Υπάρχει μια αγορά που πρέπει να αξιοποιηθεί και που αφορά την κοινότητα Instagram, αλλά για να πετύχει το digital marketing που τρέχετε, πρέπει να δημιουργήσετε και να συνεχίσετε να έχετε μια σοβαρή και επαγγελματική παρουσία. Ένας από τους απλούστερους τρόπους για να διατηρηθεί αυτή η παρουσία είναι μέσω των hashtags. Η χρήση των σωστών (και ακόμα καλύτερα, δημοφιλών) hashtags θα κάνει όλη τη διαφορά στον κόσμο σας. Χρησιμοποιήστε δημοφιλή hashtags μαζί με τα δικά σας hashtags που περιγράφουν καλύτερα τη φωτογραφία σας, όμως προσπαθήστε να αποφύγετε λάθη όπως αυτά που περιγράφουμε στο άρθρο μας «4 λάθη στο Instagram που σας κοστίζουν».

Ο Έλληνας γκουρού των Social media και ιδρυτής της VNGroup, Μιχάλης Πετιχάκης (διαθέτει περισσότερους από δύο (2) εκατομμύρια fans & followers σε δικές του σελίδες και λογαριασμούς στα κοινωνικά δίκτυα) έκανε μια έρευνα σχετική με το Instagram και δημοσίευσε πρόσφατα ότι οι εικόνες με hashtags είναι πιο πιθανό να λάβουν περισσότερα «Likes» από ό,τι αυτές χωρίς.

Μια καλή ιδέα για να βάλετε το κοινό σας σε διαδικασία αλληλεπίδρασης και «εμπλοκής», είναι μέσω της διαδικασίας σχολιασμού. Τραβήξτε μια εικόνα μιας νέας διαδικασίας ή ιδέας πάνω στην οποία εργάζεται η εταιρεία σας και ρωτήστε τους πελάτες σας τι σκέφτονται για αυτή.

Οι χρήστες του Instagram το κάνουν αυτό ήδη ανεβάζοντας φωτογραφίες από πράγματα που θεωρούν ότι είναι ενδιαφέροντα. Θα πρέπει να ακολουθείτε την ίδια προσέγγιση ως επιχείρηση. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο έχετε μια καλύτερη αίσθηση για το πού πηγαίνει η επιχείρησή σας, αλλά θα κερδίσετε επίσης σεβασμό από τους πελάτες επειδή τους δείχνετε ότι εκτιμάτε την άποψή τους.

«Να ομορφαίνετε το περιβάλλον»

Η δημιουργικότητα είναι το «κλειδί» όταν χρησιμοποιείτε το Instagram. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες σας είναι ελκυστικές οπτικά και ότι είναι σχετικές με το μήνυμα που προσπαθείτε να περάσετε. Το Instagram άρχισε επίσης πρόσφατα να επιτρέπει στους χρήστες να καταγράφουν και να δημοσιεύουν σύντομα βίντεο. Μπορείτε επίσης να ανεβάσετε βίντεο που έχετε τραβήξει εκτός της εφαρμογής, το οποίο σας δίνει περισσότερο δημιουργικό έλεγχο και μπορεί να είναι ιδανικό για να το χρησιμοποιήσετε σε online διαφημίσεις.

Ωστόσο, στο τέλος της ημέρας, ό,τι και αν δημοσιεύετε πρέπει να είναι οπτικά ελκυστικό, αλλιώς οι άνθρωποι δεν θα προσελκυσθούν από αυτό. Εάν δεν είστε βέβαιοι εάν η κατεύθυνση στην οποία έχετε επιλέξει να πάτε λειτουργεί, απλά ρωτήστε τους πελάτες σας.

Σχεδιάστε την «επίθεσή» σας

Τέλος, ένας από τους καλύτερους τρόπους να χρησιμοποιήσετε το Instagram προς όφελός σας είναι να μάθετε τι έχει ήδη δοκιμαστεί. Πρόσφατα δημοσίευτηκαν τα ευρήματά μιας μεγάλης έρευνας σχετικά με τις πρακτικές που χρησιμοποιούν οι top 500 Fortune επιχειρήσεις στο Instagram. Αυτό περιλαμβάνει τι φίλτρα χρησιμοποίησαν στα γραφικά τους, ποια ώρα δημοσιεύθηκαν και πού είχαν την μεγαλύτερη επιτυχία.

Το Instagram, όταν χρησιμοποιείται σωστά, μπορεί να είναι ένα μεγάλο όπλο στο «οπλοστάσιο» Social media marketing που διαθέτετε και η καλύτερη στιγμή για να ξεκινήσετε με αυτό είναι σήμερα. Μην φοβάστε να «παίξετε» με την εφαρμογή και να την κάνετε να λειτουργήσει προς όφελός σας.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;