Σε προηγούμενο άρθρο μας είχαμε δει αναλυτικά πως μπορούμε να δημιουργήσουμε μια διαφήμιση Facebook, πώς μπορούμε να κάνουμε τους ανθρώπους να την προσέξουν, να παρατηρήσουν, να εντυπωσιαστούν από το κεντρικό της μήνυμα, και φυσικά να ανταποκριθούν άμεσα.

Ο ανταγωνισμός όμως στις διαφημίσεις στο Facebook είναι έντονος, οπότε εδώ θα βρείτε μερικές συμβουλές για τη βελτιστοποίηση των online διαφημίσεων σας.

1. Δημιουργήστε περιεχόμενο σχετικό προς ένα συγκεκριμένο κοινό

Κάθε διαφήμιση πρέπει να έχει το δικό της, μοναδικό κοινό. Η εμφάνιση διαφορετικών διαφημίσεων στο ίδιο κοινό είναι σπατάλη χρημάτων, καθώς μόνο μια μικρή μερίδα αυτού του κοινού θα βρει αξία σε μερικές από τις διαφημίσεις. Οι άνθρωποι είναι επίσης λιγότερο πιθανό να παρατηρήσουν και να αναλάβουν δράση όταν βομβαρδίζονται συνεχώς από διαφημίσεις από την ίδια εταιρεία.

Συνεπώς, το περιεχόμενό σας πρέπει να είναι μοναδικό και διαφορετικό για κάθε στοχευόμενο κοινό. Αν και μπορεί να είναι δελεαστικό να αντιγράψετε περιεχόμενο από τον ιστότοπό σας, αυτή είναι μια κακή ιδέα. Η αποτελεσματικότητα της online διαφημιστικής σας καμπάνιας μπορεί να μετρηθεί με ακρίβεια μόνο εάν αντιμετωπίζεται ως μια μοναδική, αυτόνομη σελίδα με το δικό της μοναδικό περιεχόμενο.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε βάλει το πιο σημαντικό περιεχόμενο, όπως π.χ. μια προσφορά σας, στο πρώτο μέρος της επικεφαλίδας ή του περιεχομένου. Στην πραγματικότητα, έχετε μόνο 25 χαρακτήρες για έναν τίτλο και 90 χαρακτήρες για περιεχόμενο. Το Kissmetrics έχει μια καλή φόρμουλα για να σας βοηθήσει να βρείτε αποτελεσματικό περιεχόμενο για τις διαφημίσεις σας στο Facebook. Το κείμενο πρέπει να είναι συνοπτικό, εύκολο στην κατανόηση και να γνωστοποιεί τα οφέλη του προϊόντος ή της υπηρεσίας στον χρήστη.

2. Σκεφτείτε τη διάταξη, τους τίτλους και την πρόσκληση για δράση

Οι διαχειριστές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης γνωρίζουν καλά ότι ένα κείμενο μόνο του σε ένα τυχαίο σημείο των κοινωνικών μέσων είναι βαρετό και δεν θα επιφέρει μετατροπές.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα χρειαστείτε «πιασάρικα» πρωτοσέλιδα, εικόνες και βίντεο που τραβούν την προσοχή και μια σαφή προτροπή για «δράση». Ακριβώς όπως και το περιεχόμενο, θα πρέπει να κάνετε κάποια έρευνα για να δείτε ποια εικόνα και τίτλος θα προσελκύσουν καλύτερα την προσοχή του στοχευμένου κοινού. Άλλωστε το digital marketing μας δίνει άπειρες δυνατότητες προκειμένου να «καταλάβουμε» με λεπτομέρεια τις συνήθειες του κοινού ώστε να επιλέξουμε και να του προτείνουμε πράγματα που θα έχουν επιτυχία, οπότε γιατί να μην εκμεταλλευτούμε αυτή τη δυνατότητα;

Κάτι ακόμα που μπορείτε να κάνετε, είναι να συμπεριλάβετε καθαρές και φωτεινές εικόνες υψηλής ανάλυσης που να αποδίδουν δυναμικά το μήνυμα της διαφήμισης και να έχουν σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο που θα μπορούν να φιλοξενούν το call to action στο επάνω μέρος τους.

3. Παροχή σαφών κινήτρων και προτάσεων αξίας

Οι χρήστες του Facebook βομβαρδίζονται με διαφημίσεις κάθε μέρα λέγοντάς τους να «κάνουν κλικ εδώ». Εάν η εταιρεία σας δεν είναι γνωστή από το στοχευόμενο κοινό σας, θα πρέπει πιθανότατα να τους δώσετε ένα κίνητρο για να χτίσετε αρκετή εμπιστοσύνη ώστε να ενδιαφερθούν, να ανταποκριθούν, να αφήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας τους κλπ. Το κίνητρο πρέπει να είναι είτε στον τίτλο της διαφήμισης (στην αρχή) είτε στους πρώτους 90 χαρακτήρες του περιεχομένου. Βεβαιωθείτε ότι το κίνητρο είναι πραγματικά δυνατό, πως είναι κάτι πολύτιμο για το στοχευόμενο κοινό.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;