Όχι, δεν είναι απαραίτητο να αλλάζετε την αρχική σας σελίδα μία φορά το μήνα για να έχετε  υψηλή κατάταξη στο SEO.

Αυτή η ιδέα προέρχεται πιθανώς από μια άποψη σχετική με το SEO που ονομάζεται «ανανέωση». Άποψη που υποστηρίζει ότι το φρέσκο περιεχόμενο έχει μεγαλύτερη αξία στα μάτια των μηχανών αναζήτησης.

Αυτό μπορεί να ισχύει σε ορισμένες περιπτώσεις, ειδικά όταν πρόκειται για πληροφορίες ή ειδήσεις που είναι ευαίσθητες στο χρόνο.

Αλλά το φρέσκο περιεχόμενο δεν είναι πολύτιμο για όλους τους τύπους ιστοσελίδων.

Επιπλέον, η ανανέωση και η συνάφεια χρόνου συνήθως ισχύουν για σελίδες που αφορούν συγκεκριμένα θέματα, και όχι μια γενική σελίδα όπως την αρχική σελίδα.

Εκτός εάν είστε ειδησεογραφικός οργανισμός, η αρχική σας σελίδα πιθανώς να μην αλλάζει συχνά.

Μια εμπορική ιστοσελίδα όπως η Apple αλλάζει.  Και αυτό επειδή προωθεί διαφορετικά ή νεότερα προϊόντα. Αλλά αυτό σίγουρα διαφέρει σε σχέση με μια ιστοσελίδα B2B όπου τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες παραμένουν συνήθως ίδια.

Μια τελευταία ανάλυση είναι ο χρόνος ανάπτυξης που θα χρειαζόταν για την ενημέρωση της αρχικής σελίδας μία φορά το μήνα.

Πιθανότατα θα βρείτε καλύτερη απόδοση επένδυσης από αυτή τη δαπάνη, αν χρησιμοποιήσετε αυτό το χρόνο για να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο.

Ή να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών του υπάρχοντος website.

Γενικά, συνιστούμε να ενθαρρύνετε τον προϊστάμενό σας να κάνει τα πράγματα καλύτερα για τους χρήστες σας.

Είτε πρόκειται για έναν πιο έξυπνο σχεδιασμό, για περισσότερες συχνές ερωτήσεις, για περιεχόμενο σχετικά με τον τρόπο χρήσης των προϊόντων ή υπηρεσιών σας, ή για έναν χρήσιμο σχολιασμό της βιομηχανίας.

Μπορεί να δείχνει αντίφαση, αλλά η εστίαση στους χρήστες και όχι στις μηχανές αναζήτησης θα οδηγήσει σχεδόν πάντα σε ένα πιο επιτυχημένη SEO.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;