Η προώθηση επιχείρησης δεν είναι κάτι απλό. Ούτε κάτι καινούργιο. Οι επιχειρηματίες πάντα έψαχναν, ψάχνουν και θα ψάχνουν τρόπους να προωθήσουν τις επιχειρήσεις τους. Όσο καλές όμως και εάν είναι οι υπηρεσίες ή τα προϊόντα που προσφέρετε, εάν κανένας δεν γνωρίζει ότι τα προσφέρετε τότε είναι σαν να μην υπάρχουν.

Το μυστικό της επιτυχίας κατά την προώθηση επιχείρησής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι να μπορέσετε να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας σε όσους περισσότερους ανθρώπους όσο πιο γρήγορα γίνεται.  Ωστόσο, βάλτε στο μυαλό σας και ποτέ μην παραβλέψετε το εξής σημαντικό:

Ο λόγος που έχετε σελίδα στο Facebook ή σε κάποιο άλλο μέσο κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι για να βρουν την επιχείρησή σας αυτοί που την ψάχνουν.

Απλά, γιατί αυτοί που ψάχνουν για μια επιχείρηση, θα χρησιμοποιήσουν άλλα εργαλεία και όχι τα social media. Στα social media βρίσκονται για άλλο λόγο. Ποτέ μην εφαρμόσετε τόσο λανθασμένη στρατηγική. Αυτή η στρατηγική marketing έχει περίπου μηδενικές πιθανότητες επιτυχίας. Ο λόγος που είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι για να αλληλεπιδράτε με τους ανθρώπους. Και εδώ έγκειται το μυστήριο…

Πώς μπορείτε κατά την προώθηση επιχείρησης, να αυξήσετε τις διασυνδέσεις της και να μεγιστοποιήσετε την “έκθεση” της;

Σύμφωνα με τον Marco Hansell, “Οι επιχειρήσεις που επιζητούν να μεγιστοποιήσουν την έκθεσή του είτε πρέπει να χτίσουν άμεσα το κοινό τους είτε να καλλιεργήσουν σχέσεις με ‘ομιλητές’ οι οποίοι να μπορούν να αναμεταδώσουν το μήνυμά σας.

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης λειτουργούν σας ένα εργαλείο προώθησης, όπου οι πληροφορίες ρέουν από έναν ομιλητή προς ένα κοινό και μετά μεταδίδονται εκ νέου από μία καινούργια ομάδα ομιλητών σε άλλο κοινό κ.ο.κ. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δουλεύουν με πολλαπλασιασμό.

Επίσης τα μέσα κοινωνική δικτύωσης είναι πολύ πιο περίπλοκα από ότι ήταν παλαιότερα. Καθημερινά εμφανίζονται καινούργιες πλατφόρμες και παλιές χάνουν την αίγλη τους. Κάποια στιγμή όλοι συζητούσαμε για το MySpace. Μετά από λίγο καιρό, όταν κάποιος έλεγε κάτι για το MySpace, οι άλλοι τον κοιτούσαν λες και είχε τρία μάτια.

Πολλοί επιχειρηματίες δεν μπορούν και δεν επιθυμούν να είναι πάντα ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για αυτό το λόγο υπάρχουν επαγγελματίες σε αυτόν τον κλάδο που θα πρέπει να εμπιστευτείτε. Το να δημιουργήσετε διασυνδέσεις από το μηδέν είναι δύσκολο και χρονοβόρο. Και εκτός αυτού, άλλοι άνθρωποι έχουν ήδη κοινό το οποίο μπορείτε να εκμεταλλευτείτε.

Ποια είναι η επόμενη τάση όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ξέρετε πώς μπορείτε να συνδεθείτε με τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τις νέες πλατφόρμες; Μήπως γνωρίζετε κάποιον με χιλιάδες followers που να μπορεί να αναμεταδώσει το μήνυμά σας; Μην ξεχνάτε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν έχουν να κάνουν τόσο με το πόσες άμεσες διασυνδέσεις έχετε. Αλλά κυρίως λλά με το πόσες διασυνδέσεις έχουν αυτοί με τους οποίους έχετε διασυνδέσεις.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download). Mετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Aκόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.