Το ‘χουμε ξαναπεί πολλές φορές το bounce rate είναι ένας από τους δείκτες που πρέπει «να τα έχουμε καλά μαζί του» και φυσικά είναι ένα από τα λίγα πράγματα που θα πούμε «όσο πιο μικρό τόσο πιο καλά». Στο παρακάτω άρθρο θα δούμε πώς μπορούμε να μειώσουμε την εγκατάλειψη και να δημιουργήσουμε μια όσο το δυνατόν περισσότερο βελτιστοποιημένη εμπειρία εξόδου για τους πελάτες σας.

1. Πείτε στους χρήστες τι να περιμένουν πριν την έξοδο

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να μειώσετε την εγκατάλειψη είναι να πείτε στους χρήστες τι ακριβώς να περιμένουν πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας στο e shop σας και στη συνέχεια να αποφύγετε την εμφάνιση νέων πληροφοριών σχετικά με αυτές κατά τη διάρκεια της διαδικασίας παραγγελίας.

Για ορισμένα θέματα, αυτό σημαίνει πολύ απλά να συμπεριλάβετε την πλήρη τιμή στην σελίδα προορισμού. Για άλλα θέματα, αυτό μπορεί να είναι πιο περίπλοκο. Σε κάθε περίπτωση, αν ανεξαρτήτως θέματος αυτό γίνει επιτυχώς θα βοηθήσει στην άμεση αύξηση πωλήσεων του e shop.

Η τουριστική βιομηχανία έχει γίνει αρκετά καλή σε αυτό. Σε μια κατάσταση όπου υπάρχουν πολλά κόστη, θα περιλαμβάνεται το σύνολο των δαπανών στην τιμή που οι χρήστες βλέπουν και θα υπάρχει ένα σημείο όπου θα διευκρινίζεται το ποσοστό αυτό ως προς τις δαπάνες που περιλαμβάνονται:

Αν το κόστος θα εξαρτηθεί από μια μελλοντική μεταβλητή, τότε μπορείτε είτε να διευκρινίσετε ότι ένα μελλοντικό κόστος εξακολουθεί να είναι ακόμα ανοιχτό – «Τα έξοδα αποστολής δεν συμπεριλαμβάνονται» – ή μπορείτε να αλλάξετε το επιχειρηματικό μοντέλο σας για την εξάλειψη των μεταβλητών αυτών για το χρήστη.

2. Απλοποίηση και εξορθολογισμός της διαδικασίας εξόδου

Η διαδικασία πληρωμής θα πρέπει να είναι απλή και διαισθητική. Μερικές φορές υπάρχουν περιττά βήματα ή απαιτήσεις που πρέπει να εξαλειφθούν, αλλά την ίδια στιγμή, η τοποθέτηση όλων των στοιχείων σε μία σελίδα δεν είναι πάντα η σωστή απάντηση. Φροντίστε κατά την κατασκευή e shop να έχετε προβλέψει να καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερες από τις ανάγκες σας.

3. Εξαλείψτε όλα τα σφάλματα εξόδου

Αυτό είναι κάτι πραγματικά απλό εννοιολογικά. Μηδενίστε τα σφάλματα λαθών.

Να θυμάστε ότι, ενώ τα πράγματα λειτουργούν ομαλά στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome στην επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή σας, όταν αλλάζετε προγράμματα περιήγησης και συσκευές, σφάλματα μπορεί να εμφανιστούν, και υπάρχουν πολλές διαφορετικές συσκευές που χρησιμοποιούνται.

Ένας πελάτης της Conversion Science είχε ένα περίεργο σφάλμα που εμφανιζόταν μόνο για τους επισκέπτες του Internet Explorer. Το γνωστό περιστρεφόμενο  εικονίδιο «σκέφτομαι» εμφανιζόταν αφού ο επισκέπτης επέλεγε την κατάστασή του. Αλλά αντί να εξαφανιστεί μετά την ενημέρωση των πληροφοριών εξόδου, ένα νέο περιστρεφόμενο εικονίδιο εμφανιζόταν. Αυτό συνέβαινε κάθε λίγα δευτερόλεπτα. Αυτό το σφάλμα εξόδου συνέβη μόνο στον Internet Explorer. Κάθε λίγα δευτερόλεπτα, ένα περιστρεφόμενο εικονίδιο εμφανιζόταν στη σελίδα. Τραγικό; Ναι, ήταν και οδήγησε σε ζημιά δεκάδων χιλιάδων δολαρίων.

4. Προσφέρετε Εμπιστοσύνη Μέσα Από Τη Διαδικασία Εξόδου

Είναι εύκολο να ξεχάσετε ότι η «μετατροπή» δεν είναι η στιγμή που κάποιος κάνει κλικ στο κουμπί «Αγορά» στη σελίδα προορισμού σας.

Δεν έχετε μια πραγματική μετατροπή μέχρις ότου μεταφερθούν τα χρήματα.

Κατά συνέπεια, θα πρέπει να δείτε την διαδικασία πληρωμής ως προέκταση της σελίδας προορισμού, και ακριβώς όπως θέλουμε να καθιερώσουμε και να οικοδομήσουμε εμπιστοσύνη στη σελίδα προορισμού και στον προηγούμενο σύνδεσμο, θέλουμε να συνεχίσουμε την οικοδόμηση εμπιστοσύνης κατά τη διάρκεια της ίδιας της διαδικασίας της παραγγελίας. Άλλωστε όπως έχουμε ξαναπεί, και στο digital marketing, το χτίσιμο μιας σχέσης εμπιστοσύνης είναι από τα πιο βασικά κριτήρια για την επιτυχία.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;