Γιατί μερικοί bloggers λαμβάνουν πολύ υψηλή επισκεψιμότητα, ενώ άλλοι μοχθούν ασταμάτητα για να γράψουν άρθρα που σχεδόν κανείς δεν θα διαβάσει ποτέ;

Σε ένα πρόσφατο φόρουμ όπου νέοι και έμπειροι bloggers μοιράζονται συμβουλές για αύξηση επισκεψιμότητας ιστοσελίδων, SEO, κλπ. οι περισσότερες από τις συζητήσεις ήταν συζητήσεις για να περνάει κυριολεκτικά η ώρα σχετικά με αλλαγές χωρίς νόημα που θα μπορούσαν να προσφέρουν στο blog τους περισσότερους αναγνώστες. “Τι SEO plugin θα πρέπει να χρησιμοποιήσω;” κάποιος ρώτησε. “Υπάρχει κάποιος που νομίζει ότι θα πρέπει να αλλάξω το όνομα στο blog μου;” αναρωτήθηκε κάποιος άλλος. Μετά από 20 λεπτά ανάγνωσης, έκλεισα το παράθυρο, επειδή ήμουν τόσο απογοητευμένος…

Βασικά, υπάρχουν μόνο δύο τρόποι που πραγματικά βοηθούν για να έχετε υψηλή επισκεψιμότητα στο website σας χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία σε διαφήμιση:

1. Το να δημοσιεύετε πραγματικά καλό περιεχόμενο – αυτό που εγώ αποκαλώ «αξιοσημείωτο περιεχόμενο» – και, στη συνέχεια, η κοινοποίηση του στους σωστούς ανθρώπους.
2. Η δημοσίευση καταπληκτικών “guest posts” – άρθρα για άλλα σχετικά blogs με μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από το δικό σας.

Χρησιμοποιείστε τη στρατηγική αξιοσημείωτου περιεχομένου για να αυξήσετε άμεσα την επισκεψιμότητα στο site σας

Έχετε δει τρομερή γραφή στο διαδίκτυο, έτσι δεν είναι; ΄Ένα έργο που δημιουργεί φήμη και χτίζει επιχειρήσεις.Ίσως έχετε διαβάσει άρθρα ανθρώπων όπως ο Tim Ferriss, ο Neil Patel, ο Brian Clark, ή έναν από τα άλλα μεγάλα ονόματα bloggers που παράγουν τακτικά υλικό υψηλού επιπέδου.

Το καταπληκτικό περιεχόμενο τους, τους μετέτρεψε σε σεβαστούς εμπειρογνώμονες, τους βοήθησε να χτίσουν μια πιστή βάση οπαδών,και άνοιξε τεράστιες ευκαιρίες στις επιχειρήσεις τους και στην προσωπική τους ζωή. Όλα ξεκίνησαν με ένα φοβερό περιεχόμενο!

Το πραγματικό ερώτημα είναι: Μπορείτε να κάνετε το ίδιο; Υπάρχει ένα δοκιμασμένο σύστημα για τη δημιουργία αξιόλογου περιεχομένου. Ένα σύστημα που σας βοηθά να γράφετε συνέχεια καταπληκτικά άρθρα, δημοσιεύσεις blog, και μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – όποτε θέλετε.
Πέρασα δεκάδες ώρες για να τεκμηριώσω όλα όσα ξέρω σε έναν δωρεάν οδηγό για τη δημιουργία αξιόλογου περιεχομένου. Έχει ήδη φέρει εκατοντάδες χιλιάδες νέους επισκέπτες στην ιστοσελίδα μου, και στέλνει περισσότερη κυκλοφορία κάθε μέρα.

Χρησιμοποιείστε τη στρατηγική GuestPost για να “δανειστείτε” επισκεψιμότητα από μεγάλες ιστοσελίδες

Εκτός από το γράψιμο πραγματικά καλού περιεχομένου, ο ευκολότερος τρόπος για να λάβετε κυκλοφορία στο blog σας είναι να γράψετε κάτι ενδιαφέρον για έναν άλλο blogger που έχει περισσότερη κίνηση από εσάς. Είναι αστείο – όταν το επισημάνω σε πολλούς νέους bloggers λέγοντας, “Καλησπέρα παιδιά, γιατί δεν γράφετε κάτι πραγματικά καλό και να το στείλετε σε έναν μεγαλύτερο blogger ως guest post μετά;” – πολλοί από αυτούς γρήγορα συνθέτουν ένα σωρό δικαιολογίες. “Λοιπόν, εεε … Είμαι πολύ απασχολημένος αυτό το Σαββατοκύριακο» ή «Είμαι στη μέση αυτού του πραγματικά ενδιαφέροντος άρθρου για το πώς άλλαξαν τα επιτόκια στην Eurobank!”. Ναι, εντάξει. Αλλά δεν είναι μόνο τόσο απλό όσο να αποφασίσετε να γράψετε ένα guest post. Όταν πρόκειται για bloggers υψηλής επισκεψιμότητας, υπάρχουν πολύ συγκεκριμένοι τρόποι να τους πλησιάσετε ώστε να δεχτούν το άρθρο σας…

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;