Μια μαύρη λίστα είναι μια λίστα διευθύνσεων IP ή τομέων που είναι γνωστοί ανεπιθύμητοι χρήστες.

Οι περισσότεροι πάροχοι γραμματοκιβωτίων αναφέρουν πολλαπλές μαύρες λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να προσδιορίσουν τη φήμη του αποστολέα μιας μάρκας και να αποφασίσουν αν θα τους αφήσουν να στείλουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους κατόχους τους.

Πώς να αποφύγετε μια μαύρη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Να έχετε μόνο τις επαφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν εγγραφεί στο πρόγραμμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

Να μην αποστέλλονται ποτέ επαφές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που «έρχονται» από ιστοσελίδες, πηγές τρίτου μέρους ή από λίστες επαφών που αγοράστηκαν.

Φαίνεται προφανές, αλλά το ευκολότερο και πιο κρίσιμο βήμα που μπορείτε να κάνετε για να αποφύγετε μαύρες λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι να στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στους ανθρώπους που έχουν εγγραφεί στα ηλεκτρονικά ταχυδρομεία σας.

Επειδή ζούμε σε έναν κόσμο όπου μόνο το 4% των πολιτών πιστεύει ότι οι διαφημιστές ασκούν το επάγγελμά τους με ακεραιότητα, ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσετε μια βάση δεδομένων επαφών είναι ο σκληρός και ειλικρινής τρόπος – η συλλογή ηλεκτρονικών διευθύνσεων με οργανικό τρόπο.

Καθαρίστε τις λίστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε τακτική βάση.

Η οικοδόμηση μιας λίστας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να σας κάνει να νιώθετε πετυχημένος και περήφανος, αλλά πρέπει να απαλλαγείτε από τις μη χρήσιμες επαφές.

Στη βάση δεδομένων σας, κάθε επαφή που δεν έχει συνδεθεί με το πρόγραμμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ή δεν άνοιξε ένα από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε ένα χρόνο θα μπορούσε ενδεχομένως να είναι μια ανακυκλωμένη παγίδα ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

Για να αποφύγετε την αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε ανακυκλωμένες παγίδες ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, εκτελέστε εφάπαξ καμπάνιες επαναπροσδιορισμού με τις ανενεργές επαφές σας. Εναπόκειται σε εσάς να αποφασίσετε πόσο χρονικό διάστημα η αποσύνδεση μιας επαφής με το πρόγραμμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας θα θεωρηθεί ανενεργή επαφή, αλλά αν δεν ανοίξουν το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επανασύνδεσης, ίσως είναι ένα σημάδι για να το αφαιρέσετε από τη λίστα.

Επικυρώστε τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των νέων συνδρομητών σας.

Μερικές φορές, οι χρήστες θα προσπαθήσουν να εγγραφούν στο πρόγραμμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, αλλά να κάνουν λάθος κατά την εισαγωγή των στοιχείων επικοινωνίας τους στη φόρμα σας. Άλλες φορές, εάν το επιχειρησιακό σας μοντέλο απαιτεί από τους ανθρώπους να εισαγάγουν με μη αυτόματο τρόπο τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους σε μια συσκευή, μπορούν επίσης να κάνουν λάθος.

Πώς να βγείτε από μια μαύρη λίστα μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Εάν στέλνετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω μιας κοινόχρηστης διεύθυνσης IP του παροχέα υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και παίρνετε στη μαύρη λίστα, είναι η δουλειά του παροχέα υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας να διαγράψει τη διεύθυνση IP που μοιράζεται.

Παρόλ αυτά ένα domain που στέλνει ανεπιθύμητο περιεχόμενο από μια κοινή διεύθυνση IP, ο παροχέας του δικού σου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μπορεί να τη βάλει ολόκληρη στη μαύρη λίστα.

Έτσι, αν οι ενέργειές σου στείλουν στη μαύρη λίστα την κοινή σου IP, ο παροχέας σου έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη συνδρομή σου ή να απαιτήσει αποκατάσταση.

1. Spam Rehab

Για να βγείτε από τις περισσότερες μαύρες λίστες, πρέπει να εργαστείτε απευθείας με τους χειριστές μαύρης λίστας και να αποδείξετε σε αυτούς ότι είστε πραγματικά ένας αξιόπιστος αποστολέας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό ακολουθώντας τις βέλτιστες πρακτικές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο, κάτι που μοιάζει με το να εισάγετε ένα πρόγραμμα αποκατάστασης ανεπιθύμητης αλληλογραφίας.

2. Καμπάνιες Pass

Ένας άλλος τρόπος για να «καθαρίσετε» το domain σας είναι η εκτέλεση καμπανιών pass. Τι σημαίνει αυτό; Όταν μπείτε στη μαύρη λίστα, ο πάροχος υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας θα εντοπίσει την καμπάνια που προκάλεσε τη ζημιά, επιτρέποντάς σας να φτιάξετε μια νέα λίστα επαφών.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;