Στο διαδικτυακό μάρκετινγκ, μια σελίδα προορισμού, μερικές φορές γνωστή ως «σελίδα συλλογής οδηγών», «στατική σελίδα» ή «σελίδα προορισμού», είναι μια ενιαία ιστοσελίδα που εμφανίζεται ως απάντηση σε κλικ σε ένα αποτέλεσμα αναζήτησης βελτιστοποιημένο από την μηχανή αναζήτησης, προώθησης, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μάρκετινγκ ή ηλεκτρονικής διαφήμισης.

Οι σελίδες προορισμού συχνά συνδέονται με κοινωνικά μέσα, εκστρατείες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή εκστρατείες μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης, προκειμένου να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων. Ο γενικός στόχος μιας σελίδας προορισμού είναι να μετατρέψει τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σε πωλήσεις ή οδηγούς.

Υπάρχουν δύο τύποι σελίδων προορισμού: αναφοράς και συναλλαγής/διαπραγμάτευσης.

Μια σελίδα προορισμού αναφοράς παρουσιάζει πληροφορίες σχετικές με τον επισκέπτη. Οι σελίδες αυτές μπορούν να εμφανίζουν κείμενο, εικόνες, δυναμικές συλλογές σχετικών συνδέσμων ή άλλα στοιχεία.
Ο σκοπός της σελίδας προορισμού διαπραγμάτευσης είναι να πείσει έναν επισκέπτη να αναλάβει δράση, συμπληρώνοντας μια συναλλαγή. Αυτό επιτυγχάνεται με την παροχή μιας φόρμας που πρέπει να συμπληρωθεί.
Είτε δημιουργείτε μια σελίδα προορισμού για πρώτη φορά είτε για μια δισεκατομμυριοστή φορά, είναι εύκολο να ξεχάσετε κάτι.

Είναι μόνο ένας τύπος σελίδας στην ιστοσελίδα σας, αλλά υπάρχουν πολλά κινούμενα μέρη, για αυτό χρειάζεται για να κάνετε διάφορα «ζογκλερικά» για να φτιαχτεί όπως πρέπει. Από αυτά τα κινούμενα μέρη άλλα είναι πιο σημαντικά από κάποια άλλα και εάν χαθούν στη διαδικασία κατασκευής, μπορείτε να χάσετε τις πολύτιμες μετατροπές.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βεβαιωθείτε ότι κάνετε αυτά που πρέπει κατά την οικοδόμηση μιας σελίδας προορισμού είναι να έχετε μια λίστα ελέγχου, εύχρηστη για όλα τα πράγματα που πρέπει να κάνετε.

Με αυτόν τον τρόπο, οποιαδήποτε στιγμή θέλετε να δημοσιεύσετε μια σελίδα προορισμού, μπορείτε να κάνετε γρήγορη σάρωση όλων των βασικών στοιχείων για να τη βελτιστοποιήσετε. Και να προσελκύσετε έτσι τους πελάτες στους οποίους βασίζεται η επιχείρησή σας.

Λάβετε υπόψη ότι αυτή η λίστα ελέγχου είναι ένα κομβικό σημείο. Υπάρχουν και άλλα βήματα για την εταιρεία και την τεχνολογία που πρέπει να ακολουθήσετε όμως, καθώς βελτιστοποιείτε τις σελίδες προορισμού που θέλετε δουλέψουν με επιτυχία.

Πως να χτίσετε μια σελίδα προορισμού.

1. Δημιουργήστε έναν τίτλο χρησιμοποιώντας λέξεις που μπορούν να ενεργοποιηθούν, με βάση την αξία τους.
2. Βεβαιωθείτε ότι ο τίτλος ταιριάζει με το αντίγραφο πηγής.
3. Γράψτε μια υπο-επικεφαλίδα που περιγράφει συνοπτικά το όφελος της προσφοράς.
4. Βελτιστοποιήστε τον τίτλο της σελίδας, τη διεύθυνση URL και την περιγραφή meta για αναζήτηση.
5. Συμπεριλάβετε μια εικόνα που δείχνει στους χρήστες τι θα λάβουν αφού συμπληρώσουν τη φόρμα σελίδας προορισμού.
6. Βελτιστοποιήστε το alt-text της εικόνας σας.
7. Προσαρμόστε το κουμπί αποστολής σας.
8. Αφήστε τη φόρμα σας να προσφέρει τη δυνατότητα οι επισκέπτες της σελίδας σας να έχουν λόγο να γυρίσουν ξανά και ξανά.
9. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο της σελίδας προορισμού σας μπορεί να περάσει τις αναγκαίες δοκιμές ώστε να λειτουργεί σωστά όταν πρέπει.
10. Αφαιρέστε την επάνω μπάρα μενού πλοήγησης.
11. Κάντε τη διάταξη της σελίδας σας φιλική προς τις κινητές συσκευές.
12. Βεβαιωθείτε ότι το έξυπνο περιεχόμενο περιέχει λογικά μοντέλα εξατομίκευσης.
13. Ορίστε μια σελίδα ευχαριστιών και / ή μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
14. Τα bullet points και οι αριθμοί βοηθούν τους επισκέπτες να εστιάσουν στο μήνυμα που θέλετε να επικοινωνήσετε και να καταλάβουν ευκολότερα το προϊόν και τις υπηρεσίες σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;