Εάν δεν έχετε δημιουργήσει ποτέ μια διαφήμιση Facebook, θα πρέπει να καταχωρίσετε πρώτα έναν λογαριασμό διαχειριστή επιχείρησης. Αφού το κάνετε αυτό, κατευθυνθείτε προς την επιλογή Power Editor στο αναπτυσσόμενο μενού. Αυτό είναι ένα «πολυεργαλείο» του digital marketing που θα σας βοηθήσει απίστευτα στις διαφημιστικές ενέργειες όσον αφορά το Facebook και το Instagram στο Social media marketing.

Στη συνέχεια, κάντε κλικ στο κουμπί «Δημιουργία Καμπάνιας». Εκεί θα δείτε μια μεγάλη αναπτυσσόμενη λίστα πιθανών στόχων για τη διαφημιστική σας καμπάνια. Επιλέξτε την επιλογή «Ανεύρεση υποψηφίων πελατών» η οποία είναι κατάλληλη για να δημιουργήσετε ένα πάρκο υποψήφιων πελατών, συγκεντρώνοντας για παράδειγμα διευθύνσεις email, από άτομα που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες σας, την εμπορική σας επωνυμία ή την επιχείρησή σας.

Το επόμενο βήμα είναι να προσδιορίσετε το κοινό για τη διαφήμισή σας. Το Facebook έχει φίλτρα που θα σας επιτρέψουν να γίνετε πολύ συγκεκριμένος στο στοχευόμενο κοινό σας. Όσο πιο συγκεκριμένο είναι το κοινό, τόσο μεγαλύτερες πιθανότητες έχετε να λάβετε τους κατάλληλους ακόλουθους ως προς το αντικείμενο σας στο κανάλι σας.

Αφού περιορίσετε το στοχευόμενο κοινό σας, θα πρέπει να καθορίσετε τον προϋπολογισμό σας για τις διαφημίσεις, καθώς και τη συχνότητα και τις ώρες για να προγραμματίσετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook.

Σε αυτό το σημείο είναι καλό να έχετε πραγματοποιήσει ήδη κάποια έρευνα στο κοινό σας για να ανακαλύψετε την καλύτερη στιγμή για να το προσεγγίσετε και πότε υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα μετατροπής της διαφήμισης από αυτό.

Αφού προγραμματίσετε τη διαφήμισή σας και ρυθμίσετε τη διάρκεια και τον προϋπολογισμό της διαφήμισης και επιλέξτε το κοινό που θεωρείτε κατάλληλο, θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε μια φόρμα ακολούθων (ή συμμετοχής) για τη διαφήμισή σας.

Αυτό είναι το κρίσιμο σημείο:  

Η στιγμή που οι χρήστες που κάνουν κλικ στη διαφήμιση θα πρέπει να εισάγουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους.

Οι πληροφορίες που συγκεντρώνονται σε αυτή τη φόρμα είναι ζωτικής σημασίας για την παραγωγή ακολούθων αλλά και αύξησης του πάρκου των δυνητικών πελατών, οπότε είναι σημαντικό να καθορίσετε ποιες ακριβώς πληροφορίες θέλετε να συγκεντρώσετε. Το Facebook θα σας δώσει πολλές επιλογές εδώ.

Ενώ μπορείτε να μπείτε στον πειρασμό να συγκεντρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις μετατροπές σας, για να αποκρυπτογραφήσετε όσο το δυνατόν περισσότερο τις συνήθειες και το προφίλ του καταναλωτικού κοινού, να θυμάστε ότι οι άνθρωποι θα είναι λιγότερο πιθανό να συμπληρώσουν το έντυπο μετατροπής εάν υπάρχουν πάρα πολλά πεδία. Όμως, μην περάσετε στο άλλο άκρο και δεν ζητήσετε ούτε τα απαραίτητα, πάρτε τουλάχιστον το ονοματεπώνυμο και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της μετατροπής.

Μόλις δημιουργήσετε μια φόρμα μετατροπής, θα μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε για μελλοντικές διαφημίσεις. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε την επιλογή «Αντιγραφή από υπάρχουσα φόρμα».

Όταν δημιουργηθεί η φόρμα μετατροπής, θα δημιουργήσετε μια κάρτα περιεχομένου. Αυτό θα δουν οι χρήστες μετά από το κλικ στην δημοσίευση και πριν οδηγηθούν στη φόρμα. Και εδώ, πολύ σημαντικό είναι το περιεχόμενο που θα χρησιμοποιήσετε. Πάρτε το χρόνο σας δημιουργώντας το ιδανικό περιεχόμενο για την κάρτα. Θα πρέπει να είναι πειστικό, σύντομο και να τονίζει το δυνατό σας σημείο ως προς το γιατί ο χρήστης να σας ακολουθήσει και τι θα κερδίσει από εσάς. Αναφέρετε ποιος είστε, τι κάνει η εταιρεία σας, ποια είναι η προσφορά σας και γιατί ο χρήστης πρέπει να προχωρήσει και να συμπληρώσει τη φόρμα μετατροπής.

Όταν ολοκληρωθεί η φόρμα περιεχομένου, δημιουργήστε ένα υπολογιστικό φύλλο και ετοιμαστείτε να λάβετε τις μετατροπές. Φυσικά για ότι μπορεί να χρειαστείτε, είμαστε κι εμείς εδώ. Οι κορυφαίες υπηρεσίες της αγοράς στο digital marketing στη διάθεση σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;