#1: Χρησιμοποιήστε σύντομες περιλήψεις στο Twitter

Το Twitter πάντα ξεχώριζε από τα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, λόγω του ορίου των 140 χαρακτήρων του (που περιλαμβάνει τα κενά και τους χαρακτήρες σε συνδέσμους και εικόνες). Αναγκάζει τους εμπόρους να επιλέξουν τα λόγια τους με σύνεση.

Ένας καλός τρόπος για να επαναπροσδιορίσετε το περιεχόμενο για το Twitter είναι να χτενίστε καλύτερε τις περιλήψεις ή τα στατιστικά σας. Οι σύντομες γραμμές λειτουργούν καλύτερα στο Twitter, σε αντίθεση με οποιοδήποτε άλλο δίκτυο που χρησιμοποιείτε.

Για παράδειγμα, αντί να κάνει tweeting τον τίτλο του άρθρου τους, η FastCompany έγραψε μια περίληψη του. Είναι άμεσο, χτυπάει εκεί που πρέπει και αντιμετωπίζει ένα επίκαιρο αντικείμενο τα Millennials είναι συχνά θέμα των συνομιλιών μάρκετινγκ.

#2: Να είστε ομιλητικός στο Facebook

Η ροή ειδήσεων του Facebook έχει περάσει από πολλούς σχεδιασμούς και αλλαγές αλγορίθμου, αλλά για τους περισσότερους χρήστες είναι ακόμα ένα καλό μείγμα δουλειάς και ευχαρίστησης. Αυτό είναι και το λεπτό σημείο που έχει αναδείξει το Social media marketing σε μια από τις βασικές υπηρεσίες του digital marketing.

Καθώς δεν θέλετε να διαταράξετε αυτήν την ισορροπία (μπορεί να χάσετε fans), τα μηνύματα σας σχετικά με το μάρκετινγκ πρέπει να εναρμονιστούν με τις ενημερώσεις κατάστασης φίλων και οικογένειας, ενώ παράλληλα ενθαρρύνουν τα click-throughs.

Αν συνηθίζετε να περνάτε τα μηνύματα marketing σας στο Facebook, χρησιμοποιήστε έναν ομιλητικό τόνο. Οι ενημερώσεις σας θα είναι λιγότερο ανεπιθύμητες για τους ακολούθους σας και θα ταιριάζουν καλύτερα με το υπόλοιπο της τροφοδοσίας ειδήσεων.

#3: Προσκαλέστε επαγγελματικές συζητήσεις στο LinkedIn

Το LinkedIn είναι γνωστό ως τόπος δικτύωσης και προσλήψεων. Είναι επίσης ένα μέρος για τους εμπειρογνώμονες της βιομηχανίας ώστε να μοιραστούν περιεχόμενο και να συζητήσουν νέες τάσεις.

Λάβετε υπόψη ότι ως επαγγελματική πλατφόρμα, το LinkedIn έχει ένα διαφορετικό τόνο από ότι άλλα κοινωνικά κανάλια. Η δημιουργία συζητήσεων γύρω από περιεχόμενο που σχετίζεται με τη βιομηχανία σας είναι μια βέλτιστη πρακτική.

Για να επαναπροσδιορίσετε το περιεχόμενο εδώ, βεβαιωθείτε ότι είναι σχετικό με τον κλάδο σας και ξαναγράψετε το με έναν τρόπο που να προσκαλεί σχολιασμό.

#4: Μοιραστείτε Δυνατές Εικόνες στο Google+

Σε σύγκριση με το Facebook και το Twitter, το Google+ είναι ένα σχετικά νέο κοινωνικό δίκτυο. Ενώ μπορεί να μοιάζει το ίδιο με άλλες πλατφόρμες, οι έμποροι κοινωνικής δικτύωσης δεν θα πρέπει να θεωρήσουν ότι οι ίδιες τακτικές θα λειτουργήσουν εδώ.

Ένα θετικό του Google+ είναι η έμφαση που δίνει στις εικόνες. Στην πραγματικότητα, αυτό είναι ένα από τα λίγα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα που σας επιτρέπει να μοιράζεστε κινούμενες εικόνες GIF στους fans σας. (Το Twitter σας επιτρέπει επίσης να το κάνετε αυτό.)

Δεδομένης της σημασίας των εικόνων στο Google+, φροντίστε το περιεχόμενό σας να περιλαμβάνει εικόνες που αφηγούνται μια ιστορία και που συμπληρώσουν το μήνυμά σας.

#5: Συμπεριλάβετε Hashtags στο Instagram

Το Instagram σχετίζεται με τις εικόνες και τα βίντεο-και τα hashtags. Όλο και περισσότεροι έμποροι και χρήστες, συμπεριλαμβάνουν hashtag στις λεζάντες τους, ώστε να μπορούν αυτές να είναι μέρος μεγαλύτερων συνομιλιών.

Όταν επαναπροσδιορίζετε το περιεχόμενό σας για το Instagram, επωφεληθείτε από τα hashtags. Είναι ένας εύκολος τρόπος για τους χρήστες να βρίσκουν και να μοιράζονται το περιεχόμενό σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;