Το Search Engine Optimization (SEO) έχει παραδοσιακά θεωρηθεί ως συνιστώσα του όρου ομπρέλα, Search Engine Marketing (SEM), που καλύπτει και τις πληρωμένες ΚΑΙ οργανικές τακτικές. Σήμερα, το SEM χρησιμοποιείται αποκλειστικά για αναφορά στην πληρωμένη αναζήτηση. Σύμφωνα με το Search Engine Land, το Search Engine Marketing είναι «η διαδικασία απόκτησης επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο με την αγορά διαφημίσεων στις μηχανές αναζήτησης», ενώ το Search Engine Optimization ορίζεται ως «η διαδικασία απόκτησης επισκεψιμότητας από τα δωρεάν, οργανικά, συντακτικά ή φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης στις μηχανές αναζήτησης.» Έτσι, αντί να βλέπετε το SEM ως έναν όρο ομπρέλα που περιλαμβάνει το SEO, είναι πιο ακριβές να βλέπετε το SEM (πληρωμένη αναζήτηση) και το SEO (οργανική αναζήτηση) ως ξεχωριστές οντότητες που θα χρησιμοποιηθούν ως μέρος του οπλοστασίου για τη στρατηγική digital marketing που θα «χτίσετε».

Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
Η βιομηχανία και η πειθαρχία του SEO εξελίσσονται συνεχώς για να συμβαδίζουν με τους συνεχώς μεταβαλλόμενους αλγόριθμους της Google, αλλά ένα πράγμα είναι σταθερό: Το SEO αποτελείται από on-page και off-page SEO (γνωστά και ως «on-site» και «off-site» ) ως τους δύο κύριους πυλώνες της.
Ένα μεγάλο τμήμα του SEO δημιουργεί πολύτιμο περιεχόμενο υψηλής ποιότητας (π.χ. άρθρα blog και κείμενα ιστοσελίδας) που το κοινό-στόχος σας θα βρει βοηθητικό. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της οργανικής κυκλοφορίας στον ιστότοπό σας, περισσότερες ευκαιρίες για εισερχόμενους συνδέσμους και, το σημαντικότερο, περισσότερες μετατροπές.

Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM)
Το SEM περιλαμβάνει αυστηρά την απόκτηση προβολής αναζήτησης μέσω πληρωμένων διαφημίσεων σε μηχανές αναζήτησης όπως το Google. Παρόλο που αυτές οι διαφημίσεις αναφέρονται συνήθως ως διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ (PPC), υπάρχουν πολλοί πρόσθετοι όροι που χρησιμοποιούνται για διαφημίσεις με πληρωμένη αναζήτηση ή για δραστηριότητες SEM – διαφημίσεις κόστους-ανά-κλικ (CPC), διαφημίσεις πληρωμένης αναζήτησης και προώθηση πληρωμένης αναζήτησης.
Οι καμπάνιες PPC σας επιτρέπουν να στοχεύετε πιθανούς αγοραστές μέσω σχετικών κειμένων διαφημίσεων και λέξεων-κλειδιά που ταιριάζουν με τα ερωτήματα αναζήτησης. Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζονται στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERP) δίπλα σε οργανικές καταχωρίσεις, γεγονός που δίνει στην εταιρεία σας την ευκαιρία να αυξήσει την προβολή των ιστοσελίδων της, των σελίδων προορισμού, των άρθρων blog της και πολλά άλλα.
Μερικά παραδείγματα δραστηριοτήτων SEM;
Το Google AdWords είναι μακράν η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για τη «φιλοξενία» διαφημίσεων, αλλά απαιτούνται ορισμένες βασικές δραστηριότητες για ένα επιτυχημένο SEM στην πλατφόρμα, όπως:
Έναρξη διαφημιστικών καμπανιών με ένα συγκεκριμένο κοινό στο μυαλό σας (π.χ. γεωγραφικό)
• Δημιουργία ομάδων διαφημίσεων που να αποτελούνται από παραλλαγές λέξεων-κλειδιά στόχων
• Συγγραφή σχετικού κειμένου διαφήμισης χρησιμοποιώντας αυτές τις επιλεκτικές λέξεις-κλειδιά
• Ρύθμιση ενός προϋπολογισμού για τις διαφημίσεις
• Παρακολούθηση μετρήσεων όπως κλικ, εμφανίσεις, ποσοστά κλικ και μέσο κόστος ανά κλικ

Υπάρχουν αρκετές άλλες περιπλοκές που εμπλέκονται στην εκκίνηση και τη διατήρηση μιας αποτελεσματικής διαφημιστικής καμπάνιας αμειβόμενης αναζήτησης, αλλά αυτές οι πέντε δραστηριότητες είναι ιδιαίτερα σημαντικές για οποιονδήποτε ξεκινάει τώρα. Εάν σκέφτεστε να αυξήσετε τις προσπάθειες SEM για να συμπληρώσετε το οργανικό SEO, φροντίστε να ρίξετε μια ματιά στη σελίδα διαφημίσεων αναζήτησης του Google Adwords.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;