Πώς οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται το SEO ανά ειδικότητα.

Το να πειστούν τα στελέχη μιας εταιρείας ότι το SEO είναι ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία μιας ολιστικής στρατηγικής digital marketing για την την επίτευξη των κυριότερων στόχων της επιχείρησης και την αύξηση επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας (και συνεπώς των πελατών, των πωλήσεων και των εσόδων) δεν είναι εύκολο. Αυτό συμβαίνει γιατί η κάθε ειδικότητα και το κάθε στέλεχος σε μια επιχείρηση, θα δει τα πράγματα από τη δική του πλευρά.

Για εμένα προσωπικά αναμφίβολα απογοητευτικό είναι το γεγονός ότι τα περισσότερα στελέχη δεν καταλαβαίνουν τη σημασία του SEO. Παρόλα αυτά και μετά από τόσα χρόνια που ασχολούμαι με αυτό, έχω χωρίσει τις ειδικότητες ανά ενδιαφέρον. Αυτό με βοηθάει για τα πράγματα που εκ των προτέρων ξέρω ότι θα με ρωτήσουν. Και έτσι, τις περισσότερες φορές έχω έτοιμες τις απαντήσεις για τις ερωτήσεις τους.

Πώς οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται το SEO ανά ειδικότητα

Όσοι είναι υπεύθυνοι για τη λήψη αποφάσεων και όχι για την επίλυση προβλημάτων θα ρωτήσουν:

  • Γιατί πρέπει να επενδύσουμε στο SEO αντί του Adwords;
  • Αυτό θα είναι κερδοφόρο;
  • Έχει αποδεδειγμένα αποτελέσματα;
  • Ποια είναι η επιτυχία για εσάς;
  • Ποιοι είναι οι στόχοι για σας;

Οικονομικοί και λοιποί που ασχολούνται με τη μείωση του κόστους. Θα ρωτήσουν:

  • Πόσο θα μας κοστίσει;
  • Μπορούν να επιτευχθούν παρόμοια αποτελέσματα με μειωμένο κόστος;
  • Ποιο επίπεδο δαπανών θα μεγιστοποιήσει την απόδοση επένδυσης (ROI);

Από το Εμπορικό Τμήμα θα θέλουν να διασφαλίσουν ότι τα μηνύματα της εταιρείας θα διανεμηθούν σε στοχευμένο κοινό προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι των πωλήσεων. Έτσι, θα ρωτήσουν:

  • Πόσες περισσότερες επισκέψεις θα μας φέρει;
  • Τι θα κάνει αυτό όσο αφορά την προώθηση της επωνυμίας μας;
  • Τι κάνει ο ανταγωνισμός μας;

Οι διευθύνοντες σύμβουλοι είναι απίστευτα απασχολημένοι. Πολύ απλά, δεν ενδιαφέρονται για λεπτομέρειες, και δεν ενδιαφέρονται για τακτικές (επειδή απλά δεν έχουν χρόνο για να ασχοληθούν με αυτά). Τι τους ενδιαφέρει; Τα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, ο Διευθύνων Σύμβουλος ενός μεγάλου ασφαλιστικού οργανισμού βρίσκεται στο γραφείο του και αναζητά στη Google τον όρο “Ασφαλιστικές εταιρείες”. Η επιτυχία για αυτόν είναι να δει την εταιρεία του να βρίσκεται στην 1η θέση στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Δεν θέλει να ξέρει πώς επιτεύχθηκε, αλλά για όσο διάστημα αυτό είναι το αποτέλεσμα, θα είναι ευτυχής στο να επενδύσει.

Από όποια πλευρά και να το δεις, το SEO παραμένει η ναυαρχίδα του Digital Marketing με αποδεδειγμένη επιτυχία και κερδοφορία για όποια επιχείρηση επενδύσει σε αυτό. Αρκεί να υπάρχει ο σχεδιασμός της κατάλληλης στρατηγικής από μια έμπειρη εταιρεία digital marketing και η επιτυχημένη καμπάνια SEO, θα είναι γεγονός!

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.