Υπάρχουν πολλές συζητήσεις τελευταία στο χώρο του digital marketing για τη δημιουργία backlinks. Αλλά ίσως να αναρωτιέστε «τι ακριβώς είναι ένα backlink» και «πώς μπορώ να πάρω περισσότερα backlinks;» Λοιπόν, είστε τυχεροί. Εδώ είναι το κατάλληλο μέρος για να μάθετε τι πρέπει να κάνετε για να αναπτύξετε μια μεγάλη στρατηγική backlink.

Τι είναι ένα Backlink;

Ένα backlink είναι ένας σύνδεσμος από έναν εξωτερικό ιστότοπο που συνδέεται με την ιστοσελίδα σας. Αυτό δεν είναι το ίδιο με έναν εσωτερικό σύνδεσμο – έναν σύνδεσμο από μια σελίδα του ιστότοπού σας σε μια άλλη σελίδα του ιστότοπού σας.

Τα backlinks είναι πολύ σημαντικά για τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Όπως ανέφερα σε ένα προηγούμενο άρθρο για το SEO, ένα από τα κριτήρια που χρησιμοποιεί η Google για την ταξινόμηση των αποτελεσμάτων στη μηχανή αναζήτησης είναι ο αριθμός των εξωτερικών συνδέσεων μιας συγκεκριμένης διεύθυνσης URL με την ιστοσελίδα.

Όσο περισσότερες συνδέσεις υψηλής ποιότητας έχει ένα άρθρο, τόσο υψηλότερα θα κατατάσσεται. Προσέξτε, ανέφερα «συνδέσεις υψηλής ποιότητας». Δεν θέλετε μόνο παλιούς δεσμούς. Τα περισσότερα δεν είναι αναγκαστικά τα καλύτερα στην περίπτωση αυτή. Η ποιότητα του περιεχομένου είναι το κλειδί.

Ένας σύνδεσμος από έναν πολύ δημοφιλή ιστότοπο, όπως το Forbes ή το Huffington Post, αξίζει «περισσότερο» από έναν σύνδεσμο από έναν ιστότοπο χωρίς κανένα ιδιαίτερο όνομα στην αγορά.

Θα πρέπει να σκεφτείτε το οικοδόμημα των συνδέσεων σας ως κερδοφόρες συνδέσεις που δεν τις αγοράζετε. Τις κερδίζετε με την ποιότητα του περιεχομένου σας. Χωρίς αυτόν τον παράγοντα, όλη η προσπάθεια θα είναι μια χαμένη μάχη. Αγοράζοντας ανεπιθύμητα και χαμηλής ποιότητας συνδέσεις το μόνο που κάνετε είναι να καταστρέφετε την ιστοσελίδα σας.

Πώς να χτίσετε Backlinks στην ιστοσελίδα σας.

Έτσι μέχρι τώρα έχουμε συζητήσει ποια είναι τα backlinks και γιατί τα χρειάζεστε. Ίσως τώρα να αναρωτιέστε πώς να κάνετε τους ανθρώπους να συνδέονται επειδή το θέλουν με εσάς από ποιοτικά sites.. Ας δούμε μερικούς τρόπους να «κερδίσουμε» συνδέσμους στην ιστοσελίδα σας με τη δημιουργία backlinks:

Editorial Links

Αυτό είναι όταν άλλοι επιλέγουν να συνδεθούν με το περιεχόμενό σας κατά βούληση. Κάποιος για να θέλει να συνδεθεί με το περιεχόμενό σας, πρέπει να είναι πάρα πολύ καλό. Πρέπει να είναι τόσο καλό που θα θέλατε να το μοιραστείτε. Με την παραγωγή πρωτότυπου και αξιόλογου περιεχομένου, αναπόφευκτα θα πείσετε τους άλλους να συνδεθούν και με εσάς.

Εγχειρίδιο προβολής

Μοιραστείτε το περιεχόμενό σας με άλλους. Εάν πιστεύετε ότι ένα άτομο θα μπορούσε να επωφεληθεί από την αναφορά του περιεχομένου σας (για παράδειγμα, ένα άλλο ιστολόγιο που αναφέρει την έρευνα αγοράς που κάνατε), επικοινωνήστε μαζί του για να δείτε εάν είναι ανοικτό για αναφορά στο περιεχόμενό σας.

Guest Blogging

Αυτό παραμένει μια από τις πιο δημοφιλείς μεθόδους και από τις πιο αξιόπιστες. Αν παράγετε καλό περιεχόμενο, προσφερθείτε για να γράψετε για ιστοσελίδες άλλων. Είναι γενικά αποδεκτό να ζητάτε να προστεθεί ένας σύνδεσμος στον ιστότοπό σας.

Δελτία Τύπου

Εάν η εταιρεία σας έχει ανακοινώσεις, νέα έργα, προϊόντα, καινοτομίες ή άλλα αξιόλογα στοιχεία, εκδώστε ένα δελτίο τύπου για να επιστήσετε την προσοχή που μπορεί να οδηγήσει σε backlinks από bloggers και ιστοσελίδες ειδήσεων ή τουλάχιστον στην αναφορά της μάρκας της επιχείρησής σας.

Ρωτήστε Πελάτες / Συνεργάτες

Γιατί να μην ζητήσετε από τους πιστούς πελάτες ή συνεργάτες σας να συνδεθούν με εσάς από μια σημαντική θέση που έχουν στις ιστοσελίδες τους; Εάν αγαπούν το προϊόν ή το εμπορικό σήμα σας, θα είναι πιθανόν ανοιχτοί σε αυτή την ιδέα. Έτσι, θα εξασφαλίσετε την δημιουργία backlinks που χρειάζεστε.

Μέσω Χορηγιών

Εξετάστε τη χορηγία ενός τοπικού φιλανθρωπικού οργανισμού, ενός γεγονότος ή υποτροφίας που αξίζει για να κερδίσετε έναν σύνδεσμο.

Μέσω της Συμμετοχής

Αν εσείς ή οι συνάδελφοί σας είστε μέλη ενώσεων ή επαγγελματικών οργανώσεων ή συμμετέχετε συχνά σε εκθέσεις, σεμινάρια ή συνέδρια, γιατί να μην ζητήσετε έναν σύνδεσμο από τον ιστότοπό τους;

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;