Για κάτι τόσο σημαντικό όσο το SEO της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα σχολαστικοί και προσεκτικοί στην επιλογή συνεργάτη. Οι περισσότεροι επιχειρηματίες αγνοούν επί του πρακτέου τι ακριβώς σημαίνει SEO, ενώ η πραγματικότητα είναι πως το SEO ίσως είναι πιο σημαντικό για μια επιχείρηση ακόμα και από το να ανοίξει νέα φυσικά καταστήματα πώλησης. Στην ουσία είναι σαν ανοίγει αμέτρητα φυσικά καταστήματα και να καλύπτει γεωγραφικά κάθε σημείο.

Ποιες ερωτήσεις πρέπει να κάνετε σε μια εταιρεία SEO πριν συνεργαστείτε;

Καθώς περνάτε από τη διαδικασία της ανακάλυψης και αρχίζετε να μαθαίνετε περισσότερα για τo digital agency που θα σας παρέχει το SEO, υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις που πρέπει πραγματικά να απαντηθούν πριν λάβετε τελικές αποφάσεις.

Ξεκινήστε με τα εξής:

• Έχετε συγκεκριμένες μελέτες ή περιπτώσεις που μπορείτε να μοιραστείτε μαζί μου;

• Ποια επιτυχία κάποιου ειδικού πελάτη μπορείτε να μοιραστείτε που να απαιτούσε ειδικές ενέργειες ή μια μοναδική προσέγγιση σε μια εκστρατεία SEO;

• Ποιες είναι οι τρέχουσες τακτικές SEO σας, τι έχει αλλάξει και πώς διαφέρουν από τις τακτικές που χρησιμοποιήσατε πριν από 2 χρόνια;

• Ακολουθείτε αυστηρά τις προδιαγραφές (οδηγίες) των μηχανών αναζήτησης ή νομίζετε ότι δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθείτε με αυτές;

• Σε ποιο χρονικό πλαίσιο περιμένετε να δείτε αποτελέσματα; (Ενώ θα πρέπει να είστε πολύ καχύποπτοι με όσους υπόσχονται αποτελέσματα σε ημέρες ή εβδομάδες, μπορείτε να περιμένετε ένα εύλογο χρονικό πλαίσιο με βάση τα προηγούμενα αποτελέσματα τους.)

• Έχετε εμπειρία στον τομέα μου;

• Ειδικεύεστε σε μια συγκεκριμένη πτυχή του SEO ή του digital marketing; Γιατί ή πώς αυτό που μου προτείνετε μπορεί να έχει καλύτερα αποτελέσματα;

• Πόσο καιρό ασχολείστε με αυτή την επιχείρηση;

• Τι επικοινωνίες θα έχουμε, τι report και αναλυτικές εκθέσεις μπορώ να περιμένω κατά τη διάρκεια της καμπάνιας;

Να έχετε στο μυαλό σας έναν συγκεκριμένο στόχο

Θα πρέπει να ορίσετε συγκεκριμένους στόχους προτού αρχίσετε να εξετάζετε εταιρείες SEO. Όταν θα μπορείτε να εκφράσετε σαφώς αυτούς τους στόχους, θα είναι ευκολότερο να μάθετε αν η υπηρεσία είναι η κατάλληλη για εσάς.

Ρωτήστε τον εαυτό σας τι πραγματικά χρειάζεστε και τι θέλετε να καταφέρετε με μια εκστρατεία SEO. Οι υπερβολικά γενικοί στόχοι, όπως «περισσότερη επισκεψιμότητα» ή «καλύτερες βαθμολογίες», δεν θα είναι πολύ αποτελεσματικοί.

Πιο συγκεκριμένοι στόχοι μπορεί να περιλαμβάνουν:

Κατασκευή μιας νέας ιστοσελίδας

• Διεύρυνση της προσέγγισής σας μέσω πληρωμένης αναζήτησης ή κοινωνικών μέσων

• Να βγείτε από μια ποινή της Google

• Καθαρισμός ενός παλαιότερου ιστότοπου και προσαρμογή του στις σύγχρονες βέλτιστες πρακτικές

• Αύξηση των πωλήσεων κατά συγκεκριμένο ποσό

Αυτοί οι τύποι στόχων θα σας βοηθήσουν σίγουρα να είστε πιο σαφείς με την εταιρεία SEO, ώστε να μπορείτε να συνεργαστείτε πιο αποτελεσματικά.

Ορίστε τους στόχους σας, μάθετε τις μετρήσεις επιτυχίας σας και θα μπορείτε να κερδίσετε πολύ περισσότερα από τις συνομιλίες σας με τις εταιρείες SEO.

 

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;