Η «τρέλα» που έχετε αντιληφθεί να επικρατεί για την online προώθηση μιας επιχείρησής μέσω των Social media, δεν είναι τάση, δεν είναι μόδα, είναι ανάγκη. Τα Social media είναι το καθημερινό σημείο συγκέντρωσης εκατομμυρίων καταναλωτών. Πως είναι δυνατόν λοιπόν να απουσιάζει από εκεί μια επιχείρηση που αναζητά πελάτες;

Καθώς προσπαθείτε να αναπτύξετε την επιχείρηση σας με διάφορα εργαλεία του digital marketing, η κορυφαία προτεραιότητά σας πρέπει να είναι η οικοδόμηση μιας διαχρονικής σχέσης με τον πελάτη σας.

Σε αυτή την κατεύθυνση θα πρέπει:

✔ Να είστε δημιουργικοί

✔ Να είστε διασκεδαστικοί και προσεκτικοί.

Δοκιμάστε μερικές από τις παρακάτω ιδέες για να προσελκύσετε θαυμαστές και ακόλουθους στο να αλληλεπιδράσουν με την επιχείρησή σας:

 Προσφέρετε ειδικές προσφορές στους διαδικτυακούς θαυμαστές / ακόλουθους. Δημοσιεύστε κωδικούς κουπονιών. Κάντε αναφορά σε προσφορές μόνο για το κοινό σας.

✔ Δημοσιεύστε βίντεο στο YouTube. Συμπεριλάβετε συνδέσμους στις αναρτήσεις σας σε βίντεο που να προωθούν τα προϊόντα σας.

✔ Απαντήστε στις ερωτήσεις και τις ανησυχίες των πελατών. Συμμετάσχετε σε συνομιλίες μαζί τους και διατηρήστε θετικές αλληλεπιδράσεις.

✔ Δημοσιεύστε πληροφορίες και ερωτήσεις για να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των θαυμαστών / ακόλουθων.

✔ Συνδεθείτε με άλλες επιχειρήσεις και σημαντικές παρουσίες στο διαδίκτυο. Ο καθένας στο διαδίκτυο έχει τη δική του ατζέντα. Προσπαθήστε όσο περισσότερο μπορείτε να υποστηρίζετε άλλους και θα λάβετε υποστήριξη σε αντάλλαγμα.

Το κλειδί για επιτυχία στο Social media marketing είναι η συζήτηση. Πρέπει να συνεργαστείτε με το κοινό σας.

Αυτό είναι το μυστικό για τη διαμόρφωση μιας σχέσης με τους θαυμαστές/ακόλουθους σας που θα τους μετατρέψει σε πιστούς πελάτες.

✔ Προσπαθήστε να κάνετε online ότι ακριβώς θα κάνατε και στην πραγματική ζωή. Οι διαδικτυακές σας αλληλεπιδράσεις μπορούν να γίνουν με παρόμοιο τρόπο όπως στην καθημερινότητα. Βρείτε τους πελάτες σας, «εμπλέξτε» τους, προσκαλέστε τους να ελέγξουν τις προσφορές σας και βρείτε τον τρόπο ή τους τρόπους προκειμένου να ανοίξετε τον δρόμο για να υπάρξει άμεσα επικοινωνία μαζί σας. Ότι ακριβώς δηλαδή θα κάνατε και εσείς προσωπικά στον φυσικό κόσμο.

✔ Όταν δημοσιεύετε, να έχετε το κοινό σας στο μυαλό σας. Τι τους αρέσει; Τι τους ενδιαφέρει; Δημοσιεύστε ερωτήσεις που «σηκώνουν» συζήτηση, ενδιαφέροντα νέα, ακόμα και δημοσκοπήσεις για να ενθαρρύνετε τη συζήτηση. Δημοσιεύστε φωτογραφίες άλλων πελατών με το προϊόν σας. Δώστε σε όλους την ευκαιρία να συμμετάσχουν στη ροή σας ζητώντας υποβολές ή προτάσεις.

✔ Δημοσιεύστε πληροφορίες για να εκπαιδεύσετε αλλά και να ψυχαγωγήσετε το κοινό σας. Διατηρήστε τις δημοσιεύσεις ειλικρινείς και με χιούμορ. Αν καταφέρετε να βάζετε ένα χαμόγελο στα πρόσωπα των ακολούθων σας, είναι πιο πιθανό να αρχίσουν άμεσα μια σχέση μαζί σας.

Ζούμε σε έναν κόσμο όπου όλοι έχουν τα smartphones μαζί τους ανά πάσα στιγμή, επειδή δεν θέλουμε να χάσουμε ούτε μια ενημέρωση. Αν η επιχείρησή σας δεν χρησιμοποιεί αυτήν την περίοδο επαγγελματικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι καιρός να ξεκινήσετε. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα σημαντικό εργαλείο digital marketing και μπορούν να διατηρήσουν την επιχείρησή σας σχετική καθώς εμπλέκεστε με τους πελάτες σας και με άλλους στη βιομηχανία.

Για να έχετε άμεσα αποτελέσματα ζητήστε τη βοήθεια επαγγελματιών του χώρου. Ένα πεπειραμένο γραφείο Digital Agency θα σας βοηθήσει σχεδιάζοντας για εσάς την κατάλληλη στρατηγική.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;