Βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν λογαριασμό Adsense LinkedIn

Τα δημογραφικά στοιχεία των ιστοτόπων είναι διαθέσιμα μόνο σε όσους έχουν ήδη έναν λογαριασμό διαφημίσεων LinkedIn.

Δημιουργήστε την ετικέτα σας Insight και προσθέστε την στον ιστότοπό σας.

Μόλις δημιουργήσετε έναν λογαριασμό διαφημίσεων, μεταβείτε στην διαχείριση καμπάνιας και κάντε κλικ στην επιλογή «Website Demographics».

Εάν δεν έχετε ρυθμίσει προηγουμένως τις δημογραφικές ιδιότητες του ιστότοπου, θα λάβετε ένα μήνυμα που θα σας ζητά να ορίσετε μια ετικέτα Insight.

Η ετικέτα Insight είναι ουσιαστικά ένα σύντομο ιστορικό κώδικα JavaScript που επιτρέπει στα δημογραφικά του ιστοτόπου να παρακολουθούν τους επισκέπτες σε μια σελίδα, καθώς και τις μετατροπές και τα αναλυτικά στοιχεία που είναι κρίσιμα για την αξιολόγηση της απόδοσης μιας διαφημιστικής καμπάνιας LinkedIn. Με άλλα λόγια, χωρίς αυτήν, τα δημογραφικά στοιχεία του ιστότοπου δεν θα είναι σε θέση να παρακολουθούν τη συμπεριφορά ή τις ιδέες των επισκεπτών.

Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα σε κάθε σελίδα του domain σας. Σύμφωνα με το LinkedIn, η βέλτιστη τοποθέτηση του κώδικα είναι ακριβώς πριν από το τέλος της ετικέτας <body>.

Μόλις προστεθεί ο κώδικας στις ιστοσελίδες σας, προσθέστε το domain σας (ή τα domain σας, αν τον έχετε προσθέσει σε πολλές σελίδες) στην περιοχή στα δεξιά του κώδικα, εκεί που λέει «Domains».

Το LinkedIn θα πρέπει να επαληθεύσει ότι η ετικέτα έχει προστεθεί σωστά σε αυτές τις διευθύνσεις URL, πράγμα το οποίο μπορεί να διαρκέσει έως και 24 ώρες, αλλά μόλις γίνει αυτό, κάθε διεύθυνση URL θα έχει τη λέξη «επαληθευμένη» δίπλα στο όνομά της στη λίστα domain.

Προσέξτε: Σύμφωνα με το LinkedIn, τα domain δεν πρέπει να περιλαμβάνουν το «www» όταν τα προσθέτετε.

Δημιουργήστε το κοινό σας

Αφού προστεθεί η ετικέτα Insight και αφού έχουν επαληθευτεί όλα τα σχετικά domain, θα πρέπει να δημιουργήσετε ένα στοχευόμενο κοινό για την ιστοσελίδα σας. Μην αφήσετε το όνομα αυτού του βήματος να σας ξεγελάσει – αντί να προσαρμόσετε την επιθυμητή σύνθεση του κοινού σας, θα χωρίσετε μόνο διαφορετικές διευθύνσεις URL για τις οποίες θέλετε να αναλύσετε τους επισκέπτες.

Θα χρειαστείτε τουλάχιστον 300 μέλη LinkedIn για να επισκεφτείτε ένα συγκεκριμένο domain το οποίο παρακολουθείτε – μέχρι να το κάνετε, δεν θα υπάρχουν διαθέσιμα δεδομένα στην ενότητα των Δημογραφικών στοιχείων του ιστότοπου της διαχείρισης της καμπάνιας σας. Το πόσος χρόνος χρειάζεται αυτό διαφέρει πραγματικά σε κάθε περίπτωση – εξαρτάται από τη μέση επισκεψιμότητα κάθε σελίδας.

Παρακολουθήστε και αναλύστε τα δεδομένα

Σύμφωνα με την Distilled, «Το LinkedIn ανέπτυξε και κυκλοφόρησε το Website Demographics επειδή αναμένει ότι με αυτές τις νέες πληροφορίες οι εταιρείες θα είναι πιο πιθανό να ξοδέψουν στην πλατφόρμα τους». Αυτό έχει νόημα – τα δημογραφικά στοιχεία που είναι διαθέσιμα για παρακολούθηση σε αυτό το νέο εργαλείο ταιριάζουν με τα ίδια κριτήρια στόχευσης που είναι διαθέσιμα για τις καμπάνιες διαφημίσεων LinkedIn.

Άρα, ο σκοπός μπορεί επίσης να είναι να βοηθήσει τους διαφημιστές του LinkedIn να δαπανούν χρήματα πιο αποτελεσματικά. Ας πούμε, για παράδειγμα, ότι πριν από τη ρύθμιση των δημογραφικών στοιχείων ιστοτόπου σας, έχετε ήδη μια καμπάνια διαφημίσεων LinkedIn που εκτελείται. Μόλις καταφέρετε να καταγράψετε λεπτομερέστερα δεδομένα σχετικά με τους τύπους χρηστών που επισκέπτονται τις ιστοσελίδες σας – ανάλογα με την εργασία σας, τη βιομηχανία σας και πολλά άλλα – θα μπορείτε να δείτε αν οι πληροφορίες αυτές ευθυγραμμίζονται. Τα δημογραφικά του ιστότοπου ταιριάζουν με τα κριτήρια στόχευσης κοινού που χρησιμοποιήσατε στην καμπάνια διαφημίσεων; Αν όχι, έχετε τώρα τα δεδομένα για να ενημερώσετε καλύτερα τη στόχευση του κοινού σας.

Το καλύτερο είναι ότι αυτές οι πληροφορίες δεν περιορίζονται μόνο στις προσπάθειές προώθησης στο LinkedIn. Τώρα, είστε εξοπλισμένοι με λεπτομέρειες σχετικά με τους πραγματικούς ανθρώπους που επισκέπτονται τον ιστότοπό σας (με σεβασμό προς την ιδιωτική ζωή των μελών, όπως λέει η πλατφόρμα). Και ενώ το Social media marketing έχει εξαιρετικές δυνατότητες λόγω του ότι κάθε κανάλι κοινωνικών μέσων έχει τις δικές του τάσεις και μοτίβα χρηστών, οι πληροφορίες αυτές μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε μια καλύτερη εικόνα για το ποιος κάνει κλικ και γιατί μπορεί να αναζητούν πληροφορίες από το εμπορικό σήμα σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;