Σήμερα θα σας αναλύσουμε τις πιο σημαντικές συμβουλές για την αναζήτηση περιεχομένου βιομηχανίας για το έτος 2019.

Καθώς η αναζήτηση εξελίσσεται στο φαινόμενο που οι κύριοι παίκτες θέλουν ακριβώς να προκαλέσουν, αυτή ενσωματώνεται επίσης σε πολλαπλές νέες βιομηχανίες.

Σε κάθε μία από αυτές τις βιομηχανίες, οι καταναλωτές επισκέπτονται συγκεκριμένες ιστοσελίδες προσαρμοσμένες στις συγκεκριμένες ανάγκες τους.
Σκεφτείτε το Amazon, το TripAdvisor ή το Airbnb.

Καθώς περισσότερες από αυτές τις μηχανές αναζήτησης κερδίζουν έδαφος, οι επωνυμίες χρειάζονται μια στρατηγική.
Αυτές οι τέσσερις τεχνικές συμβουλές και συμβουλές περιεχομένου παρέχουν ένα καλό σημείο εκκίνησης:

1. Δεδομένα Deep-Dive

Οι καταναλωτές επισκέπτονται διαφορετικούς ιστότοπους για διαφορετικούς λόγους.
Αυτό σημαίνει ότι οι προσδοκίες τους ποικίλλουν. To αν αυτές ικανοποιούνται, θα αποκαλυφθεί στα δεδομένα αναλυτικών στοιχείων.
Αναλύστε όλα τα διαθέσιμα δεδομένα σε κάθε πλατφόρμα για να προσδιορίσετε τις απαιτήσεις του κοινού σας, έτσι ώστε η επωνυμία σας να μπορεί να ανταποκριθεί κατάλληλα.

2. Εργαστείτε για την κατανόηση των παραγόντων κατάταξης

Ο αλγόριθμος Amazon A9 λειτουργεί πολύ διαφορετικά από αυτόν του Walmart ή του Target, για παράδειγμα.
Αναλύστε τον ανταγωνισμό για να προσπαθήσετε να καταλάβετε σε ποιους παράγοντες δίνουν προτεραιότητα και βασίστε τη στρατηγική σας σε αυτά τα ευρήματα.
Αυτό μπορεί επίσης να προβάλλει τους παράγοντες που κάθε μηχανή αναζήτησης κάθε βιομηχανίας θεωρεί ότι έχουν προτεραιότητα για το κοινό.

3. Δημιουργήστε μοναδικό περιεχόμενο για κάθε πλατφόρμα

Οι κίνδυνοι του διπλού περιεχομένου είναι γνωστοί στη βιομηχανία αναζήτησης, αλλά πολλές επωνυμίες ξεχνούν ότι αυτό ισχύει και για τις μηχανές αναζήτησης κάθε ξεχωριστής βιομηχανίας.
Έχετε υπόψη ότι αυτό το περιεχόμενο μπορεί συχνά να προβληθεί και μέσω της Google.
Ωστόσο, σε περίπτωση που υπάρχει διπλότυπο περιεχόμενο σε πολλά σημεία, διατρέχετε τον κίνδυνο να χάσετε την παραδοσιακή επισκεψιμότητα αναζήτησης και να αποξενώσετε τους πελάτες που αναγνωρίζουν το κομμένο και επικολλημένο περιεχόμενο όταν το βλέπουν.
Χρησιμοποιήστε τα ευρήματα από τα δεδομένα σας για να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο στις μηχανές αναζήτησης κάθε βιομηχανίας.

4. Διατηρήστε μια συνέπεια

Παρόλο που μπορεί να φαίνεται παράδοξο το να δημιουργηθεί νέο περιεχόμενο για όλες τις πλατφόρμες και να υπάρχει και συνέπεια, υπάρχει μια σημαντική διάκριση εδώ.
Έχει ειπωθεί συχνά ότι είστε τόσο ισχυροί όσο το πιο αδύναμο σημείο επαφής της επωνυμίας σας.
Κάθε κομμάτι του περιεχομένου που δημοσιεύετε στο διαδίκτυο αντικατοπτρίζει την ταυτότητα της επωνυμίας σας και θα πρέπει να διατηρεί μια συνεκτική φωνή.
Δείτε τις μηχανές αναζήτησης βιομηχανίας ως μέρος του ταξιδιού των καταναλωτών, και όχι σαν μια ξεχωριστή στρατηγική.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;