Αν και είναι αρκετά δύσκολο να ορίσουμε τι είναι καλό και τι κακό όταν αναφερόμαστε στην συγγραφή άρθρων, υπάρχουν κάποιες βασικές αρχές τις οποίες ακολουθούν όλοι οι καλοί συγγραφείς περιεχoμένου. Δεν είναι τυχαίο, ότι τα websites & e-shops που ξεχωρίζουν, έχουν και ξεχωριστό, ποιοτικό περιεχόμενο, οπότε δώστε βάση στα παρακάτω:

1. Πάντα να παραθέτετε τις πηγές σας με link. Η δασκάλα σας στο σχολείο καθώς και οι καθηγητές σας στο πανεπιστήμιο σας το έλεγαν συνέχεια: πάντα να παραθέτετε τις πηγές σας. Εάν απλά σκορπάτε παντού πληροφορίες και δεν έχετε link για την ιστοσελίδα από την οποία τις αντλήσατε χάνετε μία πολύ καλή ευκαιρία να αποκτήσετε backlink ώστε να βελτιώσετε το SEO σας.

Μάθετε να χρησιμοποιείτε το HARO. Το HARO είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στους συγγραφείς να κάνουν ερωτήσεις σε ειδικούς ώστε να μπορέσουν να παραθέσουν την άποψή τους σε άρθρα. Πρέπει να γράψετε την άποψη ενός διαιτολόγου όσον αφορά ένα καινούργιο συμπλήρωμα; Το HARO σας βοηθάει να πάρετε τις απαντήσεις που ψάχνετε. Αλλά δεν κάνει μόνο αυτό. Στις περισσότερες περιπτώσεις, οι ειδικοί που απαντάνε την ερώτηση σας έχουν και πολλούς followers με τους οποίους θα χαρούν να μοιραστούν το άρθρο σας όταν βγει.

2. Σιγουρευτείτε ότι είστε νομικά εντάξει. Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στο “ο Γιώργος λήστεψε την τράπεζα” και στο “λέγεται ότι ο Γιώργος λήστεψε την τράπεζα” ή το “ο Γιώργος κατηγορείται ότι λήστεψε την τράπεζα.” Σιγουρευτείτε ότι ότι το κείμενο σας δεν λέει κάτι ανακριβές ώστε να αποφύγετε τα περιττά βάσανα με το νομικό τμήμα.

3. Χρησιμοποιείστε γεγονότα και αριθμούς. Το καλύτερο περιεχόμενο είναι αυτό που είναι ξεκάθαρο και συνεκτικό — εάν μιλάτε με γενικεύσεις το κοινό σας δεν θα μείνει πιστό για πολύ καιρό. Να συνοδεύετε αυτά που λέτε με γεγονότα, αριθμούς ή στατιστικά στοιχεία ώστε να δώσετε βάρος στις δηλώσεις σας.

4. Μην ξεχνάτε τις μετατροπές. Να θυμάστε ότι δεν γράφετε απλά ένα blog για την ευχαρίστησή σας — έχετε κάποιο στόχο και αυτός ο στόχος είναι να μετατρέψετε τους αναγνώστες σας σε πελάτες. Πρέπει να αυξήσετε τις online πωλήσεις σας και να αποκτήσετε νέους πελάτες. Δίνει το κείμενο σας μία καλή εντύπωση για την εταιρεία σας; Κάνει την ομάδα σας να φαίνονται ειδικοί στο κλάδο; Αναφέρετε προϊόντα ή υπηρεσίες που πουλάει η επιχείρησή σας; Εάν όχι, το κείμενο σας μπορεί να έχει επισκεψιμότητα αλλά αυτό από μόνο του, δεν θα αποφέρει πωλήσεις.

 

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;