Πάνω από το 97% των εμπόρων χρησιμοποιούν τώρα τα social media για να έρθουν κοντά με το ακροατήριό τους. Αλλά αν είστε επιφορτισμένοι με την έναρξη μιας στρατηγικής κοινωνικών μέσων για την εταιρεία σας, ίσως να αναρωτιέστε σε ποιο είδος πλατφόρμες θα πρέπει να είστε.

Η λίστα με τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων αυξάνεται και οι γνωστές πλατφόρμες όπως το Facebook εξελίσσονται συνεχώς και προσθέτουν νέα χαρακτηριστικά. Με μεγαλύτερη ανάγκη για κοινωνική παρουσία και συντριπτική πλειοψηφία επιλογών πλατφόρμας, μπορεί να είναι δύσκολο να επιλέξετε ποια κοινωνικά κανάλια θα χρησιμοποιήσετε. Ίσως να μην θέλετε να εξαπλωθείτε σε κάθε πλατφόρμα, αλλά επίσης δεν θέλετε να χάσετε τις μεγάλες ευκαιρίες για να κάνετε ευρεία γνωστή τη μάρκα σας.

Τύποι κοινωνικών μέσων.

Κοινωνική δικτύωση.
Κοινή χρήση φωτογραφιών.
Κοινή χρήση βίντεο.
Διαδραστικά μέσα.
Blogging / Χτίσιμο κοινότητας.

Κοινωνική δικτύωση.

Σημαντικές πλατφόρμες
Facebook: 2,38 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες
Twitter: 126 εκατομμύρια καθημερινά ενεργούς χρήστες
LinkedIn: Πάνω από 500 εκατομμύρια χρήστες
Η κοινωνική δικτύωση είναι ίσως η πιο παραδοσιακή μορφή των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.
Πλατφόρμες όπως το Facebook, το Twitter και το LinkedIn ονομάζονται συχνά πλατφόρμες δικτύωσης επειδή επιτρέπουν στους λογαριασμούς χρηστών να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους με διάφορους τρόπους.

Κοινή χρήση φωτογραφιών.

Σημαντικές πλατφόρμες
Instagram: Πάνω από 500 εκατομμύρια καθημερινά ενεργούς χρήστες
Pinterest: 250 εκατομμύρια καθημερινά ενεργοί χρήστες
Youtube: Πάνω από 1,9 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες
Vimeo: 240 εκατομμύρια μηνιαίοι τηλεθεατές
Δύο από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες που ειδικεύονται στην κοινή χρήση φωτογραφιών είναι το Instagram και το Pinterest.

Το Instagram προσφέρει μια οπτική ροή με αναρτήσεις που δείχνουν φωτογραφίες και σύντομα βίντεο ακολουθούμενη από μια λεζάντα. Οι χρήστες μπορούν επίσης να δημοσιεύσουν ζωντανό βίντεο ή να δημιουργήσουν ιστορίες Instagram που εξαφανίζονται μετά από μία ημέρα. Στις παραπάνω πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, οι χρήστες μπορούν να αλληλεπιδρούν με τους άλλους μέσω ετικετών, συμπαθειών, σχολίων ή άμεσων μηνυμάτων.

Κοινή χρήση βίντεο.

Youtube: Πάνω από 1,9 δισεκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες
Vimeo: 240 εκατομμύρια μηνιαίοι τηλεθεατές
Το βίντεο μπορεί να είναι χρήσιμο σε ένα ευρύ φάσμα βιομηχανιών. Ενώ ένα εστιατόριο θα μπορούσε να έχει vlog με συμβουλές μαγειρικής, μια εταιρεία τεχνολογίας θα μπορούσε να εστιάσει στη στρατηγική βίντεο γύρω από τα demos των προϊόντων.
Όταν πρόκειται για βίντεο μεγάλου μήκους, τα Youtube και Vimeo είναι οι κορυφαίες πλατφόρμες. Ενώ το Youtube έχει τη μεγαλύτερη βάση ακροαματικότητας και καλύτερες δυνατότητες SEO, η μικρότερη πλατφόρμα του Vimeo έχει δημιουργήσει φανατικούς συνδρομητές.

Διαδραστικά μέσα.

Σημαντικές πλατφόρμες
Snapchat: 190 ενεργοί καθημερινοί χρήστες
TikTok: Το TikTok δεν καθορίζει τους αριθμούς των χρηστών του, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες έχει 80 εκατομμύρια λήψεις εφαρμογών.
Εφαρμογές όπως το Snapchat και το TikTok επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται φωτογραφίες και βίντεο, έχουν επίσης μια ποικιλία μοναδικών διαδραστικών και εξαιρετικά πειραματικών χαρακτηριστικών.

Blogging / Κοινότητα.

Σημαντικές πλατφόρμες
Tumblr
Reddit
Tumblr και Reddit και τα δύο επιτρέπουν στους χρήστες να δημοσιεύουν ενδιαφέροντα θέματα, όπως οι χιουμοριστικές λεζάντες, τα γεγονότα, την πολιτική και την ποπ-κουλτούρα. Όταν οι χρήστες δημοσιεύουν μια ανάρτηση, αυτές οι πλατφόρμες επιτρέπουν σε άλλους χρήστες να τις μοιραστούν ή να προσθέσουν στη συνομιλία με το δικό τους σχόλιο.

Πριν ξεκινήσετε τη σύνδεση και τη ρύθμιση των λογαριασμών σας σε μια σειρά από πλατφόρμες, φροντίστε να λάβετε υπόψη τους ακόλουθους παράγοντες:

Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώσετε στην στρατηγική γύρω από μια κοινωνική πλατφόρμα;
Έχετε πόρους για τη δημιουργία γραφικών ή βίντεο;
Οι στόχοι σας περιλαμβάνουν την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας ή της επισκεψιμότητας και των εσόδων;
Θα χρειαστείτε ένα επιπλέον μέλος του προσωπικού για να εκτελέσετε αυτήν την πλατφόρμα ή πόσο εύκολο θα είναι να το διατηρήσετε;

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;