Η χρήση του Instagram για διαφημιστικούς σκοπούς αυξάνεται ραγδαία, με πάνω από το 70% των εταιρειών που χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα το 2017, σε σύγκριση με λιγότερο από το 50% που την χρησιμοποίησε το 2016.

Είναι σημαντικό να έχετε Instagram για τη δική σας επιχείρηση, αλλά από τη στιγμή που θα το ξεκινήσετε, μπορεί να είναι δύσκολο να διακρίνετε αν δουλεύει με τον τρόπο που πρέπει. Χωρίς τις σωστές μετρήσεις, δεν θα μάθετε ποτέ αν θα μπορούσατε να κάνετε περισσότερα για να εμπλακείτε με το
κοινό σας ή να αυξήσετε την απόδοσή σας.

Υπάρχουν πολλές εφαρμογές Instagram analytics που σας βοηθούν να παρακολουθείτε την πρόοδό σας και να ανακαλύπτετε περιοχές για βελτίωση. Εδώ, θα επικεντρωθούμε στις καλύτερες δωρεάν εφαρμογές Instagram analytics, έτσι ώστε να εστιάσετε τα χρήματα και τις προσπάθειές σας στο ίδιο το περιεχόμενο του Instagram.

Δωρεάν Instagram Analytics Εργαλεία.

1. Instagram Insights
2. Iconosquare
3. Squarelovin
4. Crowdfire
5. Pixlee
6. Union Metrics
7. Socialbakers

Instagram Insights.

Αν έχετε έναν επιχειρηματικό λογαριασμό στο Instagram, έχετε αυτόματα πρόσβαση στο δωρεάν εργαλείο ανίχνευσης Instagram Insights. Το εργαλείο “Insights” μπορεί να σας δείξει πότε το κοινό σας είναι στο Instagram, ποιες από τις αναρτήσεις σας είναι πιο δημοφιλείς, καθώς και τις εμφανίσεις και τις προσδοκίες του λογαριασμού σας.
Επιπλέον, μπορείτε να συγκρίνετε την αρχική ανάρτησή σας με μια επί πληρωμή εμφάνιση της ανάρτησης για να υπολογίσετε αν οι διαφημιστικές προσπάθειές σας λειτουργούν. Δυστυχώς, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο μόνο μέσα στην εφαρμογή (δεν υπάρχει έκδοση για υπολογιστές) και δεν είναι το πιο φιλικό προς το χρήστη. Παρέχει όμως μια καλή βασική επισκόπηση των αναλύσεων Instagram τόσο για μεμονωμένες αναρτήσεις όσο και για το λογαριασμό σας στο σύνολό του.

Iconosquare.

Το Iconosquare σας επιτρέπει να προγραμματίζετε νέες δημοσιεύσεις, να παρακολουθείτε τι λένε οι άνθρωποι σχετικά με τον κλάδο σας (ή το εμπορικό σήμα σας) και φυσικά να παρακολουθείτε τα στατιστικά του Instagram. Αυτά τα αναλυτικά στοιχεία σας δείχνουν τάσεις που σχετίζονται με την αφοσίωση, τις εμφανίσεις, την προσέγγιση των θέσεών σας, και ακόμα και τον τρόπο με τον οποίο τα Instagram Stories σας αποδίδουν.

Squarelovin.

Το δωρεάν αυτό εργαλείο παρέχει τις περισσότερες από τις πληροφορίες που θα χρειαστείτε για να πραγματοποιήσετε μια ανάλυση της προόδου σας κατά τη διάρκεια του έτους. Για παράδειγμα, μπορείτε να λάβετε μηνιαία ανάλυση των αναρτήσεων σας ή ιστορικό των αναρτήσεων σας ανά μήνα, ημέρα ή ακόμα και ώρα. Επιπλέον, το εργαλείο σας δίνει πληροφορίες για τα ενδιαφέροντα των οπαδών σας και πώς να τους οδηγήσετε σε περαιτέρω ενεργή συμμετοχή στις δημοσιεύσεις σας. Μπορείτε ακόμη και να υπολογίσετε την καλύτερη στιγμή για να δημοσιεύσετε, ανάλογα με το πότε οι οπαδοί σας είναι πιθανότερο να βρίσκονται στην εφαρμογή.

Crowdfire.

Το Crowdfire επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να προγραμματίσουν τις αναρτήσεις, να μετρήσουν την απόδοσή τους και να παρακολουθήσουν τις αναφορές για το εμπορικό σήμα τους.
Επίσης, προσφέρει συμβουλές σχετικά με άρθρα και εικόνες άλλων σχετικών ιστοσελίδων, βοηθώντας σας να συμπεριλάβετε αυτό το υλικό στο περιεχόμενο που θέλετε εσείς να προωθήσετε.
Τα εργαλεία ανάλυσης του Crowdfire απεικονίζουν τα δεδομένα Instagram σας σε διάφορους εύχρηστους χάρτες. Καταρτίζουν επίσης μια σειρά από μετρήσεις που σας δείχνουν την απόδοση της πλατφόρμας σας σε μεγάλες χρονικές περιόδους.
Pixlee

Χρησιμοποιείται από τον Kenneth Cole, Sonos και πολλά άλλα μεγάλα εμπορικά σήματα. Το Pixlee σας προσφέρει ένα εντυπωσιακό δωρεάν εργαλείο.

Σας επιτρέπει να δημιουργείτε αναφορές για κοινή χρήση τις οποίες μπορείτε να διανέμετε σε ολόκληρη την ομάδα marketing. Μπορείτε επίσης να αναλύσετε μετρήσεις για να μάθετε πώς θα προσελκύσετε νέους ακολούθους. Επιπλέον, το εργαλείο σάς βοηθά να βρείτε influencers για την προώθηση των προϊόντων σας, ώστε να μπορείτε να σχεδιάσετε πιο αποτελεσματικές καμπάνιες.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;