Φυστικοβούτυρο και ζελέ. Batman και Robin. Αυγά και ζαμπόν. Έχετε ακούσει πιθανώς αυτά τα διάσημα ζευγάρια. Σε αυτά προσθέστε και ένα ακόμα που πηγαίνει χέρι-χέρι: το περιεχόμενο και το marketing. Πως θα γίνετε όμως ένας επιτυχημένος δημιουργός περιεχομένου;

Το 91% των επαγγελματιών των επιχειρήσεων (B2B) χρησιμοποιούν το marketing περιεχομένου ως μέρος της στρατηγικής τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι όλο το περιεχόμενο που δημιουργούν είναι κορυφαίο, συναρπαστικό ή πολύτιμο περιεχόμενο.

Αλλά τι χρειάζεται για να γίνει κάποιος ένας καλός δημιουργός περιεχομένου;
Όλα ξεκινούν με αυτό που κάνετε πριν βάλετε τα δάχτυλά σας σε ένα πληκτρολόγιο.

Είτε εργάζεστε σε μια ομάδα μάρκετινγκ περιεχομένου στην επιχείρησή σας είτε είστε freelancer , υπάρχουν κάποιες δοκιμασμένες συνήθειες που μπορείτε να υιοθετήσετε, που θα σας φέρουν στο δρόμο για να είστε ένας πραγματικά επιτυχημένος δημιουργός περιεχομένου.

Δίκαιη προειδοποίηση: Όπως όλα τα καλά πράγματα, δεν πρόκειται να συμβεί εν μία νυκτί.

Όσο πιο γρήγορα αρχίζετε να επεξεργάζεστε κάποιες συνήθειες στη ρουτίνα σας, τόσο πιο γρήγορα θα είστε σε καλό δρόμο για να γίνετε δημιουργός περιεχομένου υψηλής ποιότητας.

6 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.
Διαβάστε τις ειδήσεις που αφορούν στο αντικείμενό σας κάθε μέρα.

Αποκτήστε τη συνήθεια της ανάγνωσης βάζοντας όλα όσα διαβάζετε σε ένα μέρος. Μπορείτε να ρυθμίσετε μια ροή RSS με μια εφαρμογή όπως το Feedly για blogs που γνωρίζετε ότι περιέχουν σχετικές ειδήσεις της βιομηχανίας που είστε μέρος της. Επίσης, ρωτήστε μερικούς συναδέλφους τι διαβάζουν αυτές τις μέρες και ακολουθήστε το παράδειγμά τους.

Γράφετε συχνά.

Αποκτήστε τη συνήθεια να γράφετε κάνοντας το καθημερινά ή μέρα παρά μέρα. Δεν λέω ότι πρέπει να γράφετε ένα καταπληκτικό δοκίμιο 1500 λέξεων σε ένα θέμα σχετικό με το digital marketing. Εξασφαλίστε 10 ή 15 λεπτών μέσα στη μέρα σας για να καταγράψετε κάποιες σκέψεις και ιδέες. Καταλάβετε πότε το μυαλό σας είναι το πιο ξεκάθαρο – για τους περισσότερους ανθρώπους, αυτό είναι μετά ή κατά τη διάρκεια ενός καφέ – και απλά γράψτε ελεύθερη μορφή.

Μελετήστε το κοινό του κλάδου σας.

Ένα από τα πιο δύσκολα χάπια που πρέπει να καταπιείτε ως επαγγελματίας είναι ότι βρίσκεστε στο έλεος του ακροατηρίου σας. Αλλά, στο τέλος της ημέρας, το ακροατήριό σας πληρώνει τους λογαριασμούς σας. Και αν μελετήσετε βαθιά το ακροατήριό σας, θα βρείτε ενδιαφέροντα και δημιουργικές ευκαιρίες που δεν θα είχατε βρει χωρίς αυτούς.

Δημιουργήστε τη δική σας φωνή.

Αυτό που μπορείτε να φέρετε στο περιεχόμενό σας, που κανείς άλλος δεν μπορεί, είναι η δική σας προσωπική φωνή.
Οι αναγνώστες κάνουν κλικ στο περιεχόμενό σας για τις πληροφορίες, αλλά επιστρέφουν για την προσωπικότητα. Γράφετε για ασφάλεια στον κυβερνοχώρο;
Μην παραθέτετε μόνο φρέσκα στοιχεία για το σημερινό κακόβουλο λογισμικό. Δώστε αναλογίες και προσωπικές ιστορίες παραβιάσεων δεδομένων που δικαιολογούν τις ιδέες σας και που μόνο εσείς μπορείτε να προσφέρετε.

Προσφέρετε λύσεις, όχι μόνο σχόλια.

Θέλετε το κοινό σας να θυμάται το περιεχόμενό σας; Μην απαγγέλετε απλώς τα πράγματα που γνωρίζετε. Εξηγήστε γιατί είναι σημαντικά και τι μπορεί να πάρει το ακροατήριο από εσάς. Οι άνθρωποι που καταναλώνουν το περιεχόμενό σας δεν ενδιαφέρονται μόνο για να σας ακούν να μιλάτε. Προσβλέπουν στην ικανοποίηση συγκεκριμένων αναγκών.

Αμφισβητείστε τα πάντα.

Αποκτήστε τη συνήθεια να αμφισβητείτε το status quo κάνοντας συνεχώς τον συνήγορο του διαβόλου. Η λήψη της αντίθετης άποψης για ένα άρθρο περιεχομένου μπορεί να είναι δύσκολη στην αρχή, αλλά εάν αρχίσετε να ρωτάτε γιατί ο συγγραφέας σκέφτεται με αυτόν τον τρόπο. Θα αρχίσετε να σκέφτεστε πιο κριτικά για το περιεχόμενο που καταναλώνεται.
Αυτοί που αμφισβητούν τα πάντα, γίνονται οι καλύτεροι δημιουργοί περιεχομένου.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;