Λάθος 1: Σκέφτεστε κενές ιδέες.
Όταν ξεκινάτε το blogging, οι ιδέες θα σας έρθουν σε τυχαίες στιγμές – στο ντους, όταν τρέχετε, όταν μιλάτε στο τηλέφωνο με τη μαμά σας. Ενώ οι ιδέες μπορεί να έρθουν σε τυχαίες στιγμές, αυτές δεν πρέπει ποτέ να είναι τυχαίες. Το ότι μπορεί να είναι μια καλή ιδέα γενικά δεν σημαίνει ότι είναι μια καλή ιδέα για την εταιρεία σας.

Λύση: Οι αναρτήσεις blog σας θα πρέπει όλες να εξυπηρετούν μεγαλύτερους εταιρικούς στόχους.

Ο λόγος που κάνετε blogging είναι για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας, άρα όλες οι ιδέες σας για τις αναρτήσεις blog θα πρέπει να σας βοηθήσουν να εξυπηρετήσετε αυτούς τους αναπτυξιακούς στόχους. Θα πρέπει να περιέχουν φυσικούς συνδέσμους σε θέματα του κλάδου σας και να αντιμετωπίζουν συγκεκριμένες ερωτήσεις και ανησυχίες για τις προοπτικές σας. Χρειάζεστε βοήθεια για να διαπιστώσετε ποιοι είναι αυτοί οι στόχοι και για το πώς να τους αντιμετωπίσετε; Συζητήστε με το διευθυντή σας σχετικά με τους μεγαλύτερους στόχους της εταιρείας και, στη συνέχεια, προγραμματίστε μια συνάντηση με κάποιον στην ομάδα πωλήσεων, για να μάθετε ποιες ερωτήσεις πραγματοποιούνται συχνότερα. Μετά από τις δύο συναντήσεις, θα πρέπει να γνωρίζετε ποιους στόχους πρέπει να επιτύχετε και να έχετε κάποιες ιδέες για το πώς θα τους επιτύχετε.

Λάθος 2: Το γράψιμό σας είναι πολύ άκαμπτο.
Η γραφή μιας δημοσίευσης blog είναι πολύ διαφορετική από τη σύνταξη ενός εντύπου. Αλλά όταν οι bloggers ξεκινούν για πρώτη φορά, συνήθως έχουν μόνο εμπειρία με τα τελευταία. Το πρόβλημα; Το ύφος της γραφής ενός έντυπου δεν είναι το ύφος της γραφής που οι άνθρωποι απολαμβάνουν να διαβάζουν. Ας είμαστε ειλικρινείς: Οι περισσότεροι από τους ανθρώπους που βλέπουν τη δημοσίευσή σας δεν πρόκειται να την διαβάσουν ολόκληρη. Αν θέλετε να διατηρήσετε το ενδιαφέρον τους, πρέπει να τους αναγκάσετε να συνεχίσουν να διαβάζουν γράφοντας σε ένα στυλ που θα είναι εύκολο για αυτούς να διαβαστεί, θα πρέπει δηλαδή να επενδύσετε στο content marketing. για να φτάσουμε στο στόχο που είναι οι λέξεις να πουλήσουν.

Λύση: Γράψτε όπως μιλάτε.

Είναι εντάξει να είστε πιο απλοί στο γράψιμό σας – στην πραγματικότητα, το ενθαρρύνουμε. Όσο πιο προσιτή είναι η γραφή σας, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα απολαύσουν την ανάγνωση. Οι άνθρωποι θέλουν να νιώθουν ότι δουλεύουν με πραγματικούς ανθρώπους, όχι με ρομπότ.
Άρα, χαλαρώστε τη γραφή σας. Ξεφορτωθείτε την αργκό. Χρησιμοποιήστε μερικά λογοπαίγνια. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο οι πραγματικοί άνθρωποι μιλούν – και αυτό είναι που θέλουν να διαβάζουν οι πραγματικοί άνθρωποι.

Λάθος 3: Πιστεύετε ότι οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για εσάς ως συγγραφέας.
Ακούγεται σκληρό, αλλά είναι η αλήθεια: Όταν οι άνθρωποι ξεκινούν το blogging, πιστεύουν ότι το ακροατήριό τους θα ενδιαφέρεται εγγενώς για τις ιστορίες και τα ενδιαφέροντά τους … αλλά αυτό δεν ισχύει. Δεν έχουν κάτι μαζί σας – απλά όταν είστε νέοι, κανείς δεν ενδιαφέρεται για εσάς και τις εμπειρίες σας. Οι άνθρωποι ενδιαφέρονται περισσότερο για το τι μπορείτε να τους διδάξετε.

Λύση: Προβάλλετε την προσωπικότητά σας, μην την περιγράφετε.
Ακόμα κι αν οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για το ότι εσείς γράφετε ένα άρθρο, μπορείτε να διοχετεύετε μέρη της προσωπικότητάς σας στη γραφή σας για να τους κάνετε να αισθανθούν πιο άνετα μαζί σας. Πώς θα το κάνετε αυτό; Μερικοί άνθρωποι θέλουν να διαβάσουν αστεία, μερικοί θέλουν να δουν αναφορές στην ποπ κουλτούρα, και άλλοι προτιμούν τις έντονες περιγραφές. Σε κάθε περίπτωση πάντως πρέπει στο blog σου να υπάρχει συγγραφή πρωτότυπου περιεχομένου.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.

Αυτά τα είδες;