Οτιδήποτε αφορά το social media marketing, όπως το Facebook, τα Likes και γενικά τα Social Media είναι από τα αγαπημένα μας θέματα. Αν όμως ψάχνετε απάντηση στο ερώτημα που υπάρχει στον τίτλο του άρθρου που διαβάζετε, λυπούμαστε, δεν θα πάρετε απάντηση τουλάχιστον από μας…

Και δεν θα πάρετε απάντηση γιατί τα Likes, τα αληθινά facebook Likes, τα στοχευμένα Likes και ο αληθινός κόσμος που είναι πίσω από αυτά, είναι μια αξία. Μια μεγάλη αξία που εύκολα μπορεί να μετατραπεί σε πελάτες & πωλήσεις. Mια μεγάλη αξία που μπορεί να γίνει ένα μεγάλο πάρκο υποψηφίων πελατών. Μια μεγάλη αξία που δίνει σε κάθε επιχείρηση τη δυνατότητα να επικοινωνεί καθημερινά με το δικό της κοινό μέσα από το δικό της κανάλι. Μια μεγάλη αξία που ανέδειξε το Facebook σε μια από τις πιο κερδοφόρες εταιρείες στον κόσμο. Και όπως κάθε τι που έχει αξία, έτσι και τα Likes δεν παρέχονται δωρεάν. Πληρώνονται όπως όλα στο social media marketing και αυτό είναι το λογικό.

Δωρεάν μπορείτε να βρείτε Likes για εντυπωσιασμό, ψεύτικα Likes, Likes χωρίς αξία, Likes που θα σας δημιουργήσουν λανθασμένη εντύπωση για τη δυναμική των Social Media. Αυτά όμως πλέον το Facebook τα αναγνωρίζει πολύ εύκολα, οπότε είναι θέμα χρόνου να διαγραφούν στην καλύτερη περίπτωση, ενώ στη χειρότερη περίπτωση μπορεί να διαγραφεί και η σελίδα.

Άλλωστε, με ένα σωστό Social Media Optimization, το κόστος για να αποκτήσετε με φυσικό τρόπο χιλιάδες πραγματικά facebook Likes, να δυναμώσετε τη σελίδα σας και να αναπτύξετε τη δραστηριότητα σας μέσω Social Media είναι από μικρό έως ελάχιστο. Έτσι, στην πραγματικότητα δεν έχετε κανένα λόγο πλέον να ψάχνετε για δωρεάν Likes. Αρκεί να ακολουθήσετε μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική social media marketing που θα σχεδιάσουν για εσάς οι ειδικοί στο social media marketing.

*ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΑ η αντιγραφή και οποιαδήποτε χρήση, αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση, εκτέλεση, φόρτωση (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά του περιεχομένου της ιστοσελίδας, -ακόμα και με αναφορά της πηγής με ενεργό σύνδεσμο-, χωρίς έγγραφη άδεια του εκδότη.