Στο Digital marketing είναι γνωστό πως μετράμε και καταγράφουμε τα πάντα. Σε αυτό το άρθρο θα ασχοληθούμε με τις μετρήσεις που μπορούν και πρέπει να γίνονται στο περιεχόμενο που επικοινωνείτε τόσο στον ιστότόπο σας όσο και στα κανάλια σας στα Social media.

«Κοινωνική ώθηση» της ιστοσελίδας σας

Η πιο συνηθισμένη μέτρηση της κοινωνικής ανάπτυξης και προσέγγισης του κοινού που μπορείτε να υπάρξει ως αποτέλεσμα των ενεργειών του Social media marketing, είναι μέσω της στιγμιαίας απεικόνισης του αριθμού των fans/followers, likes που έχετε στις σελίδες σας στα Social media, των κοινοποιήσεων/μου αρέσει/+1/κτλ. που λαμβάνει κάθε δημοσίευση σας και κάθε δεδομένο κομμάτι περιεχομένου. Το κοινό στα Social media πρέπει να αυξάνεται, το ίδιο και η αλληλεπίδραση του κοινού με το κανάλι σας.

Υπάρχουν πολλά εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να συγκεντρώσετε αυτές τις πληροφορίες και πολλές εταιρείες τα χρησιμοποιούν τακτικά, αλλά η συνολική κοινωνική τάση είναι αυτή που θα σας δώσει πραγματικά πολύτιμα δεδομένα.

Κοιτώντας το περιεχόμενό ανά URL και σε μηνιαία βάση, θα έχετε μια πραγματική αίσθηση για την πραγματική δυναμική της στρατηγικής του περιεχομένου του website σας. Δεν θέλετε να εστιάσετε αυστηρά στην αρχική σας σελίδα ή στην πιο πρόσφατη ανάρτηση του blog σας. Κοιτάξτε το site ευρέως, ως σύνολο, για να έχετε μια καλύτερη εικόνα.

Αυτό θα σας βοηθήσει να ανακαλύψετε τι είναι εντελώς αδιάφορο, τι είναι στάσιμο και τι λαμβάνει την μεγαλύτερη προσοχή. Στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα δεδομένα για να προσδιορίσετε γιατί κάποια πράγματα λειτουργούν καλύτερα από άλλα και, στη συνέχεια, να κάνετε τις απαραίτητες αλλαγές για να βελτιώσετε τη συνολική online διαφήμιση σας. Επίσης, θα σας βοηθήσει να ακολουθήσετε το ρεύμα, να βρείτε τη σωστή ώθηση και να δείτε πραγματικά τη διαφορά.

Υπάρχουν μερικά απλά βήματα για να καθορίσετε τον τρόπο με τον οποίο η κοινωνική δέσμευση με τον ιστότοπό σας είναι δημοφιλής.

• Σύνταξη διευθύνσεων URL (χρησιμοποιώντας εργαλεία όπως το Screaming Frog, XML sitemaps κ.λπ.)
• Αποθήκευση διευθύνσεων URL (διαβάστε το άρθρο μας για προτάσεις σχετικά με τα καλύτερα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στα Social media)
• Επαναλάβετε την ανάλυση σε μηνιαία βάση

Κοινωνική ώθηση εξωτερικού περιεχομένου

Παρόλο που είναι σημαντικό να γνωρίζετε τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες ανταποκρίνονται στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, είναι εξίσου σημαντικό να μάθετε πώς ανταποκρίνονται με το υλικό που δημοσιεύετε σε όλο τον ιστότοπο. Μπορείτε να πάτε ένα βήμα πέρα από αυτό, όμως, και να δείτε πώς ο ανταγωνισμός χρησιμοποιεί το περιεχόμενό του για να φτάσει στο ίδιο κοινό-στόχο.

Το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας εδώ είναι λίγο πολύ το ίδιο όπως και για την παρακολούθηση των κοινωνικών τάσεων στο δικό σας site. Αρχίζει με:

• Σύνταξη διευθύνσεων URL (Right Intel, Screaming Frog, BuzzStream και άλλα εργαλεία είναι χρήσιμες επιλογές)
• Αποθήκευση διευθύνσεων URL (ομοίως με παραπάνω)
• Ανάλυση για νέες ευκαιρίες κάθε μήνα

Δημιουργία Νέων Συνδέσμων (Μηνιαία)

Οι περισσότερες εταιρείες θα δουλέψουν σκληρά για να παρακολουθήσουν τον συνολικό αριθμό των συνδέσμων που οδηγούν στον ιστότοπό τους, αλλά μπορείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με την τρέχουσα συζήτηση που διεξάγεται γύρω από την εταιρεία σας εστιάζοντας περισσότερο στους συνδέσμους που εμφανίστηκαν τον τελευταίο μήνα.

Υπάρχει βέβαια και η επιλογή να συνεργαστείτε με μια αξιόπιστη εταιρεία digital marketing και να τους αφήσετε όλη τη φροντίδα της παρακολούθησης και της βελτιστοποίησης. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να παραμείνετε στην κορυφή των εξελίξεων και να βρείτε νέες ευκαιρίες για εταιρικές κοινωνικές προσδοκίες και περιεχόμενο.

Η διαδικασία για τον προσδιορισμό των νεότερων συνδέσμων είναι αρκετά απλή:

• Εξαγωγή των συνδέσμων σας κάθε μήνα με το αγαπημένο σας εργαλείο (Site Explorer, Majestic, SEO.com Insights κ.λπ. είναι όλες αποδεκτές επιλογές)
• Σύγκριση της έκθεσης αυτού του μήνα με του προηγούμενου μήνα για να διαχωρίσετε τους νέους και τους παλιούς.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;