Η καλή κατάταξη των λέξεων-κλειδιών στα αποτελέσματα αναζήτησης εξυπηρετεί ένα σημαντικό σκοπό, και μια προσεκτικά προετοιμασμένη και επιμελημένη λίστα λέξεων-κλειδιών είναι απαραίτητη σε κάθε εκστρατεία digital marketing. Με αυτό το κριτήριο, δηλαδή το πόσο ψηλά θα εμφανίζεται μια ιστοσελίδα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης μετράμε και την απόδοση μια καμπάνιας SEO.

Αντί να ασχοληθείτε με αυτά, ωστόσο, χρησιμοποιήστε τα ως έναν μετρητή. Φτιάξτε μια λίστα με όρους που αντιπροσωπεύουν τις πιο κερδοφόρες προσφορές σας.

Η λίστα αυτή θα είναι κάτι που θα ρυθμίσετε καθώς προχωράτε, και θα σας δείχνει πώς το σύνολο των μηνυμάτων σας γίνεται δεκτό από τον online κόσμο, τόσο από τους χρήστες όσο και από τις μηχανές αναζήτησης. Θα σας βοηθήσει να πιάσετε τον «παλμό» ώστε να προσανατολίσετε το σχεδιασμό της στρατηγικής σας σε αυτή την κατεύθυνση. Μην ξεχνάτε πως ο σχεδιασμός της κατάλληλης online στρατηγικής είναι το Α και το Ω και στο digital marketing.

Εκτός από αυτή τη λίστα, θα πρέπει να προσέχετε τις αλλαγές στη λίστα των όρων αναζήτησης με τις κορυφαίες επιδόσεις σε μια δεδομένη περίοδο, είτε μια εβδομάδα, ένας μήνας, ένα τέταρτο του χρόνου ή ένας χρόνος. Τι εκπλήξεις υπάρχουν σε αυτόν τον κατάλογο; Πόσο στενά ταιριάζουν με τη δική σας λίστα λέξεων-κλειδιά; Ποια τμήματα της ιστοσελίδας σας λείπουν από αυτούς τους όρους;

Αυτές είναι ισχυρές πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να κατευθύνετε σωστά ολόκληρη την πλατφόρμα για το marketing σας. Αν κοιτάξετε τις λέξεις-κλειδιά που οι πελάτες σας επιλέγουν, θα αποκτήσετε εικόνα για το τι προκαλεί αύξηση οργανικής επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας ΑΜΕΣΑ. (Πληροφορίες που είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσες και αποδοτικές από την απλή υπόθεση για το ποιες λέξεις-κλειδιά είναι οι πιο σημαντικές.)

Αυτό θα σας κρατήσει στην πρώτη γραμμή της online συνομιλίας, παρέχοντας στους πιθανούς πελάτες σας αυτό που αναζητούν αυτή τη στιγμή.

ΜΗΝ παγιδευτείτε στην προσπάθεια να είστε ο νούμερο ένα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης για τις επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά σας.

Πολύ συχνά θα διαθέσετε πολύτιμο χρόνο και πόρους σε μια άσκηση που δεν θα ωφελήσει τους στόχους σας με τον τρόπο που θέλετε. Στην τελική, είναι ο κύριος στόχος σας η τοποθέτησή σας σε μια σελίδα αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης ή το να βγάλετε χρήματα;

Εάν η αύξηση των πωλήσεων στο e-shop είναι ο στόχος σας, δεν έχει νόημα να επικεντρωθείτε μόνο σε μια χούφτα συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών. Μια ευρεία προσέγγιση του διαδικτύου μπορεί να σας βοηθήσει να εντοπίσετε και να σχεδιάσετε ολόκληρη στρατηγική σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά και θα είναι πολύ πιο προσοδοφόρα και βιώσιμη.

ΒΑΛΤΕ τις λέξεις-κλειδιά και τα εργαλεία κατάταξης σε καλή χρήση, βάζοντάς τα να εργαστούν για εσάς και για την επιχείρησή σας.

Αν αυτό σας φαίνεται σαν μια δύσκολη επιχείρηση, δεν κάνετε λάθος. Απαιτεί χρόνο, προσπάθεια, προσοχή και τεχνογνωσία. Ευτυχώς για εσάς, η βοήθεια μας είναι πάντα διαθέσιμη.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;