Όπως πολλές φορές έχουμε πει, το SEO για μια ιστοσελίδα είναι το Νο.1 εργαλείο του digital marketing και ο Νο.1 παράγοντας για επιτυχία, ανάδειξη, αύξηση επισκεψιμότητας, ανάπτυξη πελατολογίου, αύξηση πωλήσεων και κέρδη. Έτσι μοιραία, όπως συνηθίζεται με κάθε τι που έχει ενδιαφέρον, ασχολούνται με το SEO και άνθρωποι που στην πραγματικότητα κάνουν άλλη δουλειά και δεν έχουν ιδέα, με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν αρκετοί μύθοι και πράγματα που δεν ισχύουν. Ας δούμε δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα:

Πρέπει να αποκτήσετε backlinks για το καλό του SEO της ιστοσελίδας σας;

Ο Μύθος

Η Google δεν θέλει να έχει καμία σχέση με τη δημιουργία συνδέσμων με σκοπό το SEO. Οι μηχανές αναζήτησης δεν συμπαθούν τους «αφύσικους» συνδέσμους. Το προφίλ των συνδέσμων σας θα πρέπει να επεκταθεί φυσικά με την πάροδο του χρόνου, λόγω του πρωτότυπου περιεχομένου στο website σας. Αυτά τα πράγματα είναι όλα αληθινά ενδιαφέροντα, άρα μια εταιρεία SEO που χτίζει ενεργά συνδέσμους δεν μπορεί πραγματικά να βοηθήσει.

Η Αλήθεια

Παρόλο που η Google αφήνει να αιωρείται μια υπόψία ότι οι σύνδεσμοι γίνονται όλο και λιγότερο αποτελεσματικοί στο χώρο του digital marketing, αυτοί εξακολουθούν να παραμένουν το ισχυρότερο «χαρτί» για κάθε τύπο ιστοσελίδας.

Έτσι, είτε το παραδέχεται η Google είτε όχι, η δημιουργία συνδέσμων θα εξακολουθεί να είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής SEO για την κάθε εταιρεία. Είναι σίγουρο, ότι όποιος δεν επενδύσει στην δημιουργία αξιόπιστων και ποιοτικών backlinks θα μείνει πίσω από τους ανταγωνιστές του και αυτό θα συμβεί γρήγορα και σταθερά. Ωστόσο, να διευκρινήσουμε είναι ότι η πραγματική αξία προκύπτει μόνο από συνδέσμους υψηλής ποιότητας από αξιόπιστες πηγές, των οποίων οι γνώσεις είναι σεβαστές στον κλάδο σας.

Πώς μπορείτε να ξέρετε αν αυτoί είναι καλοί σύνδεσμοι ή όχι; Αρκεί να εμπιστευτείτε ένα digital agency που έχει να επιδείξει σημαντικά αποτελέσματα στην προώθηση SEO ιστοσελίδων. Οι ειδικοί, σίγουρα μπορούν να σας βοηθήσει να αποκτήσετε αυτούς τους τύπους συνδέσμων.

Τα Social Media δεν έχουν καμιά αξία για το SEO 

Ο μύθος

Likes, Tweets, Pins και άλλα κοινωνικά σήματα ήταν πάντα αμφιλεγόμενοι παράγοντες για τις στρατηγικές SEO. Ο Matt Cutts της Google αναφέρει σε ένα από τα βίντεό του από το 2014:

«Από όσο γνωρίζω, δεν έχουμε σήματα όπως αυτά στους αλγόριθμους μας για την κατάταξη αναζήτησης».
Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από τη δήλωση του 2010 όπου έλεγε στον κόσμο του marketing ότι οι μετρήσεις «εμπλοκής» από τα κοινωνικά δίκτυα χρησιμοποιούνται στους αλγόριθμους κατάταξης.

Η αλήθεια

Για να είμαστε δίκαιοι, τα πράγματα αλλάζουν και αυτά τα «γεγονότα» μπορεί να ήταν αληθινά εκείνη τη στιγμή. Αλλά τελευταία, η Google δεν έχει αρνηθεί ότι τα κοινωνικά σήματα έχουν αντίκτυπο στις βαθμολογίες. Ο Andrey Lipattsev της Google δήλωσε: «Δημιουργήσατε ακριβώς το είδος των σημάτων που αναζητούμε: αναφορές, συνδέσμους, tweets και κοινωνικές αναφορές – τα οποία είναι βασικά περισσότεροι σύνδεσμοι στη σελίδα».

Φαίνεται σαν ένας αρκετά απλός τρόπος να πούμε ότι η Google, στην πραγματικότητα, χρησιμοποιεί τα κοινωνικά σήματα για την κατάταξη. Τα Facebook, Twitter, Pinterest, Google + … έχουν αντίκτυπο και πρέπει να αποτελούν μέρος οποιασδήποτε στρατηγικής SEO, αν πάντα θέλουμε να υπάρξει κερδοφόρα πορεία και γενικά μια δυναμική παρουσία μιας ιστοσελίδας στον ιστό.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;