χρησιμοποιείτε το Google Display Network. Ίσως χρησιμοποιείτε το Google AdWords. Όλες αυτές οι πηγές προσπαθούν να κατευθύνουν την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας με τελικό σκοπό, αυτή η επισκεψιμότητα να μετατραπεί σε έσοδα.

Τώρα, αυτό που στην πραγματικότητα συμβαίνει είναι ότι όλες αυτές οι ενέργειες έχουν υψηλό pay per click. Το ppc campaign στην περίπτωση που εξετάζουμε είναι υψηλό, επειδή αφορά σε μια νέα καμπάνια. Επειδή επομένως, καμία από αυτές τις πλατφόρμες δεν έχει εμπειρία με την καμπάνια σας ή την εταιρεία σας, έχετε ένα υψηλότερο από το κανονικό pay per click, μέχρι να τους αποδείξετε ότι έχετε υψηλό ενδιαφέρον από το κοινό.

Σε αυτό το σημείο, το κόστος αρχίζει να μειώνεται. Αλλά αντί να τους αποδείξετε ότι έχετε υψηλό ενδιαφέρον, καταλήγετε σε χαμηλό ενδιαφέρον, χαμηλό ποσοστό κλικαρισμάτων και χαμηλό ποσοστό μετατροπής. Οι άνθρωποι δεν φτάνουν εδώ. Δεν φτάνουν εκεί. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Ο #1 λόγος που οι πληρωμένες διαφημίσεις αποτυγχάνουν

Ας δούμε τι γίνεται. Όταν όλα τα παραπάνω είναι χαμηλά, όταν έχετε χαμηλό ποσοστό εμπλοκής στην ίδια την πλατφόρμα, όταν κανείς δεν ασχολείται με τις διαφημίσεις σας, το κόστος για την προβολή σε περισσότερους ανθρώπους ανεβαίνει και ως εκ τούτου οι καμπάνιες αυτές είναι πολύ πιο δύσκολο να γίνουν κερδοφόρες και εμφανίζονται σε πολύ λιγότερους ανθρώπους.

Υπάρχει μόνο μία λύση.
Πρέπει να γνωρίζετε το ακροατήριό σας προτού ρίξετε χρήματα σε διαφημίσεις.

Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επενδύσετε σε οργανικά κανάλια, στο πρωτότυπο περιεχόμενο, στο SEO, στον Τύπο και στο PR Ofiice ή σε χορηγίες και εκδηλώσεις, σε οτιδήποτε μπορεί να προβάλλει το εμπορικό σήμα σας και τα ονόματα των προϊόντων σας εκεί έξω.

Η διαφήμιση της επωνυμίας, στην πραγματικότητα, μπορεί να λειτουργήσει. Όσο αφορά τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, έχει παρατηρηθεί ότι αυτές οδηγούν συχνά το κόστος ανά κλικ προς τα κάτω και αυξάνουν την εμπλοκή και τα ποσοστά click-through, επειδή οι άνθρωποι έχουν ακούσει για εσάς και γνωρίζουν ποιοι είστε. Οι καταχωρήσεις σε περιοδικά και οι offline διαφημίσεις λειτουργούν επίσης, έτσι.

Η δεύτερη επιλογή είναι να διαφημίστε κυρίως ή αποκλειστικά σε ένα κοινό που να έχει ήδη κάποια εμπειρία μαζί σας. 

Ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να το κάνετε αυτό είναι:
1. Από τις πλατφόρμες επαναδρομολόγησης και μέσω Google Remarketing .
2. Στο Facebook, μέσω προσαρμοσμένων ακροατηρίων με email marketing που εσείς μεταφορτώνετε, (το ίδιο ισχύει και με το Instagram, και το Twitter).

Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα που συγκεκριμένα ακολουθούν μόνο τους λογαριασμούς τους οποίους ήδη κατέχετε και ελέγχετε. Μέσω αυτών, μπορείτε να αποκτήσετε καλύτερη εμπλοκή, να βελτιώσετε την αναλογία κλικ/προβολές, να βελτιώσετε το ρυθμό μετατροπής και να μειώσετε το κόστος ανά κλικ. Δυστυχώς, αν δεν κάνετε αυτές τις ενέργειες πρώτα, οι επενδύσεις σας δεν θα έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.