Το Instagram για πολλούς θεωρείται το Νο.2 εργαλείο στο Social media marketing. Σε αυτό το άρθρο, θα βρούμε χρήσιμες πληροφορίες για να μπορείτε να λειτουργήσετε στο εξής, καλύτερα στο Instagram περιβάλλον και να γίνει και για εσάς χρήσιμο στο digital marketing της εταιρείας σας.

Οι πέντε παράγοντες που ο αλγόριθμος του Instagram αξιολογεί για να αποφασίσει πόσο ψηλά θα φτάσει η ανάρτησή σας στη ροή κάποιου χρήστη, είναι:

Η σχέση σας με το άτομο

Αν σχολιάζετε τακτικά και πατάτε μου αρέσει στις δημοσιεύσεις κάποιου ατόμου, το Instagram θα καταλάβει ότι έχετε μια κοντινότερη σχέση με αυτό το άτομο και θα φροντίσει να βλέπετε τις αναρτήσεις του ατόμου αυτού.

Συγχρονισμός

Παρόλο που η κεντρική σας σελίδα δεν ακολουθεί τελείως μια χρονολογική σειρά, όσο αφορά τις πιο κοντινές «σχέσεις», θα θέλει ακόμα να σας δείξει νέες και σχετικές δημοσιεύσεις. Δεν θα σας δείχνει συνεχώς τις δημοσιεύσεις των καλύτερων φίλων σας που ανέβηκαν πριν από εβδομάδες.

Μου αρέσει και σχόλια

Παρόλο που το Instagram δεν θέλει ο αλγόριθμός του να μετατραπεί σε έναν διαγωνισμό δημοτικότητας, θα εξετάσει πόσα μου αρέσει και πόσα σχόλια έχει μια εικόνα όταν αποφασίζει τι θα σας προβάλει.

Άμεσες κοινοποιήσεις

Αν στέλνετε αναρτήσεις σε έναν φίλο σας, αυτό είναι ένα σημάδι που δηλώνει ότι αυτές σας αρέσουν πραγματικά, οπότε το Instagram θα σας δείξει περισσότερες από αυτές στο μέλλον.

Αναζητήσεις προφίλ

Αν ψάχνετε για το προφίλ κάποιου, το Instagram το λαμβάνει ως ένδειξη ότι επιθυμείτε να δείτε τις αναρτήσεις του ατόμου αυτού.

Πώς να προβάλετε τις δημοσιεύσεις σας υψηλότερα στις ροές Instagram του κοινού σας

Έχουμε καλύψει τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί ο αλγόριθμος του Instagram και τους παράγοντες που λαμβάνει υπόψη το Instagram όταν αποφασίζει ποιες θέσεις θα σας δείξουν. Τέλος, ας χρησιμοποιήσουμε αυτές τις πληροφορίες ώστε να διερευνήσουμε πώς μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να ανεβάσετε τις δημοσιεύσεις σας υψηλότερα στη ροή Instagram του κοινού σας.

Συμβουλές για την υψηλότερη προβολή των δημοσιεύσεών σας στο Instagram:

  • Δημοσιεύστε τις φωτογραφίες σας όταν γνωρίζετε ότι το κοινό σας είναι ενεργό στο Instagram (δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε το Squarelovin για να μάθετε πότε το κοινό σας είναι πιο ενεργό).
  • Αν έχετε τη διαχείριση εταιρικού λογαριασμού Instagram, ελέγξτε τη σελίδα Instagram Insights για να δείτε ποιες δημοσιεύσεις σας είναι πιο δημοφιλείς. Αυτός είναι ένας καλός δείκτης για το τι είδους δημοσιεύσεις θα πρέπει να αναπαράγετε καθώς και ποια ώρα της ημέρας προσελκύει την περισσότερη κίνηση.
  • Δημιουργήστε «ανθρώπινες» δημοσιεύσεις τις οποίες το κοινό σας θα απολαύσει και από τις οποίες θα λάβει κάποια αξία.
  • Αντί να δημιουργήσετε μια δημοσίευση που στην ουσία θα είναι μια διαφήμιση ιστοσελίδας, σκεφτείτε με τι θα εμπλακεί καλύτερα το κοινό σας.
  • Ανεβάστε ιστορίες Instagram. Το Instagram σημειώνει επίσης αυτή τη δέσμευση (για παράδειγμα, εάν κάποιος επαναλάβει την ιστορία σας, τη σχολιάσει, την κοινοποιήσει ή ψηφίσει σε μια δημοσκόπηση, η επιχείρησή σας θα μπορούσε να εμφανιστεί στη ροή του την επόμενη φορά).
  • Αναθέστε το σχεδιασμό της στρατηγικής και την επιμέλεια του Instagram account σας σε μια εταιρεία digital marketing. Η επαγγελματική προσέγγιση του θέματος θα φέρει γρήγορα θετικά αποτελέσματα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;