Στον ψηφιακό κόσμο, το «αφεντικό» είναι η Google. Αυτή αποφασίζει και όλοι οι υπόλοιποι ακολουθούν. Αυτό επί του πρακτέου δεν είναι και πολύ εύκολο, όμως η πραγματικότητα είναι ότι όσο πιο «πιστά» ακολουθείς, τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα έχεις στο digital marketing.

Σε αυτή την κατεύθυνση, ο αρχικός διαχωρισμός που κάνει η Google ταξινομώντας ιστοσελίδες, έχει να κάνει με την ποιότητα και τις διαβαθμίσεις της σε υψηλή και χαμηλή.

Παρακάτω θα δούμε κάποια από τα κριτήρια ποιότητας:

• Η Google θέλει μοναδικό περιεχόμενο – ποιοτικό και πρωτότυπο περιεχόμενο στις ιστοσελίδες & τα blogs.

• Θέλει να εξασφαλίσει ότι η αξία για τους χρήστες από αυτό το περιεχόμενο είναι πραγματικά μοναδική, όχι ότι είναι απλά διαφορετικές λέξεις και φράσεις στην ίδια σελίδα, αλλά η αξία που παρέχεται να είναι στην πραγματικότητα διαφορετική

• Της αρέσει να βλέπει πολλές εξωτερικές πηγές και ποιοτικά backlinks που συνδέονται δημοσίως σε μια σελίδα. Αυτό της λέει ότι η σελίδα είναι πιθανώς υψηλής ποιότητας επειδή είναι άξια αναφοράς.

• Επίσης, θέλει να δει σελίδες υψηλής ποιότητας, όχι μόνο πηγές και domains, αλλά και ιστοσελίδες υψηλής ποιότητας που συνδέονται με αυτά. Αυτοί μπορεί να είναι εσωτερικοί και εξωτερικοί σύνδεσμοι. Επομένως, τείνει να συμβαίνει ότι αν οι σελίδες υψηλής ποιότητας στον ιστότοπό σας συνδέονται με μια άλλη σελίδα στον ιστότοπό σας, η Google συχνά θα ερμηνεύσει με αυτόν τον τρόπο.

• Η σελίδα να απαντά με επιτυχία στο ερώτημα του χρήστη.

• Η σελίδα πρέπει να φορτώνει γρήγορα σε οποιαδήποτε σύνδεση.

• Θέλει να δει υψηλής ποιότητας προσβασιμότητα και responsive σχεδίαση ιστοσελίδας που εξασφαλίζει κορυφαία εμπειρία χρήστη και πλοήγηση σε οποιαδήποτε συσκευή, δηλαδή κινητό, επιτραπέζιο, tablet, φορητό υπολογιστή.

• Θέλει να δει πραγματικά γραμματικά και συντακτικά σωστό περιεχόμενο. Ξέρω ότι αυτό μπορεί να είναι μια έκπληξη για εσάς, αλλά κάναμε κάποιες δοκιμές και είδαμε ότι με την κακή ορθογραφία ή την κακή γραμματική, μπορεί να αφαιρεθούν τα προτεινόμενα αποσπάσματα από την Google. Έτσι, μπορεί να έχετε ένα προτεινόμενο απόσπασμα, να τα πηγαίνετε μια χαρά στα SERP, να αλλάξετε κάτι, να κάνετε κάτι λάθος και η Google να πει: «Περίμενε, όχι, αυτό δεν πληροί πλέον τις προϋποθέσεις. Δεν είστε πλέον μια απάντηση υψηλής ποιότητας».  Έτσι, αυτό μας λέει ότι γίνεται ανάλυση σελίδων για αυτόν τον τύπο πληροφοριών.

• Το περιεχόμενο χωρίς κείμενο πρέπει να έχει εναλλακτικές λύσεις κειμένου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Google ενθαρρύνει τη χρήση του χαρακτηριστικού alt. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο στα βίντεο προτιμούν τις μεταγραφές.

• Επίσης, επιθυμεί να βλέπει περιεχόμενο που να είναι καλά οργανωμένο και εύκολο να καταναλωθεί και να κατανοηθεί. Το ερμηνεύουν αυτό μέσα από ένα σωρό διαφορετικά πράγματα, αλλά μερικά από τα συστήματα μηχανικής μάθησης τους μπορούν ασφαλώς να το καταφέρουν.

• Επιπλέον, της αρέσει να βλέπει περιεχόμενο το οποίο υποδεικνύει πρόσθετες πηγές για περισσότερες πληροφορίες ή για παρακολούθηση εργασιών ή για αναφορά πηγών. Αυτό θα επιτευχθεί με συνδέσμους προς το εξωτερικό μιας σελίδας.

Η λίστα σίγουρα δεν τελειώνει εδώ, ούτε παραμένει στάσιμη, αφού τα κριτήρια της Google αλλάζουν καθημερινά.  Αλλά αυτά είναι μερικά από τα πράγματα που λαμβάνει υπόψιν η Google σχετικά με την υψηλή ποιότητα έναντι της χαμηλής ποιότητας και από εδώ μπορείτε να αρχίσετε να φιλτράρετε τα πράγματα και να σκέφτεστε πιο έντονα το ενδεχόμενο να αναθέσετε την «ευθυγράμμιση» της ιστοσελίδας σας σε ένα αξιόπιστο digital agency που είναι μέσα στα πράγματα και θα σας απαλλάξει από όλα τα άγχη όσον αφορά αυτό το κομμάτι.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;