Στο παρακάτω πολύ χρήσιμο άρθρο, θα δείτε, πως το να μπορέσετε να κατανοήσετε πλήρως τις ανάγκες μόνο τεσσάρων επισκεπτών στο website σας, μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε ταυτόχρονα και σε βάθος τις ανάγκες χιλιάδων άλλων επισκεπτών.

Πως γίνεται αυτό; Πολύ απλά σκεφτείτε την πρώτη Κυριακή με λιακάδα μετά από μια εβδομάδα με βροχές. Θυμηθείτε, θέλατε να βγείτε έξω να απολαύσετε την ημέρα. Όμως, όπου και να πήγατε ο κόσμος ήταν πολύς και ο δρόμος μποτιλιαρισμένος. Άρα η ιδέα δεν ήταν μόνο δική σας. Είχατε την ίδια ιδέα μαζί με πολλούς άλλους.

Οι τάσεις λοιπόν στους ανθρώπους είναι ομαδικές και το πλήθος συνήθως σκέφτεται με τον ίδιο τρόπο και επηρεάζεται από τα ίδια ερεθίσματα.

Με αυτή τη βάση, μπορείτε να συνδεθείτε με χιλιάδες επισκέπτες στο site σας κατανοώντας μόνο τέσσερις από αυτούς γιατί απλά…

Επικοινωνία σημαίνει σύνδεση

Αν καταφέρετε να επικοινωνείτε με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας με επιτυχία, κάθε ένας από τους αναγνώστες σας, θα αισθάνεται ότι γράφετε απευθείας σε αυτόν.

Η παρακάτω μέθοδος θα σας βοηθήσει να χτίσετε ισχυρούς δεσμούς στην επικοινωνία με τους αναγνώστες σας.

Θα καταλάβετε τους αναγνώστες σας όταν καταλάβετε τους τέσσερις «Τρόπους Πειθούς.» Κάθε επισκέπτης εντάσσεται σε μία από τις τέσσερις λειτουργίες, και, όπως θα δούμε, κάθε τρόπος περιγράφει έναν διαφορετικό τρόπο σύνδεσης. Εάν μπορείτε να κυριαρχήσετε κάθε μία από αυτές τις λειτουργίες, μπορείτε να φέρετε αποτελεσματικά οποιονδήποτε πιο κοντά σας με τα λόγια σας.

Οι τέσσερις τρόποι πειθούς

Κάθε ένας από τους επισκέπτες σας θα λειτουργεί με έναν από αυτούς τους τέσσερις τρόπους:

  • Ανταγωνιστικά
  • Μεθοδικά
  • Ανθρωπιστικά
  • Αυθόρμητα

Οι ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ επισκέπτες ψάχνουν για πληροφορίες που θα τους κάνουν καλύτερους, πιο έξυπνους και πιο μοντέρνους. Χρησιμοποιήστε δηλώσεις οφέλους και αποτελέσματα στους τίτλους σας για να τους προσελκύσετε στο περιεχόμενό σας.

Οι ΜΕΘΟΔΙΚΟΙ κοιτούν δεδομένα και λεπτομέρειες. Συμπεριλάβετε λεπτομέρειες και αποδεικτικά στοιχεία στα κείμενά σας σας για να συνδεθείτε μαζί τους.

Οι ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΕΣ θέλουν πληροφορίες που υποστηρίζουν τις σχέσεις τους. Θα συσχετιστούν με τα κείμενά σας αν μοιράζεστε το ανθρώπινο στοιχείο στο θέμα σας.

Οι ΑΥΘΟΡΜΗΤΟΙ επισκέπτες είναι οι πιο ανυπόμονοι. Θα πρέπει να γνωρίζουν τι έχετε για αυτούς και ίσως να μην διαβάσουν ολόκληρη την ιστορία σας. Δώστε τους σύντομους τίτλους για να μπορούν να σαρώσουν, έτσι ώστε να μπορούν να πάνε στα σημεία που είναι σημαντικά για αυτούς.

Όταν καταλάβετε ότι κάθε επισκέπτης καταναλώνει πληροφορίες με διαφορετικό τρόπο, μπορείτε να δημιουργήσετε σχέσεις με διάρκεια με όλο και περισσότερους αναγνώστες σας.

Με τον καιρό, το περιεχόμενό σας θα απευθυνθεί σε ένα ευρύτερο κοινό και θα κάνει την ιστοσελίδα σας πιο ευχάριστη και πιο προσιτή. Η αύξηση επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα θα είναι πλέον αποτέλεσμα της ποιότητας της και του ποιοτικού & εξατομικευμένου πρωτότυπου περιεχομένου SEO της και η επικοινωνία με το κοινό πλέον θα έχει μπει σε άλλη διάσταση.

Αν αυτή την ποιότητα καταφέρετε να τη συνδυάσετε και με άλλες ενέργειες που μπορούν να κρατούν το ενδιαφέρον του χρήστη, όπως π.χ. μια ανάλογη στρατηγική στο Social media marketing, τη διοργάνωση διαδραστικού διαγωνισμού online ή την αποστολή newsletter με ενδιαφέροντα θέματα, τότε τα αποτελέσματα που θα εισπράξετε πραγματικά θα σας εντυπωσιάσουν. Αρκεί να εμπιστευτείτε τη δυναμική του digital marketing και συνεχώς το καλό θα διαδέχεται από το καλύτερο.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;