Σήμερα θα δούμε πως μπορείτε να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη στρατηγική content marketing.

1. Ορισμός του στόχου σας.

Ποιος είναι ο στόχος σας για την ανάπτυξη ενός σχεδίου μάρκετινγκ περιεχομένου; Γιατί θέλετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο και να δημιουργήσετε ένα σχέδιο μάρκετινγκ περιεχομένου; Γνωρίστε τους στόχους σας προτού αρχίσετε να σχεδιάζετε και θα καθορίσετε ευκολότερα τι είναι καλύτερο για τη στρατηγική σας.

2. Διεξαγωγή προσωπικής έρευνας.

Για να αναπτύξετε ένα επιτυχημένο σχέδιο, θα πρέπει να καθορίσετε σαφώς το κοινό-στόχο του περιεχομένου σας – γνωστό και ως πρόσωπο αγοραστή σας.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για όσους ξεκινούν ή είναι νέοι στο μάρκετινγκ. Γνωρίζοντας το κοινό-στόχο σας, θα είστε σε θέση να παράξετε πιο σχετικό και πολύτιμο περιεχόμενο για αυτό, το οποίο θα θέλει να διαβάσει και το οποίο θα το οδηγήσει στην μετατροπή.

Αν είστε ένας έμπορος με εμπειρία, το κοινό-στόχος σας μπορεί να έχει αλλάξει. Θέλετε να στοχεύσετε μια νέα ομάδα ανθρώπων ή να επεκτείνετε την τρέχουσα αγορά-στόχο σας; Θέλετε να διατηρήσετε το ίδιο κοινό-στόχο; Η αναθεώρηση των παραμέτρων του κοινού σας πραγματοποιώντας κάθε χρόνο έρευνα αγοράς είναι ζωτικής σημασίας για την αύξηση του κοινού σας.

3. Εκτελέστε έναν έλεγχο περιεχομένου.

Οι περισσότεροι άνθρωποι ξεκινούν με αναρτήσεις blog, αλλά αν θέλετε να δοκιμάσετε την παραγωγή άλλων κομματιών περιεχομένου, σκεφτείτε τι είδους θα θέλετε να δημιουργήσετε. Για παράδειγμα, εάν πραγματοποιούσατε εβδομαδιαίες αναρτήσεις blog το προηγούμενο έτος, η δημιουργία ενός ebook που να συρρικνώνει όλες τα άρθρα του blog σας σε έναν απόλυτο οδηγό θα ήταν ένας τρόπος να προσφέρετε πληροφορίες σε διαφορετική μορφή.

Αν είστε νέοι στον κλάδο, ελέγξτε τις προσπάθειες μάρκετινγκ περιεχομένου και τα αποτελέσματα τους το τελευταίο έτος. Βρείτε τι διαφορετικό μπορείτε να κάνετε το επόμενο έτος και να ορίστε νέους στόχους. (Συμβουλή Pro: Αυτή είναι μια πολύ καλή στιγμή να ευθυγραμμίσετε τους στόχους της ομάδας σας με τους υπόλοιπους στόχους του οργανισμού σας.)

content marketing

4. Επιλέξτε ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου.

Εγκαταστήστε ένα σύστημα με το οποίο μπορείτε να διαχειριστείτε το περιεχόμενό σας. Μερικά βασικά τμήματα της διαχείρισης περιεχομένου περιλαμβάνουν τη δημιουργία περιεχομένου, τη δημοσίευση περιεχομένου και την ανάλυση περιεχομένου.

Επιλογές συστήματος διαχείρισης περιεχομένου μπορούν να είναι το CoSchedule και το WordPress.

5. Σκεφτείτε νέες ιδέες περιεχομένου.

Τώρα, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να βρίσκετε ιδέες για το επόμενο πρότζεκτ περιεχομένου.

6. Προσδιορίστε τι είδους περιεχόμενο θέλετε να δημιουργήσετε.

Υπάρχουν διάφορες επιλογές σχετικά με το περιεχόμενο που μπορείτε να δημιουργήσετε. Ακολουθούν ορισμένες από τις πιο δημοφιλείς μορφές περιεχομένου που δημιουργούν οι έμποροι και εργαλεία και πρότυπα για να ξεκινήσετε.

1. Δημοσιεύσεις Blog
2. Ebooks
3. Case Studies
4. Πρότυπα
5. Infographics
6. Βίντεο
7. Podcasts
8. Social Media

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;