Οι καμπάνιες SEO και οι καμπάνιες PPC μπορεί να είναι ξεχωριστά κανάλια marketing με μοναδικούς ρόλους και σκοπούς, αλλά και τα δύο παίζουν για την ίδια ομάδα.
Τελικά, ο στόχος και του SEO και του PPC είναι να προσελκύσει ανθρώπους στο website σας.
Δεν χρειάζεται να επιλέξετε ανάμεσα σε SEO και PPC.
Μπορείτε να επωφεληθείτε και από τα δύο, ακόμη και με έναν χαμηλό προϋπολογισμό.
Ξεκινήστε με την ταξινόμηση των προτεραιοτήτων σας και την επιλογή των στρατηγικών σας με σύνεση.
Εδώ δίνονται μερικές συμβουλές και κόλπα που ανακάλυψα αναζητώντας μια νέα προοπτική για το συνδυασμό του PPC και του SEO για καλύτερα αποτελέσματα.

1. Νέες εφαρμογές για παλιά εργαλεία SEO

Οι long-tail SEO λέξεις-κλειδιά μπορεί να είναι ένα παλιομοδίτικο εργαλείο για ένα άτομο, αλλά ένα χρυσωρυχείο για κάποιο άλλο.
Οποιοδήποτε είδος ατόμου είστε, οι λέξεις-κλειδιά long-tail μπορούν να σας βοηθήσουν να εντοπίσετε αρνητικές λέξεις-κλειδιά που δεν λειτουργούν για την PPC καμπάνια σας.
Για παράδειγμα, οι χρήστες που αναζητούν [πώς να φτιάξω κάρτες γενεθλίων] δεν βλέπουν τις διαφημίσεις σας για [αγοράστε τις κάρτες γενεθλίων μας], λόγω των αρνητικών λέξεων-κλειδιών σας.


Ο προσδιορισμός των αρνητικών λέξεων-κλειδιών είναι κερδοφόρος για όλους, καθώς οι χρήστες δεν θα χάσουν χρόνο σε άσχετες πηγές και εσείς δεν θα πληρώνετε για περιττά κλικ.

2. Χρησιμοποιήστε με τον βέλτιστο τρόπο τα PPC δεδομένα σας

Δώστε προσοχή σε ένα διαφημιστικό κείμενο που να εκτελεί ιδιαίτερα καλά.
Διαμορφώστε το ώστε να έχει ένα SEO-φιλικό περιεχόμενο για να το αξιοποιήσετε στο έπακρο.
Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε τα καλύτερα PPC κείμενά σας στις ετικέτες περιγραφής meta tags για τον ιστότοπό σας.
Μια άλλη ιδέα είναι να παρακολουθείτε τα υψηλότερα CTR όσο αφορά τις διαφημίσεις δικτύου περιεχομένου, για να δείτε ποια θέματα είναι πιο δημοφιλή.
Αναπτύξτε αυτές τις ιδέες σε νέα θέματα για αναρτήσεις blog ή άρθρα για να προσελκύσετε περισσότερη οργανική κίνηση.

3. Οι λέξεις-κλειδιά είναι το παν

Η χρήση δεδομένων των λέξεων-κλειδιά από την PPC εκστρατεία σας για την ανάπτυξη ενός έξυπνου σχεδίου SEO δεν είναι μια νέα ιδέα, αλλά αξίζει να αναφερθεί.
Οι διαφημίσεις PPC παρέχουν έναν δοκιμασμένο και αληθινό τρόπο δοκιμής των λέξεων-κλειδιών σας.
Επιτρέπουν στους εμπόρους να δουν ποιες λέξεις έχουν ήδη αναζητηθεί, έχουν επιλεχθεί και ποιες έχουν οδηγήσει σε μετατροπή. Αυτές οι πληροφορίες βοηθούν στην απλοποίηση της διαδικασίας δημιουργίας της στρατηγικής SEO σας.
Μερικοί ιστότοποι δεν χρησιμοποιούν αρχικά διαφημίσεις, επιλέγοντας να επικεντρώσουν όλες τις προσπάθειες τους σε στρατηγικές SEO. Όταν τελικά αποφασίσουν να ξεκινήσουν μια καμπάνια PPC, θα έχουν ήδη διαθέσιμη μια λίστα με λέξεις-κλειδιά για οργανική μετατροπή.

Ποτέ δεν είναι αργά για να συνδυάσετε το SEO και το PPC για να επιτύχετε μια καλύτερη προβολή της ιστοσελίδας σας. Ωστόσο, η χρήση και των δύο στην αρχική στρατηγική μάρκετινγκ σας είναι η καλύτερη προσέγγιση.
Όταν συνδυαστούν, δεν θα χρειαστεί να περιμένετε έως ότου εμφανιστεί ο ιστότοπός σας σε οργανικά SERP για να λάβετε κάποια δεδομένα επισκεψιμότητας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;