Παρακαλώ επιτρέψτε μου να σας πω εξαρχής ότι είμαι προκατειλημμένος. Κατά τη γνώμη μου, η αρχιτεκτονική μιας ιστοσελίδας είναι κρίσιμη για την επίτευξη της επιτυχίας του SEO.

Τα μεγαλύτερα επιτυχημένα έργα στην εταιρεία μας σχετικά με το SEO οφείλονται σε διάφορους παράγοντες, αλλά τείνουν να καταλήγουν σε 3 βασικά στοιχεία της αρχιτεκτονικής:

  • Είναι Επεκτάσιμα
  • Είναι Crawlable
  • Είναι Κλιμακωτά

Η επεκτάσιμη αρχιτεκτονική είναι προφανής. Θα πρέπει να έχετε ένα σύστημα που να μπορεί να αναπτυχθεί τόσο όσο θέλετε/χρειάζεστε.

Το να είναι Crawlable δεν είναι κάτι νέο για κανέναν στο SEO. Αυτό με απλά λόγια σημαίνει ότι η δομή των σελίδων επιτρέπει όλα το πιο σημαντικό περιεχόμενο να ανιχνευθεί και να αναπροσαρμοστεί γρήγορα και εύκολα από τα ρομπότ μηχανών αναζήτησης. Πραγματικά ακούγεται πιο εύκολο από ό,τι είναι … η εξασφάλιση ότι το περιεχόμενο καθίσταται στην πιο ιδανική μορφή για τα ρομπότ ώστε να τα προσέξουν σας δίνει περισσότερη προσοχή από ό,τι ακριβώς το να παρουσιάσετε τα div σας για να καταστήσετε σωστά τα σχέδιά σας.

Για να γίνει αυτό σωστά θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι όλος ο κώδικάς σας είναι στη σωστή θέση, και να ελέγξτε πώς κάθε ρομπότ crawler βλέπει τη σελίδα σας.

Βρείτε κάθε ευκαιρία για να «στεγνώσετε» τον κώδικα σας όσο το δυνατόν περισσότερο, να θυμάστε ότι οι σύγχρονοι κώδικες έχουν σχεδιαστεί σε cascade για κάποιο λόγο.

Ιεράρχηση πληροφοριών

Είναι μια έννοια που αναφέρω εδώ και πολύ καιρό σε όποιον έχει μιλήσει ποτέ μαζί μου, εκτενώς, για το SEO. Αυτό σημαίνει ότι η αρχιτεκτονική URL σας θα πρέπει να κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε η αρχή σας να ρέει προς τα επάνω μέσα από τους καταλόγους σας.

Για παράδειγμα, αν ήθελα να οικοδομήσω μια αρχή γύρω από μια κεντρική ιδέα, θα ήθελα να επικεντρωθεί το domain μου σε αυτή την ιδέα. Αν στη συνέχεια ήθελα να χτίσω ενδιαφέρον γύρω από συγκεκριμένες θέσεις για την έννοια αυτή, θα δομούσα τη διεύθυνση URL μου, έτσι ώστε όλο το σχετικό περιεχόμενο για αυτή την τοποθεσία να τροφοδοτείται προς τα πάνω σε μια συγκεκριμένη θέση.

Ας πούμε ότι είχα μια εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων, digital marketing και προώθηση SEO με γραφεία σε διάφορες πόλεις των ΗΠΑ. Θα σχεδίαζα μια αρχιτεκτονική που θα επιτρέψει σε συγκεκριμένες πληροφορίες για κάθε θέση να τροφοδοτούνται στους καταλόγους μου.

Οι σύνδεσμοι στους υπο-καταλόγους μπορούν να τροφοδοτήσουν την αρχή στους μητρικούς καταλόγους.

Ένα τέλειο παράδειγμα αυτού είναι οι τοπικοί σύνδεσμοι του ιστότοπου για δημοφιλείς κατηγορίες. Τριτογενείς κατάλογοι με τους περισσότερους συνδέσμους και περιεχόμενο που προκαλούν τους υπο-καταλόγους τους να λαμβάνουν την αρχή, το οποίο μεταφράζεται σε υψηλότερες βαθμολογίες.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;