VNG

  • Digital
  • Marketing
  • Strategy
  • Success
  • Growth

Το κάθε click μπορεί να φέρει μια ιστορία επιτυχίας που θα συζητηθεί
18/04/2016

Η δύναμη του click είναι μεγάλη. Τόσο μεγάλη που μπορεί να φέρει ένα brand μπροστά στην επίτευξη των στόχων του. Τόσο μεγάλη που μπορεί να πραγματοποιήσει τα διαδικτυακά όνειρα των ανθρώπων που αναζήτησαν μια ευκαιρία στο διαδίκτυο. Αυτή τη δύναμη...

Πώς να αναλύσετε τους ανταγωνιστές σας στο SEO
15/04/2016

Έχετε ποτέ την αίσθηση ότι όλες σας οι προσπάθειες να κερδίσετε στον αγώνα που παίζετε με τις μηχανές αναζήτησης είναι μάταιες; Εάν και είναι πιθανό να κάνετε εσείς κάποιο λάθος, υπάρχει επίσης και η πιθανότητα να μην φταίτε εσείς, απλά ο...

Τι είναι το sitemap;
13/04/2016

Ένα sitemap είναι ένα αρχείο όπου μπορείτε να καταγράψετε τις σελίδες της ιστοσελίδας σας για να γνωστοποιήσετε στην Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης πληροφορίες σχετικά με την οργάνωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας. Τα web crawlers των...

Πως να βελτιώσετε την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας
08/04/2016

Η Google τροποποιεί διαρκώς τον αλγόριθμό της και οργανώνει τις ιστοσελίδες βάσει της συνάφειας των λέξεων κλειδιών. Ενώ βέβαια οι λέξεις κλειδιά και τα backlinks πάντα έχουν την μερίδα του λέοντος όσον αφορά την βαρύτητα, λαμβάνονται επίσης υπόψη ολοένα...

Πως σκανάρουν οι μηχανές αναζήτησης το site σας και τι είναι το αρχείο robots.txt
06/04/2016

Είναι υπέροχο όταν οι μηχανές αναζήτησης επισκέπτονται συχνά την ιστοσελίδα σας και καταγράφουν σε καταλόγους το περιεχόμενο σας, αλλά πολλές φορές τα καταγεγραμμένα μέρη του διαδικτυακού σας περιεχομένου δεν είναι αυτό που θα θέλατε.Για...

10 μαθήματα για τον καθορισμό των αξιών της επιχείρησής σας
01/04/2016

Η δημιουργία μίας κουλτούρας μέσα από ρητές αξίες Οι αξίες είναι ένα από αυτά τα πράγματα που ακούγονται μαλθακά και ξεπερασμένα, ιδιαίτερα όσον αφορά τις εταιρείες. Στην πραγματικότητα συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Αποτελούν τα πιο ισχυρά...

Πως θα προσπεράσεις τον ανταγωνισμό σου αν δεν μάθεις τα πάντα γι αυτόν;
01/04/2016

Οι περισσότερες επιχειρήσεις, φυσικές ή ηλεκτρονικές, θέλουν με κάποιο μαγικό τρόπο να επικρατήσουν του ανταγωνισμού τους και να γίνουν οι ηγέτες της αγοράς τους. Όμως, μαγικά δεν γίνονται στον επιχειρηματικό κόσμο, πολύ περισσότερο σε ένα...