Υπάρχουν μερικοί κανόνες που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να λειτουργεί θετικά για τις μηχανές αναζήτησης και τους πραγματικούς πελάτες σας και θα σας βοηθήσει σε μια καλύτερη ταξινόμηση στα αποτελέσματα αναζήτησης Google.

Αλλάξτε την προοπτική σας

OK, το καταλαβαίνουμε. Έχετε μια φοβερή επιχείρηση και θέλετε να μιλήσετε στον κόσμο για αυτήν.
Αλλά θα πρέπει να αλλάξετε την προοπτική σας όταν γράφετε για το site σας περιεχόμενο για SEO. Πρέπει να δείτε τα πράγματα από την οπτική γωνία των πελατών σας και, το πιο σημαντικό, πρέπει να γράψετε πράγματα που σχετίζονται με την άποψή τους.

Λέξεις-κλειδιά έναντι θεμάτων / έναντι σχέσεων

Υπήρξε μια εποχή που η «πυκνότητα των λέξεων-κλειδιών» σήμαινε πολλά για το SEO μιας ιστοσελίδας. Θα μπορούσατε να πείτε ότι αυτό θεωρούταν το «κλειδί» για το επιτυχημένο SEO. Υπήρχε μεγάλη έμφαση στο ποιες λέξεις-κλειδιά θα ήταν οι πιο προσοδοφόρες, πόσο συχνά εμφανίζονταν σε μια σελίδα, το σημείο που εμφανίζονταν στη σελίδα, και τις ακριβείς λέξεις που περιλαμβάνονταν στους συνδέσμους. Δεν λέω ότι αυτά τα πράγματα πλέον δεν έχουν αποτέλεσμα και δεν προκαλούν αντίκτυπο, γιατί με κάποιο τρόπο βοηθούν. Απλώς δεν πρέπει να είναι η πρώτη σας προτεραιότητα.

Οι λέξεις-κλειδιά μπορεί να μην έχουν την ίδια βαρύτητα όπως παλιά. Ναι, είναι σημαντικές, αλλά ο τύπος τους δεν είναι σαφώς καθορισμένος. Η Google εξετάζει πολλά περισσότερα πράγματα από την απλή χρήση των λέξεων-κλειδιών. Εξετάζει επίσης την υποστήριξη των λέξεων-κλειδιών. Επομένως, μην χάσετε χρόνο με το να χρησιμοποιήσετε κάθε πιθανή μορφή της λέξης-στόχου κάπου στο περιεχόμενό σας. Αντί αυτού, επικεντρωθείτε στη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου ιστοσελίδας που καλύπτει αποτελεσματικά το θέμα χρησιμοποιώντας τις καλύτερες λέξεις υποστήριξης.

Συμπληρωματικό Περιεχόμενο

Αυτό είναι κάτι που δεν το ακούτε αρκετά συχνά, αν και η Google αναγνωρίζει ότι μπορεί να συμβάλει σε μια καλή εμπειρία χρήστη, καθιστώντας το αναπόσπαστο μέρος μιας σελίδας «υψηλής ποιότητας». Και οι ιστοσελίδες υψηλής ποιότητας είναι αυτό που η Google θέλει να κατατάξει.

Τι εννοούμε συμπληρωματικό περιεχόμενο;

Βασικά, αυτό είναι οποιοδήποτε χαρακτηριστικό που έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει τους χρήστες να βρουν το «δρόμο» και να πλοηγηθούν και σε άλλα σημεία της ιστοσελίδας σας, είτε πρόκειται για το blog σας, για ένα call to action, για μια λήψη, είτε για οποιοδήποτε από τα προϊόντα σας. Αυτό δεν σχετίζεται μόνο με τη σύνδεση με άλλα άρθρα. Ένα χρήσιμο συμπληρωματικό περιεχόμενο πρέπει να είναι σχετικό με το περιεχόμενο και τον σκοπό της σελίδας και να προσφέρει στον χρήστη κάτι ουσιαστικό. Μπορείτε να θεωρήσετε το YouTube ως την κατευθυντήρια αρχή εδώ. Κάθε σελίδα σε αυτήν την πλατφόρμα είναι 90% συμπληρωματικό περιεχόμενο. Οι χρήστες βασίζονται σε αυτό για να ανακαλύψουν το επόμενο βίντεό τους και αυτό τους κρατάει στον ιστότοπο, καθώς εξερευνούν όλα όσα μπορούν. Όπως και με οτιδήποτε άλλο, όμως, πρέπει να προσέχετε πώς το χρησιμοποιείτε. Με πάρα πολύ συμπληρωματικό περιεχόμενο περνάτε από το «χρήσιμο» ακριβώς στη μέση του «απόσπαση προσοχής.» Και αυτό δεν είναι κάτι που η Google θέλει να προωθήσει.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;