Σήμερα, ο ρόλος των chatbots στο ψηφιακό marketing είναι ζωτικής σημασίας.

Τα chatbots χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να επανεξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο χειρίζονται το κοινό-στόχο.

Τα chatbots βοηθούν στις πωλήσεις, την κυκλοφορία και προσφέρουν ακριβή και γρήγορη υποστήριξη και εξυπηρέτηση πελατών.
Με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, τα Chatbots έχουν γίνει πιο ισχυρά και διαδραματίζουν ζωτικό ρόλο στην αύξηση της αφοσίωσης στο digital marketing.

Τα Chatbots βοηθούν τους οργανισμούς να παρέχουν 24ωρη εξυπηρέτηση πελατών, να απαντούν γρήγορα σε βασικές ερωτήσεις, να αντικαθιστούν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με περιεχόμενο που παράγεται αυτόματα. Από την άλλη όμως, οι πελάτες ανησυχούν για την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια τους.

Chatbots σημαίνει να κουβεντιάσει κανείς με διάφορους ανθρώπους τακτικά σε σελίδες Facebook ή διαφορετικές ιστοσελίδες για ερωτήσεις και να επικοινωνεί σε επίσημο επίπεδο.

Αλλάζοντας τα εργαλεία, είναι πλέον δυνατό για τους καταναλωτές να ψωνίζουν, να διαβάζουν και να λαμβάνουν πληροφορίες, να κάνουν ερωτήσεις και ακόμη και να αγοράζουν από ένα chatbot, αντί να αλληλεπιδρούν με τον πραγματικό υπάλληλο κατά τη διάρκεια της συνομιλίας.

Η άνοδος των chatbots εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από πολλούς παράγοντες:

1. Η αυξανόμενη δημοτικότητα της εφαρμογής συνομιλίας.
2. Η άνθηση της εφαρμογής Mobile.
3. Η ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης και άλλων ψυχολογικών παραμέτρων.

Βελτιώστε την εμπειρία του χρήστη.

Τα chatbots τροποποιούνται για να αντιγράψουν τη ζωντανή επίσκεψη και να συζητήσουν με τους πελάτες.
Το chatbot μπορεί να αντιμετωπίσει όλα τα πράγματα, από την απάντηση στις ερωτήσεις, μέχρι την παροχή σχετικών πληροφοριών στους πελάτες.
Κάθε πελάτης αναμένει μια γρήγορη και γρήγορη εξυπηρέτηση όταν προσεγγίσει μία ιστοσελίδα.
Γρήγορη απόκριση, ακριβή αποτελέσματα και απάντηση σε όλα τα ερωτήματά τους, αυτό είναι αυτό που ο πελάτης αναμένει.
Συλλογή δεδομένων και έρευνας

Ενώ τα chatbots συνεργάζονται με τους πελάτες, μπορούν να προσαρμοσθούν ώστε να συλλέγουν δεδομένα, να παρακολουθούν τη συμπεριφορά των πελατών και να μαζεύουν τα δεδομένα της αγοραστικής τους συμπεριφοράς.
Οι εταιρείες μπορούν να πάρουν πολλές πληροφορίες για τη νοοτροπία των πελατών και να αγοράσουν ένα πρότυπο του πελάτη, χρησιμοποιώντας τα δεδομένα τους για μελλοντικές στρατηγικές digital marketing.

Βελτίωση της κυκλοφορίας της ιστοσελίδας.

Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ότι μπορεί να βελτιώσει συνολικά τη ροή της κυκλοφορίας στην ιστοσελίδα σας. Διότι επιτρέπει στους χρήστες να επικοινωνούν με chatbots ειδικά για να διευθετήσουν τα προβλήματά τους, προσφέροντας απαντήσεις σε διάφορες ερωτήσεις που ζητούνται από τους πελάτες σε πραγματικό χρόνο.

Οι χρήστες δεν χρειάζεται πια να πληκτρολογούν μηνύματα για να ψωνίζουν online και να πραγματοποιούν οποιεσδήποτε άλλες ενέργειες στην ιστοσελίδα.

Πρόκειται για μια απίστευτη αλλαγή από την ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Ένας άνθρωπος αντιπρόσωπος μπορεί να αλληλεπιδράσει με 3 χρήστες τη φορά, αλλά ένα chatbot μπορεί με πολλούς περισσότερους.
Έτσι υπάρχει μεγαλύτερη εμπλοκή σε μικρότερο χρόνο.

Ο συνδυασμός τεχνητής νοημοσύνης και ψηφιακού μάρκετινγκ έχει οδηγήσει στη χρήση chatbots και οι επιχειρήσεις εξαρτώνται τώρα από τα chatbots να χειρίζονται τις σελίδες τους στο Facebook.
To MobileMonkey είναι μια τέτοια πλατφόρμα που παρέχει το καλύτερο chatbot για το χειρισμό της επιχείρησής σας στο Facebook.

Το καλύτερο μέρος του είναι η διαχείριση πολλαπλών χρηστών και η λειτουργικότητα του πίνακα εργαλείων πολλαπλών bot.
Τα Chatbots μπορούν να κάνουν λίγα σχετικά όμως πολύ σημαντικά, όπως την περιήγηση στα μηνύματά σας, τη διοργάνωση ραντεβού, τη συλλογή δεδομένων και την προσφορά ενημερώσεων στην οικογένεια, τους συντρόφους σας.

Η ψηφιακή σας ζωή θα αλλάξει αμέσως, όταν μπορείτε να έχετε πρόσβαση και να χειρίζεστε διαφορετικές εργασίες σε χρόνο μηδέν.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;