Οι 4 μεγαλύτερες προκλήσεις για το link building.

Είναι κάπως ειρωνικό το γεγονός ότι ενώ το link building αρχικά ήταν μία από τις πιο απλές πτυχές του SEO, έχει πλέον γίνει ένα από τα πιο περίπλοκα συστατικά του.

Εάν μία επιχείρηση θέλει να είναι επιτυχημένη δεν μπορεί να ετοιμάζει την στρατηγική της μόνο με το βλέμμα στραμμένο στο παρόν, αλλά αντίθετα πρέπει να προβλέπει το μέλλον. Το link building αλλά και το SEO είναι ένας κινούμενος στόχος, και πρέπει να είστε καλά προετοιμασμένοι για να ανταποκριθείτε στις προκλήσεις.

Οι 4 μεγαλύτερες προκλήσεις για το link building.

1. Ανταγωνισμός περιεχομένου 

Το περιεχόμενο έχει γίνει απίστευτα σημαντικό για το link building. Αρχικά ελκύει φυσικά τα link καθώς όσοι περισσότεροι βλέπουν και μοιράζονται ένα άρθρο, τόσο πιο πιθανό είναι να συνδεθούν σε αυτό. Επιπλέον το περιεχόμενο είναι ένας μηχανισμός που πλαισιώνει και παραδίδει ένα link σε μία εξωτερική σελίδα.

Ο ανταγωνισμός όσον αφορά το περιεχόμενο αυξάνεται διαρκώς. Το τι θεωρείται πλέον «καλό» έχει αλλάξει και οι επιχειρήσεις γίνονται ολοένα και πιο επιλεκτικές όσον αφορά το περιεχόμενο που ανεβάζουν στην κατά τα άλλα, καλοσχεδιασμένη και όμορφη ιστοσελίδα τους. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να επενδύσετε περισσότερο χρόνο και προσπάθεια για να έχετε την ίδια απόδοση.

2. Επεκτασιμότητα

Ένα ακόμα θέμα του σύγχρονου link building είναι η επεκτασιμότητα. Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την αποτελεσματικότητα ενός link είναι η εξουσία της πηγής στην οποία ανεβαίνει. Χάρη στον ανταγωνισμό περιεχομένου, οι καινούργιες επιχειρήσεις δυσκολεύονται ολοένα και περισσότερο να διεισδύσουν στις σελίδες με την μεγαλύτερη εξουσία στον κλάδο.

3. Branding 

Το να κάνετε το brand σας να εμφανιστεί σε εξωτερικές σελίδες μπορεί να δώσει μεγάλη ώθηση στην προβολή σας. Και την εξουσία, την εμπιστοσύνη και την αξιοπιστία της επιχείρησής σας. Οι δύο προκλήσεις που αντιμετωπίζετε εδώ είναι να βρείτε τις πηγές που θα υποστηρίξουν σωστά το brand σας. Καθώς επίσης, και να βρείτε λογικές, σχετικές, μη-διαφημιστικές ευκαιρίες να αναδείξετε το brand σας μέσω του περιεχομένου σας.

4. Οικονομική αποδοτικότητα 

Βάση πρωτότυπου και ποιοτικού περιεχομένου website, το να χτίζετε ποιοτικά link απαιτεί πολύ χρόνο και χρήματα. Εάν δεν είστε αποδοτικοί, ή εάν είστε καινούργιοι στον κλάδο, μπορεί να χρειαστεί να ξοδέψετε πολλές εργατοώρες για να παράγετε το κατάλληλο περιεχόμενο και να του βρείτε σπίτι σε μία ιστοσελίδα με εξουσία. Ακόμα και όταν το κάνετε με κάποια επιτυχία, θα είναι δύσκολο να δείτε θετική απόδοση στην επένδυση, τουλάχιστον μέχρι να απλοποιήσετε την διαδικασία και να την κάνετε με συνέπεια.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση. Εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.