Υπάρχουν διάφορα στοιχεία που εμπλέκονται στον καθορισμό του αν ένας σύνδεσμος είναι «κακός» και θα πρέπει ενδεχομένως να καταργηθεί. Εν τέλει, θέλουμε να μετρήσουμε την επικινδυνότητα του συνδέσμου (πόσο πιθανό είναι η Google να επισημάνει ότι ο σύνδεσμος έχει χειραγωγηθεί και πόσο εμείς εξαρτόμαστε από το σύνδεσμο για αξία). Επιτρέψτε μου να εξετάσω τρεις κοινούς παράγοντες που χρησιμοποιούνται από τους SEO experts για να καθορίσουν αυτό το σκορ:

Μετρήσεις εμπιστοσύνης:
Υπάρχουν κάποιες μετρήσεις στον κλάδο μας, οι οποίες είναι άμεσα διαθέσιμες για να σας βοηθήσουν να επισημάνετε τα προβληματικά backlinks. Τα δύο εργαλεία που μου έρχονται στο μυαλό πιο συχνά είναι το Moz Spam Score και το Majestic Trust Flow (ή, ακόμα καλύτερα, η διαφορά μεταξύ του Citation Flow και του Trust Flow). Αυτές οι δύο βαθμολογίες λειτουργούν πραγματικά διαφορετικά. Το Spam Score του Moz προβλέπει την πιθανότητα απαγόρευσης ή τιμωρίας ενός domain με βάση συγκεκριμένες λειτουργίες του ιστότοπου. Το Majestic Trust Flow καθορίζει την αξιοπιστία ενός domain ή μιας ιστοσελίδας με βάση την ποιότητα των συνδέσμων που οδηγούν σε αυτόν. Αν και ο υπολογισμός είναι αρκετά διαφορετικός, ο στόχος είναι να βοηθήσει τους webmasters να προσδιορίσουν ποιοι είναι αξιόπιστοι ιστότοποι και ποιοι δεν είναι.  Ωστόσο, παρόλο που αυτά είναι ένα καλό σημείο εκκίνησης, δεν αρκούν από μόνα τους για να σας δώσουν μια σαφή εικόνα του εάν ένας σύνδεσμος είναι καλός ή κακός. Πολλοί νομίζουν ότι το digital marketing είναι μια εύκολη υπόθεση. Βλέπετε όμως ότι χρειάζεται βαθιά γνώση του αντικειμένου.

Χειρισμός κειμένου άγκυρα:
Ένα από τα πρώτα πράγματα που μαθαίνει ένας SEO expert είναι ότι η χρήση ενός πολύτιμου κειμένου άγκυρα μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις βαθμολογίες σας. Το αμέσως επόμενο πράγμα που μαθαίνει είναι ότι η χρήση ενός πολύτιμου κειμένου άγκυρα μπορεί να επιφέρει ποινή. Ο λόγος για αυτό είναι αρκετά σαφής: η πιθανότητα ένας webmaster να σας προσφέρει ένα πολύτιμο κείμενο άγκυρα απλά από την καλοσύνη του είναι κάτι πολύ σπάνιο, έτσι η υπερβολική βελτιστοποίηση ξεδιπλώνεται σαν μια «πονηρή» ενέργεια. Άρα, πώς μπορούμε να μετρήσουμε τον χειρισμό των κειμένων άγκυρας; Εάν κοιτάξουμε το κείμενο άγκυρα με τα μάτια μας, αυτό φαίνεται να είναι μάλλον διαισθητικό, αλλά υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος να το κάνουμε αυτό με μια αυτοματοποιημένη λειτουργία, που θα μας επιτρέψει να αξιολογήσουμε καλύτερα τους συνδέσμους.

Χαμηλό κύρος:
Τέλος, οι σύνδεσμοι χαμηλού κύρους – ειδικά όταν περιμένετε υψηλότερο κύρος βάσει του domain – έχουν σημασία. Ένας καλός σύνδεσμος πρέπει να προέρχεται από μια εσωτερικά καλά συνδεδεμένη σελίδα σε μια τοποθεσία. Εάν η διαφορά μεταξύ του Κύρους του Domain και του Κύρους της Σελίδας είναι πολύ μεγάλη, αυτό μπορεί να είναι ανησυχητικό. Δεν είναι ένα ισχυρό μήνυμα, αλλά αξίζει να το εξετάσουμε. Αυτό είναι ιδιαίτερα εμφανές σε ορισμένους τύπους ανεπιθύμητων μηνυμάτων (spam), όπως σε ανεπιθύμητα σχόλιο ή ανεπιθύμητα προφίλ φόρουμ.

Ο σχεδιασμός ιστοσελίδας λοιπόν είναι μια διαδικασία που πρέπει να λάβει υπόψιν πολλά και σύνθετα δεδομένα ώστε όλα να λειτουργήσουν όπως πρέπει και να διευκολύνουν την ανάπτυξη του εκάστοτε site.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;