Στο παρακάτω άρθρο θα βρείτε 4 βασικά στοιχεία SEO που είναι απαραίτητα για υψηλότερη ταξινόμηση στα αποτελέσματα αναζήτησης Google για το 2018.

I. Ανιχνεύσιμη, προσβάσιμη διεύθυνση URL το περιεχόμενο της οποίας μπορεί εύκολα να ανιχνευθεί και να αναλυθεί από την Google

Επομένως, θέλουμε οι “αράχνες” του Googlebot να μπορούν να έρθουν σε αυτή τη σελίδα, να κατανοήσουν το περιεχόμενο που υπάρχει εκεί με μορφή αναγνώσιμου κειμένου, να κατανοήσουν τις εικόνες και τα οπτικά μέσα, τα βίντεο ή τις ενσωματώσεις ή οτιδήποτε άλλο έχετε στη σελίδα με τρόπο ώστε να είναι σε θέση να τα εισάγουν στο ευρετήριο του ιστού τους. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Χωρίς αυτό, κανένα από τα υπόλοιπα πράγματα δεν έχει σημασία.

II. Έρευνα λέξεων-κλειδιών

Πρέπει να γνωρίζουμε και να ανακαλύπτουμε τις λέξεις και τις φράσεις που χρησιμοποιούν όσοι πραγματοποιούν μια αναζήτηση για να λύσουν ή να λάβουν απαντήσεις στο πρόβλημα που έχουν. Αυτά θα πρέπει να είναι προβλήματα που η εταιρεία σας και η ιστοσελίδα σας, θα εργάζεται συνεχώς για την επίλυσή τους ενώ το περιεχόμενό σας θα πρέπει να βοηθάει ταυτόχρονα σε αυτή την κατεύθυνση. Φυσικά, λέγοντας να γνωρίζουμε και να ανακαλύπτουμε τις φράσεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες, εννοούμε όχι φράσεις που απλά θα μας έρθουν στο νου, αλλά φράσεις που θα μας δώσουν τα ειδικά εργαλεία προώθησης SEO για την καταμέτρηση των πραγματικών αναζητήσεων. Το digital marketing έχει πληθώρα τέτοιων εργαλείων που μπορούν να σας βοηθήσουν.

Αυτό που θα χρειαστείτε είναι η κύρια λέξη-κλειδί και ένα σύνολο συναφών δευτερευουσών λέξεων-κλειδιών που ταιριάζουν με την αναζήτηση του χρήστη. Έτσι, η πρόθεση πίσω από όλους αυτούς τους όρους και τις φράσεις πρέπει να είναι η ίδια, έτσι ώστε το ίδιο περιεχόμενο να μπορεί να την εξυπηρετήσει. Όταν το κάνετε αυτό, θα έχετε ένα κύριο και ένα δευτερεύον σύνολο λέξεων-κλειδιών με τα οποία μπορείτε να στοχεύετε στις προσπάθειές σας για βελτιστοποίηση του περιεχομένου της ιστοσελίδας σας.

III. Διερευνήστε το SERP για να βρείτε τι είναι αυτό που πιστεύει η Google ότι σχετίζεται με τις αναζητήσεις των λέξεων-κλειδιών

Θέλω να κάνετε μια έρευνα SERP, δηλαδή να εκτελέσετε ένα ερώτημα αναζήτησης στο Google, να δείτε τι αποτελέσματα λαμβάνετε και στη συνέχεια να υπολογίσετε από εκεί αυτό που η Google πιστεύει ότι είναι σχετικό με τις αναζητήσεις των λέξεων-κλειδιών. Ποιο πιστεύει η Google ότι είναι το περιεχόμενο που θα απαντήσει στο ερώτημα αυτού του χρήστη; Προσπαθείτε να καταλάβετε την πρόθεση, τον τύπο του περιεχομένου που απαιτείται και οποιαδήποτε κομμάτια μπορεί να λείπουν. Εάν μπορείτε να βρείτε “τρύπες” εκεί όπου κανείς δεν εξυπηρετεί κάτι, αλλά ξέρετε ότι πολλοί άνθρωποι θέλουν την απάντηση σε αυτό, ίσως να είστε σε θέση να “γεμίσετε” το κενό και να κατακτήσετε αυτή την θέση στην κατάταξη.

IV. Να δώσετε βαρύτητα στην επιλογή του συνεργάτη που θα ασχοληθεί με τη δημιουργία περιεχομένου.

Χρειάζεστε μια πραγματικά αξιόπιστη και αξιόλογη εταιρεία digital marketing για τη δημιουργία περιεχομένου. Γιατί; Είναι πολύ σημαντικό στοιχείο και το digital agency που θα συνεργαστείτε πρέπει να έχει γνώση και πείρα προκειμένου να υπάρξει αποτελεσματικότητα και το περιεχόμενο σας να είναι πιο αξιόπιστο, τόσο στα μάτια των χρηστών και των επισκεπτών της ιστοσελίδας μας, όσο και στα μάτια της Google. Στη συνέχεια, πρέπει να υπάρξει προσπάθεια να εξυπηρετηθεί ο στόχος της αναζήτησης του χρήστη και να του παρέχουμε αποτέλεσμα καλύτερο από οποιονδήποτε άλλον κάνει το ίδιο στην πρώτη σελίδα της Google, διότι αν δεν το κάνουμε, ακόμα κι αν έχουμε βελτιστοποιήσει πολλά πράγματα, με την πάροδο του χρόνου η Google θα συνειδητοποιήσει ότι οι χρήστες απογοητεύονται από το αποτέλεσμα σας σε σύγκριση με άλλα αποτελέσματα, και πρόκειται να κατατάξουν αυτούς τους άλλους υψηλότερα.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.