Είναι αυτή η εποχή του χρόνο που οι κορυφαίοι marketing experts  μοιράζονται τα μυστικά τους για την περίοδο των εορτών δίνοντας τα πιο σημαντικά τους tips. Ας δούμε λοιπόν, στο δεύτερο μέρος αυτής της ενότητας ακόμα περισσότερες συμβουλές από τους καλύτερους.

5. Καθορίστε το συναισθηματικό περιεχόμενο που δημιουργεί ο χρήστης Dennis Yu, Διευθύνων Σύμβουλος της BlitzMetrics.

Η νούμερο ένα συμβουλή για τις εορτές; Ρωτήστε τους πελάτες και τους υπαλλήλους σε τι είναι ευγνώμονες και συλλέξτε φωτογραφίες και βίντεο.
Στη συνέχεια, αφού λάβετε την άδειά τους, έχετε τώρα μια τεράστια βιβλιοθήκη UGC (περιεχόμενο που δημιουργείται από το χρήστη) που μπορείτε να συνδυάσετε και να ταιριάξετε για να αυξήσετε τις πωλήσεις.
Και τώρα λύσατε και το θέμα περιεχομένου σας.

6. «Τρέξτε» ξανά Remarketing διαφημίσεις, Neil Patel, ιδρυτής του Neil Patel Digital.

Κατά την περίοδο των διακοπών, να περιμένετε αύξηση του κόστους των διαφημίσεών σας.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να προωθήσετε περισσότερο εκπαιδευτικό περιεχόμενο και να το μοιραστείτε στα κοινωνικά σας προφίλ. Μπορείτε ακόμη να ξοδέψετε λίγα χρήματα διαφημίσεων για να προωθήσετε αυτά τα εκπαιδευτικά κομμάτια.

Από εκεί, ως marketing experts μπορείτε να κάνετε remarketing σε όλους αυτούς τους χρήστες και να προωθήσετε το προϊόν / υπηρεσία σας μέσω διαφημίσεων επαναληπτικού μάρκετινγκ. Είναι ένας από τους φθηνότερους τρόπους να αποκτήσετε πελάτες από τον κοινωνικό ιστό σε προσιτή τιμή.

7. Δείξτε την ανθρώπινη πλευρά της επιχείρησής σας Sujan Patel, συνιδρυτής του Mailshake.

Κάτι που έχω δει είναι ότι οι πελάτες και οι οπαδοί μιας μάρκας ασχολούνται στις διακοπές τους με το να μάθουν περισσότερα για την ομάδα πίσω από τα παρασκήνια.
Συνεργαζόμαστε με τους υπαλλήλους μας για να μοιραστούμε με το ακροατήριό μας ενδιαφέρουσες ιστορίες γι ‘αυτούς, προκειμένου να δώσουμε στους ανθρώπους την ανθρώπινη πλευρά της επιχείρησής μας.

Τα άτομα είναι σε «οικογενειακή» διάθεση, όχι σε «επιχειρηματική» λειτουργία τις ημέρες των διακοπών.

8. Δημιουργία περιεχομένου με θέμα τις Διακοπές | Kristel Cuenta-Cortez, στρατηγικός αναλυτής κοινωνικών μέσων ενημέρωσης.

Υπάρχει τόσο μεγάλη αλήθεια στη δήλωση «Εάν αποτύχετε να σχεδιάσετε, σκοπεύετε να αποτύχετε», ειδικά όταν δημιουργείτε μια καμπάνια μέσων κοινωνικής δικτύωσης για το εμπορικό σήμα σας.

Μια από τις βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούν οι επιτυχημένες μάρκες για να αυξήσουν την απήχηση στις εκστρατείες τους είναι να δημιουργήσουν ένα πρόγραμμα με θέμα τις διακοπές με βάση τους στόχους τους.
Για παράδειγμα, αν ο στόχος σας είναι να ζητήσετε κριτικές πελατών και να συλλέξετε περιεχόμενο που δημιουργήθηκε από χρήστες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στο μέλλον, μπορείτε να κάνετε έναν απλό διαγωνισμό φωτογραφιών, όπου ζητάτε από τους πελάτες σας να υποβάλλουν τις καταχωρίσεις τους με τη μάρκα ως hashtag.

Επιλέξτε ένα σχετικό βραβείο, αποφασίστε για το θέμα και βρείτε τον καλύτερο χρόνο για να το ξεκινήσετε. Παρακολουθήστε τα αποτελέσματά σας και προσαρμόστε τη στρατηγική σας, καθώς προχωράτε.
Αυτό θα σας εξοικονομήσει πολύτιμο χρόνο και προσπάθεια, καθώς το περιεχόμενο που δημιουργείται από τους χρήστες είναι γενικά δωρεάν.

10. Ελάτε σε επαφή με τους κορυφαίους influencers Lisa Dougherty, κοινοτικός διευθυντής στο Ινστιτούτο Μάρκετινγκ Περιεχομένου.

Το νούμερο ένα tip για τους marketing experts των κοινωνικών μέσων δικτύωσης είναι να συνεργαστούν με τους κορυφαίους influencers στον εξειδικευμένο τομέα τους.
Οι άνθρωποι επιθυμούν να μετακινηθούν μέσω των ειδήσεων που αναζητούν ιδέες που δίνουν δώρο. Και τείνουν να δείχνουν περισσότερη εμπιστοσύνη στις ιδιωτικές μάρκες που προσφέρουν αυτό το περιεχόμενο, ακόμα και αν δεν τις γνωρίζουν.

Αλλά, προτού ξεκινήσετε, βεβαιωθείτε ότι έχετε θέσει σαφείς στόχους, οι οποίοι ευθυγραμμίζονται με τους επιχειρηματικούς στόχους σας. Μόλις καθορίσετε τους στόχους σας, τότε θα πρέπει να βρείτε τους κατάλληλους influencers στον κλάδο σας για να συνεργαστείτε.

Μπορείτε λοιπόν να κάνετε τους influencers να δουλέψουν ως μικρά ξωτικά της μάρκας σας, δημιουργώντας προσαρμοσμένο περιεχόμενο για τα κανάλια κοινωνικών μέσων δικτύωσης, για να αυξήσετε την προβολή, την αξιοπιστία και να δημιουργήσετε ROI για το εμπορικό σήμα σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;