Για να αυξήσετε τα ποσοστά μετατροπών στο e-shop σας, δεν μπορείτε να παραβλέψετε κανένα τμήμα της διαδρομής του χρήστη. Από την αρχική σελίδα προορισμού έως την πληρωμή, κάθε βήμα που πραγματοποιεί ένας χρήστης στο website σας πρέπει να σχεδιαστεί προσεκτικά. Με γνώμονα την τελική αγορά.

1. Καθαρό CTA αγοράς

Μια σαφής πρόσκληση για δράση (CTA) είναι απαραίτητη για τη μετατροπή της επισκεψιμότητας του ιστότοπου σε πωλήσεις. Είναι αυτό που μετατρέπει έναν επισκέπτη σε πελάτη στο συντομότερο δυνατό χρονικό διάστημα.

Τα περισσότερα CTAs είναι συνήθως κουμπιά όπως «Αγοράστε τώρα» ή «Προσθήκη στο καλάθι». Αυτά ξεχωρίζουν από την υπόλοιπη σελίδα για να τραβήξετε την προσοχή του επισκέπτη και να τον ενθαρρύνετε να κάνει κλικ. Aυτό μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας χρώματα με αντίθεση ή στοιχεία σχεδίασης.

2. Απλό, One-Click Checkout (και για τους επισκέπτες)

Παρόλο που η προσθήκη σαφών CTAs για να κάνετε τους επισκέπτες να προσθέσουν στοιχεία στο καλάθι τους είναι ένα καλό βήμα για την αύξηση των ποσοστών μετατροπής, υπάρχει ένα ακόμα βήμα που μπορεί να τα αυξήσει ακόμη περισσότερο.

Με την υιοθέτηση μιας παρόμοιας διαδικασίας πληρωμής όπως της Amazon μπορείτε να παραλείψετε το βήμα ‘προσθέστε στο καλάθι’. Και να επιτρέψετε στους επισκέπτες να πραγματοποιήσουν check out γρήγορα και αποτελεσματικά στη σελίδα του προϊόντος.

Η Amazon έχασε πρόσφατα το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για τη διαδικασία πληρωμής με ένα κλικ, έτσι μπορείτε να το εφαρμόσετε στη δική σας ιστοσελίδα..

3. Greenboard SSL

Έχει αποδειχθεί ότι η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών μειώνεται δραματικά όταν προβάλλετε την πράσινη μπάρα SSL στον ιστότοπό σας.

Η πράσινη μπάρα SSL είναι απαραίτητη για μία αξιόπιστη ιστοσελίδα, καθώς είναι κάτι που πρέπει να έχουν όλα τα σημαντικά e-shop. Δεν είναι μόνο ένα οπτικό συμβόλαιο για τον δυνητικό πελάτη, αλλά και μια σημαντική πτυχή ασφάλειας.

Η προσθήκη μιας πράσινης μπάρας SSL κρυπτογραφεί τα στοιχεία πληρωμής του επισκέπτη, γεγονός που καθιστά πιο δύσκολο για τους hackers και τους απατεώνες να κλέψουν τις πληροφορίες σας.

e-shop σχεδίαση

Με απλά λόγια, οι χρήστες δεν θέλουν να αγοράσουν από μια μη ασφαλής ιστοσελίδα. Το μεγάλο κόκκινο X με ένα ανοιχτό λουκέτο μπορεί να είναι ένα πραγματικό εμπόδιο για τη μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες.

4. Μέθοδοι πληρωμής (ορατές με το PayPal)

Παρόλο που είναι αδύνατο να έχετε πάνω από 200 διαφορετικές μεθόδους πληρωμής στο website σας, είναι σημαντικό να κατανοήσετε την αγορά-στόχο σας.

Παρέχοντας τις τρεις καλύτερες μεθόδους πληρωμής στον τομέα σας, μπορείτε να περιμένετε μια αύξηση των ποσοστών μετατροπής κατά 30%.

Ωστόσο πρέπει να αναλύετε τα δεδομένα που λαμβάνονται από τα checkout των πελατών σας για κάθε μέθοδο πληρωμής και να είστε έτοιμοι να τις προσαρμόσετε και να τις τροποποιήσετε ανάλογα.

5. Κριτικές προϊόντων ή εταιρείας

Οι αξιολογήσεις είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για να μετατρέψετε οποιοδήποτε ενδιαφέρον για το προϊόν σας σε μια πώληση. Οι επισκέπτες θέλουν να ακούσουν σχόλια από άλλους αγοραστές.

Όχι μόνο σχετικά για το αν το προϊόν που τους ενδιαφέρει είναι πραγματικά καλό, αλλά και για την υπηρεσία που έλαβαν από το website σας.

Αυτά τα είδες;